Deze moet ik quoten, voor het geval je er zo meteen anders over gaat denken.quote:
Ja heel weird. Hoe lukt het op klaarlichte dag en wat moet je ermee? Ik heb nog wel in de buurt op de grond gekeken of die daar ergens lag. Maar helaas.quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:57 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Deze moet ik quoten, voor het geval je er zo meteen anders over gaat denken.
quote:
Niet doen!quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:02 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ik heb een update van VLC, moet ik even installeren en dan ga ik luisteren.
wquote:Op donderdag 8 juni 2017 19:02 schreef Diaan73 het volgende:
www.radio49.gaquote:Op donderdag 8 juni 2017 19:02 schreef Diaan73 het volgende:
Ow echt? Hmmm ik kan nu alleen nog op voltooien klikken.quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:03 schreef Dj_Vout het volgende:
Mogelijk bevat deze een virus vertelde onze security officer op het werk.
quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:03 schreef tailfox het volgende:
[..]
w
[..]
www.radio49.ga
luisterlink 1 of 3
Gewoon klikken. Hij zei mogelijk..... wil niet zeggen dat het zo is. Misschien is dit alweer een update later.quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow echt? Hmmm ik kan nu alleen nog op voltooien klikken.
Ik kan ook niet anders, dus maar gedaan. Maar niet opgestart.quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:07 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Gewoon klikken. Hij zei mogelijk..... wil niet zeggen dat het zo is. Misschien is dit alweer een update later.
Flessen bier, geld en sokken?quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:09 schreef just me het volgende:
* just me moet even dweilen, oude banken zijn weggehaald en wat er onder lag
Schuif je de banken nooit aan de kant?quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:09 schreef just me het volgende:
* just me moet even dweilen, oude banken zijn weggehaald en wat er onder lag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Schuif je de banken nooit aan de kant?ik doe dat braaf iedere weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Hij draait nu wel een heel fout liedje trouwens.quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:13 schreef Elfletterig het volgende:
Helaas kan ik niet luisteren vanavond, de band-plicht roept.
Veel plezier met Vout en zijn ouderwets voute muziek
Repeteeeeeeeeeeeer..... geweer!quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:13 schreef Elfletterig het volgende:
Helaas kan ik niet luisteren vanavond, de band-plicht roept.
Veel plezier met Vout en zijn ouderwets voute muziek
quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij draait nu wel een heel fout liedje trouwens.
quote:
weet ik veel wat voor draden van radio/tvquote:
quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:15 schreef just me het volgende:
[..]
weet ik veel wat voor draden van radio/tven nee de banken zijn te zwaar om weg te schuiven, ze moesten ook met 2 man getild worden
massief eiken?quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:15 schreef just me het volgende:
[..]
weet ik veel wat voor draden van radio/tven nee de banken zijn te zwaar om weg te schuiven, ze moesten ook met 2 man getild worden
quote:
Wat een werk!! Zo'n gedoe.quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:18 schreef livelink het volgende:
Ik ben nog steeds aan het witten tussen de bedrijven door. Dus nu zijn zo'n beetje alle meubels aan de kant.
Ik maak het meteen goed met je.quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:45 schreef Dj_Vout het volgende:
Omdat er verder niemand op het rooster stond heb ik mezelf maar in laten plannen.
Ja, ik weet ook niet meer waarom ik er aan begonnen ben. Het was hard nodig, dat wel. Maar dat vind ik ineens helemaal geen goede reden meer.quote:
Knokkels.quote:
quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet meer waarom ik er aan begonnen ben. Het was hard nodig, dat wel. Maar dat vind ik ineens helemaal geen goede reden meer.
quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet meer waarom ik er aan begonnen ben. Het was hard nodig, dat wel. Maar dat vind ik ineens helemaal geen goede reden meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |