quote:
Goed gecorrigeerd weer, Jopie78!quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:57 schreef Jopie78 het volgende:
Het is kuttoets, kut-Nederlands (gokje) en kutvak.. En er moet een komma voor hoor, hoor!
jouwquote:
Zegt de man die dingen als ''het muziek'' schrijftquote:
Morgen een presentatiequote:Op woensdag 7 juni 2017 19:02 schreef OEM het volgende:
Leverde die nazi-poster nog een voldoende op?
Dat zal de 4,1 wel zijn.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:02 schreef OEM het volgende:
Leverde die nazi-poster nog een voldoende op?
quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:02 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Geef mij een rode pen en ik heb de dag van mijn leven.
nope. Dit was verhaalanalyse.quote:
Bedankt voor de peptalkquote:
Over 3 jaar hopelijk.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:09 schreef Azpilicueta het volgende:
Heb je je tas al aan een stok gehangen?
no shit.quote:
jouw is dan ook gewoon goed.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:02 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Zegt de man die dingen als ''het muziek'' schrijft![]()
Je bent niet ready
Dat was sarcasme. jezus domme lullos.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
jouw is dan ook gewoon goed.possetje/secretpret doet stoer over iets wat volgens hem fout is, maar dan blijkt zelfs die 4,1 toch nog wat hoog te zijn.
Hahaquote:Op woensdag 7 juni 2017 19:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
jouw is dan ook gewoon goed.possetje/secretpret doet stoer over iets wat volgens hem fout is, maar dan blijkt zelfs die 4,1 toch nog wat hoog te zijn.
TS z'n moeder was behoorlijk ready vannachtquote:
quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:14 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Dat was sarcasme. jezus domme lullos.
Ze is misschien niet de beste, maar ze is er wel altijd. Dat is ook een kwaliteit in vrouwenquote:Op woensdag 7 juni 2017 19:16 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
TS z'n moeder was behoorlijk ready vannacht
quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:14 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Dat was sarcasme. jezus domme lullos.
Die is de essentie van altijd ready jaquote:Op woensdag 7 juni 2017 19:16 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
TS z'n moeder was behoorlijk ready vannacht
Ze hebben maar 1 recht, en dat is het aanrecht.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:17 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ze is misschien niet de beste, maar ze is er wel altijd. Dat is ook een kwaliteit in vrouwen
Niet ready zijnquote:Op woensdag 7 juni 2017 19:02 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Zegt de man die dingen als ''het muziek'' schrijft![]()
Je bent niet ready
Absoluut nietquote:Op woensdag 7 juni 2017 19:18 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Die is de essentie van altijd ready ja
Joow homiequote:
Waarvan aktequote:Op woensdag 7 juni 2017 19:21 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Absoluut niet![]()
Ik bepaal wanneer iemand altijd ready is
Was jij maar een vrouwelijk persoon.quote:
quote:
quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:21 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Absoluut niet![]()
Ik bepaal wanneer iemand altijd ready is
Hij doet vwo, maar is niet readyquote:Op woensdag 7 juni 2017 19:23 schreef Juup© het volgende:
Kut user (TS), nog te dom om de Nederlandse taal te beheersen
Als je BoneThugss maar niet weer in twijfel trekt. Als je dat doet ben je gewoon niet ready.quote:
Ik trek mensen altijd in volle overtuiging.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:27 schreef Argo het volgende:
[..]
Als je BoneThugss maar niet weer in twijfel trekt. Als je dat doet ben je gewoon niet ready.
Zou je mij willen trekken?quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:30 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ik trek mensen altijd in volle overtuiging.
Misschien heb je geleik.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:35 schreef Rodgrod het volgende:
Als je nou meer post op FOK! gaat de kwaliteit van je Nederlands misschien nog iets omhoog.
quote:
*kutonderwerpquote:Op woensdag 7 juni 2017 19:04 schreef SecretPret het volgende:
[..]
nope. Dit was verhaalanalyse.
kut onderwerp
Dan zul je toch je Nederlands moeten halen.quote:
Nederlands kan wel een aidsvak zijn, maar spelling en grammatica dien je op de middelbare school toch wel te beheersen. Dat leer je immers al op de basisschool.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:44 schreef Hippocratos het volgende:
Nederlands is ook wel echt een aidsvak op de middelbare, dus wat dat betreft terechte klacht.
Maar TS is SecretPret, dus vandaar onterechte klacht
Het was verhaalanalyse wat alles nog kutter maakt.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nederlands kan wel een aidsvak zijn, maar spelling en grammatica dien je op de middelbare school toch wel te beheersen. Dat leer je immers al op de basisschool.
quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:29 schreef J.Bravo het volgende:
Dat is ongeveer pi punten meer dan dat je eigenlijk verdient.
quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:59 schreef J.Bravo het volgende:
[..]
Weet ik. Hoe ging het met de bruidsjurk passen?
Oh nee ik mocht niet vragen he
Ik heb wel een sneeuwwitte bruidjurk zien staan op pagina 4.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:04 schreef J.Bravo het volgende:
[..]
Och ja. Je hebt gelijk. Ik zat aan mezelf te denken. Wat een vent.
Oh 😂 you are ruthlessquote:Op woensdag 7 juni 2017 21:05 schreef J.Bravo het volgende:
[..]
Let je wel even op je spelling, electro doctor professor weledelgeleerde?
quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:08 schreef J.Bravo het volgende:
[..]
Naar 112. Dat heb je wel nodig na ons avontuurtje zometeen.
sssssst, je roept guusgeluk op met dat woord, gaat ie weer ziek betoog houdenquote:Op woensdag 7 juni 2017 20:50 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Het was verhaalanalyse wat alles nog kutter maakt.
Ja, maarja TS he. Daar valt niks meer aan te verbeteren.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nederlands kan wel een aidsvak zijn, maar spelling en grammatica dien je op de middelbare school toch wel te beheersen. Dat leer je immers al op de basisschool.
Dat is toch ironies bedoelt joh.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:41 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Ja, maarja TS he. Daar valt niks meer aan te verbeteren.
Dat.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:23 schreef Juup© het volgende:
Kut user (TS), nog te dom om de Nederlandse taal te beheersen
Nog steeds Dat.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:24 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Was jij maar een vrouwelijk persoon.
quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:57 schreef Jopie78 het volgende:
Het is kut toets, kut Nederlands (gokje) en kut vak. En er moet een komma voor 'hoor' hoor!
Ja, gehoord van geheime bronnen. met 4 onvoldoendes + een eindherkansing.quote:
Maar tegen een buitenlander roepen dat ie terug moet, als deze de taal nog niet helemaal machtig isquote:Op woensdag 7 juni 2017 18:54 schreef SecretPret het volgende:
En dan een 5.00 staan. Ben er nu wel helemaal klaar mee hoor. Kut toets. Kut nederlands. Kut vak.
Klacht: lijkt me duidelijk.
Gevalletje positieve discriminatie.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:25 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ja, gehoord van geheime bronnen. met 4 onvoldoendes + een eindherkansing.
tsss. Dat bestaat niet in Nederlandquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:57 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Gevalletje positieve discriminatie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |