quote:
Goed gecorrigeerd weer, Jopie78!quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:57 schreef Jopie78 het volgende:
Het is kuttoets, kut-Nederlands (gokje) en kutvak.. En er moet een komma voor hoor, hoor!
jouwquote:
Zegt de man die dingen als ''het muziek'' schrijftquote:
Morgen een presentatiequote:Op woensdag 7 juni 2017 19:02 schreef OEM het volgende:
Leverde die nazi-poster nog een voldoende op?
Dat zal de 4,1 wel zijn.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:02 schreef OEM het volgende:
Leverde die nazi-poster nog een voldoende op?
quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:02 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Geef mij een rode pen en ik heb de dag van mijn leven.
nope. Dit was verhaalanalyse.quote:
Bedankt voor de peptalkquote:
Over 3 jaar hopelijk.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:09 schreef Azpilicueta het volgende:
Heb je je tas al aan een stok gehangen?
no shit.quote:
jouw is dan ook gewoon goed.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:02 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Zegt de man die dingen als ''het muziek'' schrijft![]()
Je bent niet ready
Dat was sarcasme. jezus domme lullos.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
jouw is dan ook gewoon goed.possetje/secretpret doet stoer over iets wat volgens hem fout is, maar dan blijkt zelfs die 4,1 toch nog wat hoog te zijn.
Hahaquote:Op woensdag 7 juni 2017 19:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
jouw is dan ook gewoon goed.possetje/secretpret doet stoer over iets wat volgens hem fout is, maar dan blijkt zelfs die 4,1 toch nog wat hoog te zijn.
TS z'n moeder was behoorlijk ready vannachtquote:
quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:14 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Dat was sarcasme. jezus domme lullos.
Ze is misschien niet de beste, maar ze is er wel altijd. Dat is ook een kwaliteit in vrouwenquote:Op woensdag 7 juni 2017 19:16 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
TS z'n moeder was behoorlijk ready vannacht
quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:14 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Dat was sarcasme. jezus domme lullos.
Die is de essentie van altijd ready jaquote:Op woensdag 7 juni 2017 19:16 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
TS z'n moeder was behoorlijk ready vannacht
Ze hebben maar 1 recht, en dat is het aanrecht.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:17 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ze is misschien niet de beste, maar ze is er wel altijd. Dat is ook een kwaliteit in vrouwen
Niet ready zijnquote:Op woensdag 7 juni 2017 19:02 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Zegt de man die dingen als ''het muziek'' schrijft![]()
Je bent niet ready
Absoluut nietquote:Op woensdag 7 juni 2017 19:18 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Die is de essentie van altijd ready ja
Joow homiequote:
Waarvan aktequote:Op woensdag 7 juni 2017 19:21 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Absoluut niet![]()
Ik bepaal wanneer iemand altijd ready is
Was jij maar een vrouwelijk persoon.quote:
quote:
quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:21 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Absoluut niet![]()
Ik bepaal wanneer iemand altijd ready is
Hij doet vwo, maar is niet readyquote:Op woensdag 7 juni 2017 19:23 schreef Juup© het volgende:
Kut user (TS), nog te dom om de Nederlandse taal te beheersen
Als je BoneThugss maar niet weer in twijfel trekt. Als je dat doet ben je gewoon niet ready.quote:
Ik trek mensen altijd in volle overtuiging.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:27 schreef Argo het volgende:
[..]
Als je BoneThugss maar niet weer in twijfel trekt. Als je dat doet ben je gewoon niet ready.
Zou je mij willen trekken?quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:30 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ik trek mensen altijd in volle overtuiging.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |