Reclame voor strepsils?quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:12 schreef richolio het volgende:
richolio 1
Welke artiest? (komt dit jaar)
[ afbeelding ]
Edit: weet eigenlijk niet eens zo zeker of die goed is. Kan ook iemand anders zijnIk wacht op de verlossende bevestiging van Indiaan
Appeltje-eitje toch, Indiaan?quote:
Hmm.. Die bovenste niet, maar die onderste volgens mij wel echt van zo'n boyband. Backstreet Boys of NSYNC ofzo. Maar dan nog weet ik niet wie zijn broer zou zijnquote:
Idd boyband, Nick Carter en Aron Carter (vraag me niet waarom ik dit weet)quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:18 schreef richolio het volgende:
[..]
Hmm.. Die bovenste niet, maar die onderste volgens mij wel echt van zo'n boyband. Backstreet Boys of NSYNC ofzo. Maar dan nog weet ik niet wie zijn broer zou zijn
Het is een lastige vraag, zeker gezien dat ome Joost vaak ook ergens in het nachtprogramma kon opduiken onder een andere naam, of evenement zoals Lowlands Rave of die herman dinges in de Titty Twisterquote:Op donderdag 8 juni 2017 10:38 schreef Ferraro het volgende:
Nee en nee. Jullie schatten het aantal gigs van ome Joost wel iets te hoog in.
Naja, Money Mark. Beasties-link, Hello Nasty was net uit. En QOTSA kende nog bijna niemand.quote:Op donderdag 8 juni 2017 12:48 schreef Ferraro het volgende:
Juist. In de Dommelsch. Ik was toen bij Money Mark (waarom ik daar en niet QOTSA was weet ik nog steeds niet)
quote:Het beeld van Will Toledo als schuchtere tiener die de vocals van zijn eerste plaat in zijn auto opnam, heeft inmiddels plaatsgemaakt voor een reputatie als indiesuperheld. Niet dat het genre gered hoeft te worden, maar wie ??? live heeft gezien, weet dat er meer is tussen hemel en Checkpoint Indie. Lofi, indierock, slacker, artpop, grunge en punkrock komen allemaal voorbij; Toledo’s dertien (!) platen zijn geschiedenisles en masterclass tegelijk. Waarvan het gros gratis op Bandcamp te horen is, dus luister zelf maar: van zijn debuut uit 2010 tot het meeste recente album ‘Teens of Denial’ raast ??? als Zappa, Beck en Kanye tegelijk door de porseleinkast.
Nee, daarvoor had ie al een Lowlands carrierequote:
Tussen de regels door....quote:Op donderdag 8 juni 2017 14:13 schreef indiaantje89 het volgende:
Tussen de regels door.. na de kampioenschap van Feyenoord is Lee Towers natuurlijk wel relevant om nog een keertje te boeken natuurlijk.
Geen tipquote:Op donderdag 8 juni 2017 14:34 schreef Sino_Ganti het volgende:
In 2006 werd er een Nederlandstalige ode gebracht aan een bekende britse band. Hoe heette dit?
Deels goed, het was een Nederlandstalige odequote:Op vrijdag 9 juni 2017 12:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Come together -> Beatles? Totaal aan me voorbij gegaan destijds
Dat zegt me wel ietsquote:
Ferraro 4quote:
Tom Odell?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 15:31 schreef indiaantje89 het volgende:
Lol dat ook was puur op de gok...
Wat was vorig jaar de allereerste Alpha artiest van de vrijdag.
Offtopic:quote:Op vrijdag 9 juni 2017 15:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wie is de broer van deze en staat op Lowlands?
[ afbeelding ]
twitter:chrisklomp twitterde op vrijdag 09-06-2017 om 14:45:13Christina Curry baalt dat mensen haar volgen. Zaterdag begint haar real life-soap.https://t.co/KBnT82zir8 reageer retweet
Ananas?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 16:31 schreef DerJoris het volgende:
[ afbeelding ]
Met welk stuk fruit is deze band geobsedeerd?
quote:
nee ook die niet.quote:
het was idd zondag. 👍🏻quote:Op dinsdag 13 juni 2017 12:58 schreef Ferraro het volgende:
[..]
Het was wel die zondag, toen die zondvloed los barste. Kees zou zoiets nooit zeggen :-)
Ferraro 4quote:
2010 was toch niet zo heet?quote:Op woensdag 14 juni 2017 14:37 schreef Ferraro het volgende:
Die bloedhete editie in 2010, met Blink en QOTSA? Alweer 7 jaar geleden!
Ik kan me nog herinneren dat de vrijdag en zaterdag het niet te harden was in onze tent (te veel mensen + te weinig ruimte + drank)quote:
Achja, 2012 deed eerdere edities verbleken, afgezien van 2001. Bij 2010 niet echt een verhitte herinnering eigenlijk.quote:Op woensdag 14 juni 2017 14:50 schreef Ferraro het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat de vrijdag en zaterdag het niet te harden was in onze tent (te veel mensen + te weinig ruimte + drank)
quote:Op woensdag 14 juni 2017 14:37 schreef Ferraro het volgende:
Die bloedhete editie in 2010, met Blink en QOTSA? Alweer 7 jaar geleden!
2004 én 2008. N00B en Indiaan hebben beiden 1 vd 2 jaartallen goed. Wat zijn nu de regels?quote:Op woensdag 14 juni 2017 15:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Iig 2004, hetzelfde jaar als Pinkpop
mooi gebaar! Aan de andere kant: de kans dat je deze quiz gaat winnen is net zo groot als de kans dat ik een kaas pannenkoek ga eten op LL17.quote:Op woensdag 14 juni 2017 15:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb toch even geen tijd en inspiratie voor een vraag, schenk maar aan indiaan
In 2010 stonden M&S toch ergens in de middag?quote:Op woensdag 14 juni 2017 07:55 schreef Sino_Ganti het volgende:
Mumford & Sons waren al eerder headliner, wie waren de andere 2 in dat jaar?
(ik heb echt geen inspiratie, dus dan maar een makkelijke)
Correct, Snow Patrol was dat jaar de 3e headlinerquote:Op woensdag 14 juni 2017 17:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
In 2010 stonden M&S toch ergens in de middag?
Verrek je hebt gelijk.quote:Op woensdag 14 juni 2017 17:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
In 2010 stonden M&S toch ergens in de middag?
Yep, maar dat zei Ferraro alquote:Op donderdag 15 juni 2017 00:39 schreef indiaantje89 het volgende:
En de andere 2 Blink 182 en Queens of the Stoneage.
quote:Op donderdag 15 juni 2017 12:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Yep, maar dat zei Ferraro al
Hansje van Halem, maar dat hoefde ik ook niet precies te wetenquote:Op donderdag 15 juni 2017 13:27 schreef richolio het volgende:
De nieuwe designert van Lowlands volgens mij.. Maar haar naam weet ik niet meer
quote:
Ja!quote:
oh ja, natuurlijk..quote:
Blijkbaar. Ik moet eens wat vaker op de Lowlands site kijken en minder in de OP van het hoofdtopic.quote:Op donderdag 15 juni 2017 21:36 schreef Ferraro het volgende:
[..]
Is dj Deacon een vrije interpretatie van DJ Deeon?
Uiteraard.quote:Op donderdag 15 juni 2017 21:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ik moet eens wat vaker op de Lowlands site kijken en minder in de OP van het hoofdtopic.
Puntje blijft uiteraard staan.
Ooh excuus ik dacht dat jullie al door waren.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 11:04 schreef Ferraro het volgende:
Niveath, graag het verlossende antwoord: heeft n00biedoobiedoo het goed?
En elke keer was 't fantastischquote:
helaasquote:Op vrijdag 16 juni 2017 14:08 schreef Ferraro het volgende:
Polsbandje in 2012 was groen rood met witte letters. Hoofdkleur vh muntje wit?
n00biedoobiedoo 8quote:
quote:(Spaans voor "de boeren!") is een indie popgroep uit Cardiff, Wales, Groot-Brittannië. De groep staat vooral bekend om hun energieke optredens en drukke, vrolijke liedjes.
neen helaasquote:Op vrijdag 16 juni 2017 15:03 schreef Sino_Ganti het volgende:
telt Deuxperience Band als aparte mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Ey! da's pas de 4e hoor!quote:
quote:Cornershop - Brimful of Asha [Fatboy Slim Remix] (4:00)
Kent - If You Were Here (3:57)
Heather Nova - London Rain (Nothing Heals Me Like You Do) (3:49)
Drugstore - Spacegirl (4:24)
Grandaddy - A.M. 180 (3:19)
Caesar - Situations Complications (4:12)
Money Mark - Tomorrow Will Be Like Today (3:35)
Solex - One Louder Solex (3:26)
Slobberbone - Your Excuse (3:32)
Mogwai - Summer (4:22)
Jurassic 5 - Jayou (2:57)
The Freestylers - Ruffneck (4:07)
Fatboy Slim - Everybody Needs a 303 (5:46)
Head First - Cause It Rox (3:34)
Junkie XL - Saturday Teenage Kick [Single Version] (3:44)
Undeclinable Ambuscade - Chatterbox (2:31)
Bad Religion - The Hippy Killers (2:59)
Save Ferris - Nobody But Me (3:06)
Nuff Said - Sheets and Shades (3:20)
Apocalyptica - From Out of Nowhere (3:11)
Bingo !quote:Op zaterdag 17 juni 2017 15:04 schreef richolio het volgende:
Oh nee '15!
Hij had eerst gecancled volgens mij en toen kon hij toch weer wel
Voor mij donderdag al, maar laten we de éckte data maar aanhouden.quote:Op zondag 18 juni 2017 06:19 schreef Ferraro het volgende:
Wanneer begint LL voor jou: donderdag 17 of vrijdag 18?
Bijna goed.. Gewoon vanaf het moment dat je antwoordtquote:Op maandag 19 juni 2017 13:51 schreef pipster het volgende:
Ik maak het rond op 60 dagen, want telt vandaag wel of niet mee, en moeten we rekenen van zaterdag of maandag en en en
Yesquote:
Ik was bij de act ervoor, daar was het wel drukquote:Op woensdag 21 juni 2017 12:27 schreef Ferraro het volgende:
Ik was die zondag om 13.00 de enige in de Bravo, bij Pieter Franssen.
quote:Op woensdag 21 juni 2017 15:42 schreef indiaantje89 het volgende:
In 2011 stond Lamb op Lowlands en gaf een prima show weg:
Maar ze zouden officieel niet op Lowlands staan, voor wie was Lamb de vervanger dat jaar?
n00biedoobiedoo 11quote:Op woensdag 21 juni 2017 16:05 schreef Ferraro het volgende:
Q-Tip. Overigens, verkeerde topic, Indiaan
Het bandje van bovenstaande platen trad iig in 2003 op. (misschien wel vaker, maar dat durf ik verder niet te zeggen)quote:Mirror (1999)
Echoes (2003)
Pieces of the People We Love (2006)
In the Grace of Your Love (2011)
Man, was net blij dat ik Black Keys nog wist en langzaam kwamen The Foo Fighters binnen. (hottest show ever toch?)quote:Op donderdag 22 juni 2017 15:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Black Keys, Skrillex en de Foo Fighters
Sorry, toevallig 1 van de makkelijkere jaren qua headliners om te onthouden, mede vanwege de keuze van de 1e 2.quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:04 schreef Sino_Ganti het volgende:
[..]
Man, was net blij dat ik Black Keys nog wist en langzaam kwamen The Foo Fighters binnen. (hottest show ever toch?)
quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:27 schreef Ferraro het volgende:
Ik was die zondag om 13.00 de enige in de Bravo, bij Pieter Franssen.
Jullie hebben vast uit pure belangstelling al gespiekt, maar wie was die act ervoor dannn?quote:Op woensdag 21 juni 2017 14:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik was bij de act ervoor, daar was het wel druk
n00biedoobiedoo 14quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |