Reclame voor strepsils?quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:12 schreef richolio het volgende:
richolio 1
Welke artiest? (komt dit jaar)
[ afbeelding ]
Edit: weet eigenlijk niet eens zo zeker of die goed is. Kan ook iemand anders zijnIk wacht op de verlossende bevestiging van Indiaan
Appeltje-eitje toch, Indiaan?quote:
Hmm.. Die bovenste niet, maar die onderste volgens mij wel echt van zo'n boyband. Backstreet Boys of NSYNC ofzo. Maar dan nog weet ik niet wie zijn broer zou zijnquote:
Idd boyband, Nick Carter en Aron Carter (vraag me niet waarom ik dit weet)quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:18 schreef richolio het volgende:
[..]
Hmm.. Die bovenste niet, maar die onderste volgens mij wel echt van zo'n boyband. Backstreet Boys of NSYNC ofzo. Maar dan nog weet ik niet wie zijn broer zou zijn
Het is een lastige vraag, zeker gezien dat ome Joost vaak ook ergens in het nachtprogramma kon opduiken onder een andere naam, of evenement zoals Lowlands Rave of die herman dinges in de Titty Twisterquote:Op donderdag 8 juni 2017 10:38 schreef Ferraro het volgende:
Nee en nee. Jullie schatten het aantal gigs van ome Joost wel iets te hoog in.
Naja, Money Mark. Beasties-link, Hello Nasty was net uit. En QOTSA kende nog bijna niemand.quote:Op donderdag 8 juni 2017 12:48 schreef Ferraro het volgende:
Juist. In de Dommelsch. Ik was toen bij Money Mark (waarom ik daar en niet QOTSA was weet ik nog steeds niet)
quote:Het beeld van Will Toledo als schuchtere tiener die de vocals van zijn eerste plaat in zijn auto opnam, heeft inmiddels plaatsgemaakt voor een reputatie als indiesuperheld. Niet dat het genre gered hoeft te worden, maar wie ??? live heeft gezien, weet dat er meer is tussen hemel en Checkpoint Indie. Lofi, indierock, slacker, artpop, grunge en punkrock komen allemaal voorbij; Toledo’s dertien (!) platen zijn geschiedenisles en masterclass tegelijk. Waarvan het gros gratis op Bandcamp te horen is, dus luister zelf maar: van zijn debuut uit 2010 tot het meeste recente album ‘Teens of Denial’ raast ??? als Zappa, Beck en Kanye tegelijk door de porseleinkast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |