Ik zie op Poloniex dat ik ze na de ICO heb verkocht voor 80K op 24-5-2016, 4,5x mijn ICO inleg van 0,1 BTC.quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:34 schreef Fok-now het volgende:
Lees hier verschillende verhalen over Lisk. Hij is recent wel hard gestegen maar niet onterecht. Geen waardeloze coin in mijn optiek. En ICO prijs was ook vrij hoog, 18 of 19K sat geloof ik, dus zo heel spannend is het nog niet
Maar met die countdown; is het dan slim om er nu alsnog wat aan te schaffen omdat ie na het aftellen misschien gaat stijgen? Kan dat soort 'events' niet echt inschatten nog, wat het doet met een koers.quote:
Buy the rumour, sell the news.quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar met die countdown; is het dan slim om er nu alsnog wat aan te schaffen omdat ie na het aftellen misschien gaat stijgen? Kan dat soort 'events' niet echt inschatten nog, wat het doet met een koers.
Het is ook niet echt te voorspellen. Het kan zijn dat hij na die countdown enorm stijgt maar het kan ook dat het enorm zakt. Het zal 1 van de twee zijn gok ik, geen tussenwegen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar met die countdown; is het dan slim om er nu alsnog wat aan te schaffen omdat ie na het aftellen misschien gaat stijgen? Kan dat soort 'events' niet echt inschatten nog, wat het doet met een koers.
Hm okequote:Op woensdag 7 juni 2017 12:04 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het is ook niet echt te voorspellen. Het kan zijn dat hij na die countdown enorm stijgt maar het kan ook dat het enorm zakt. Het zal 1 van de twee zijn gok ik, geen tussenwegen.
Was te verwachten toch?quote:
Mjah, het was van mij gewoon een gokje, wat dat betreft moet ik me ook meer beperken qua altcoins, zit teveel knaken in dit soort bijverschijnselen te gooien (goed, absoluut gezien zijn de kosten niet) voor rendementje van niks, of in dit geval géén rendementquote:Op woensdag 7 juni 2017 12:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hm oke. Bedankt!
[..]
Was te verwachten toch?
Mja, 99% in handen van whales... die kan je geen uit de handen trekken.quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:09 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Mjah, het was van mij gewoon een gokje, wat dat betreft moet ik me ook meer beperken qua altcoins, zit teveel knaken in dit soort bijverschijnselen te gooien (goed, absoluut gezien zijn de kosten niet) voor rendementje van niks, of in dit geval géén rendement
Wat gaat er misquote:
Suggestiefquote:Op woensdag 7 juni 2017 12:22 schreef EggsTC het volgende:
Wat is op dit moment de beste ICO die nog loopt of eraan komt vinden jullie?
Aeternity?
Oeh die gaat opeens hard. Met nog 5 dagen te gaan 17,6 miljoen van de target van 21 miljoen Zwitserse frank van ICO fase 2 opgehaald. Hoeveel was er in fase 1 eigenlijk binnengeharkt?quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:22 schreef EggsTC het volgende:
Wat is op dit moment de beste ICO die nog loopt of eraan komt vinden jullie?
Aeternity?
Meer stappen boven 25k nodig, sommigen hebben tienduizenden, anderen honderdduizenden.quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:41 schreef onlogisch het volgende:
Poll: Hoeveel is je portfolio waard?
• 0 - 100 euro
• 101 - 500 euro
• 501 - 1000 euro
• 1001 - 5000 euro
• 5001 - 25000 euro
• 25000+
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Hoeveel is je portfolio waard?quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:43 schreef Zith het volgende:
[..]
Meer stappen boven 25k nodig, sommigen hebben tienduizenden, anderen honderdduizenden.
edit je andere postquote:Op woensdag 7 juni 2017 12:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
• 0 - 100 euro
• 101 - 500 euro
• 501 - 1000 euro
• 1001 - 5000 euro
• 5001 - 25000 euro
• 25000+
• 50000+
• 100.000+
• 250.000+
• 500.000+
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Net gevote, maar val nu eigenlijk alweer binnen een andere schaal, maar kan maar één keer voten, vervelend.quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
• 0 - 100 euro
• 101 - 500 euro
• 501 - 1000 euro
• 1001 - 5000 euro
• 5001 - 25000 euro
• 25000+
• 50000+
• 100.000+
• 250.000+
• 500.000+
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Zeker wel. Maar als je hier een beetje regelmatig post weet je ongeveer wel in welke range de meesten zitten. Van MaGNeT en mijzelf weet ik dat we bovenin zitten en ik heb nog niet gestemd. Of er moeten er nog een paar zijn die zich volledig stil houden over hun aandeelquote:Op woensdag 7 juni 2017 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Want mensen kunnen geen 500k+ hebben
Je hoort bijna niemand over absolute nummers. Louter percentages.quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:50 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Zeker wel. Maar als je hier een beetje regelmatig post weet je ongeveer wel in welke range de meesten zitten. Van MaGNeT en mijzelf weet ik dat we bovenin zitten en ik heb nog niet gestemd. Of er moeten er nog een paar zijn die zich volledig stil houden over hun aandeel
Genoeg lurkers en geheime rijken hier hoorquote:Op woensdag 7 juni 2017 12:50 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Zeker wel. Maar als je hier een beetje regelmatig post weet je ongeveer wel in welke range de meesten zitten. Van MaGNeT en mijzelf weet ik dat we bovenin zitten en ik heb nog niet gestemd. Of er moeten er nog een paar zijn die zich volledig stil houden over hun aandeel
Nederlanders he, over geld praten is verbodenquote:Op woensdag 7 juni 2017 12:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hoort bijna niemand over absolute nummers. Louter percentages.
Is ook wel een risicoafweging. Als je hier een account hebt dat te herleiden is naar je "real life" identiteit is het maar de vraag of het verstandig is hier helemaal open te zijn over je bezittingen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:52 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nederlanders he, over geld praten is verboden
Inderdaad, ik heb in de wandelgangen gehoord dat hier een Fok knokploeg aanwezig is...quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:57 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is ook wel een risicoafweging. Als je hier een account hebt dat te herleiden is naar je "real life" identiteit is het maar de vraag of het verstandig is hier helemaal open te zijn over je bezittingen.
Is toch ook totaal niet interessant. Wat voor de 1 veel is,is voor de ander peanuts. Bedragen zeggen niets over de kennis/kunde van de trader.quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hoort bijna niemand over absolute nummers. Louter percentages.
Volledig eens hoor. Slechts een constatering van me die ik even wilde benadrukkenquote:Op woensdag 7 juni 2017 12:59 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Is toch ook totaal niet interessant. Wat voor de 1 veel is,is voor de ander peanuts. Bedragen zeggen niets over de kennis/kunde van de trader.
Tenslotte zitten we ook nog eens op het internet waar bedragen (en lengte van je pener) altijd naar boven worden afgerond
Ik heb zojuist 22k SC gekocht. Ik denk echt dat hun toepassing van de blockchain disruptive gaat zijnquote:Op woensdag 7 juni 2017 13:05 schreef no1uknow het volgende:
SC staat lekker laag, hebben jullie hier nog geld in zitten?
quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:59 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Is toch ook totaal niet interessant. Wat voor de 1 veel is,is voor de ander peanuts. Bedragen zeggen niets over de kennis/kunde van de trader.
Tenslotte zitten we ook nog eens op het internet waar bedragen (en lengte van je pener) altijd naar boven worden afgerond
Ik heb daar de lokale vestiging staan en dat geeft geen problemen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:38 schreef carebaer het volgende:
Bij bistamp kun je in de settings de gegevens van je bank zetten, zoals het adres. Moet je hiervoor de gegevens van je lokale bank invullen of die van het hoofdkantoor? Ik zit bij ING.
Sia? ja.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:05 schreef no1uknow het volgende:
SC staat lekker laag, hebben jullie hier nog geld in zitten?
Ik het hoofdkantoor. Ook geen problemen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:10 schreef ratatat het volgende:
[..]
Ik heb daar de lokale vestiging staan en dat geeft geen problemen.
In die poll hierbovenquote:Op woensdag 7 juni 2017 13:15 schreef petersmitje het volgende:
[..]
gestemd? de verkiezingen zijn al over he !
je hebt zeker voor 500k gekozen?quote:
Ziet er netjes uit hoor.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:30 schreef Cyanide- het volgende:
Zo ziet mijn portfolio er uit (other is een beetje XRP)
[ afbeelding ]
Wat voor coins? Zet de coins om in Bitcoin en cash ze uit op Bitonic of BL3P?quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:32 schreef de_boswachter het volgende:
Kan iemand deze noob vertellen hoe ik via Bittrex mijn coins weer uitbetaald krijg in Euro's?
Indien BTC: verkopen via bitonic of Kraken.comquote:Op woensdag 7 juni 2017 13:32 schreef de_boswachter het volgende:
Kan iemand deze noob vertellen hoe ik via Bittrex mijn coins weer uitbetaald krijg in Euro's?
Ik zet ze inderdaad om naar BTC.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:33 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Wat voor coins? Zet de coins om in Bitcoin en cash ze uit op Bitonic of BL3P?
Staat op hun site.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zet ze inderdaad om naar BTC.
Dus dan moet ik op Bitonic een account aanmaken en ze naar dat adres sturen?
Ik ben erg benieuwd daarnaar.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:33 schreef petersmitje het volgende:
Wat denken jullie van Verge. Verge is een redelijk nieuwe coin. Maar als je kijkt naar de website lijkt het aardig wat potentie te hebben. Het is afgelopen week weer flink gestegen.
Hoeft niet, btc adres invoeren voor eventuele teruggave indien het niet doorkomt, email en rekeningnummer invoeren. En dag erna staat het op je rekening.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zet ze inderdaad om naar BTC.
Dus dan moet ik op Bitonic een account aanmaken en ze naar dat adres sturen?
Same, maar ik heb het gevoel dat deze wel eens hard kan gaan lopen. Ben alleen bang dat het een bubble word als iedereen instaptquote:Op woensdag 7 juni 2017 13:36 schreef startende het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd daarnaar.
Ik twijfel om in te stappen..
Sommige mensen denken dat het de nieuwe Zcash wordtquote:Op woensdag 7 juni 2017 13:14 schreef petersmitje het volgende:
Meningen over Verge, die is afgelopen week flink gestegen....
Mwah, ben pas vorige week (weer) begonnen, dus gunstig instappen is heel relatiefquote:Op woensdag 7 juni 2017 13:31 schreef startende het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit hoor.
Een beetje gunstig ingestapt bij Eth?
Omdat je daar een groot deel van hebt.
Nu staat hij nog erg laag, dus opzich is het wel een risico waard..quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:38 schreef petersmitje het volgende:
[..]
Same, maar ik heb het gevoel dat deze wel eens hard kan gaan lopen. Ben alleen bang dat het een bubble word als iedereen instapt
Heb de site van Bitonic opgestart, kan inderdaad geen account aanmaken.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoeft niet, btc adres invoeren voor eventuele teruggave indien het niet doorkomt, email en rekeningnummer invoeren. En dag erna staat het op je rekening.
Hierna krijg je een adres te zien waar je je btc naartoe kunt sturen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb de site van Bitonic opgestart, kan inderdaad geen account aanmaken.
Maar dan vul ik dus bij verkopen het aantal Bitcoins in. Vervolgens mijn retour Bitcoinadres van Bittrex, mijn Iban en gegevens en that's it?
Maar hoe komen ze dan aan mijn Bitcoins?!!
Snap het even niet(noob)
De bende invullen en dan op verkopen oid klikken, dan krijg je een nieuw scherm met het adres waar de BTC heen moeten en hoeveel tijd je er voor krijgt.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar dan vul ik dus bij verkopen het aantal Bitcoins in. Vervolgens mijn retour Bitcoinadres van Bittrex, mijn Iban en gegevens en that's it?
Snap het even niet(noob)
Damn, we hebben hier een aantal high rollers!quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
• 0 - 100 euro
• 101 - 500 euro
• 501 - 1000 euro
• 1001 - 5000 euro
• 5001 - 25000 euro
• 25000+
• 50000+
• 100.000+
• 250.000+
• 500.000+
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Klopt, je vult het aantal in wat je wil verkopen, bitcoin retour adres is je adres waar je het van verzend, dus exchange of wallet. (ik zou zelf overigens geen exchange gebruiken maar je eigen wallet)quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Snap het even niet(noob)
quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:41 schreef Fok-now het volgende:
[..]
Hierna krijg je een adres te zien waar je je btc naartoe kunt sturen.
Ben er ook nog niet over uit. Ik twijfel te veel over die coin. Vind de whitepaper niet echt spannend en toch blijf ik hem in de gaten houden.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:36 schreef startende het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd daarnaar.
Ik twijfel om in te stappen..
wat zegt een eigen website over potentie?quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:33 schreef petersmitje het volgende:
Wat denken jullie van Verge. Verge is een redelijk nieuwe coin. Maar als je kijkt naar de website lijkt het aardig wat potentie te hebben. Het is afgelopen week weer flink gestegen.
alle fokkers tegelijk kopenquote:Op woensdag 7 juni 2017 13:45 schreef unlimitedzxr het volgende:
[..]
Ben er ook nog niet over uit. Ik twijfel te veel over die coin. Vind de whitepaper niet echt spannend en toch blijf ik hem in de gaten houden.
Als we nu met z'n allen massaal instappen dan doe ik mee
het geeft een goed beeld of er capabele devs achter zitten...quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat zegt een eigen website over potentie?
Ik beslis niet op basis van een website maar het straalt wel professionaliteit uit.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:47 schreef petersmitje het volgende:
[..]
het geeft een goed beeld of er capabele devs achter zitten...
same maar het is wel een punt waar ik naar kijkquote:Op woensdag 7 juni 2017 13:48 schreef Fok-now het volgende:
[..]
Ik beslis niet op basis van een website maar het straalt wel professionaliteit uit.
Heeft iemand dit ook wel eens gehad? Ik kreeg duidelijk de popup van koopbevestiging rechtsboven in het scherm maar er gebeurt verder niksquote:Op woensdag 7 juni 2017 13:44 schreef no1uknow het volgende:
Ik heb 10 minuten geleden een partijtje siacoins gekocht op Bittrex maar er verandert nog niks in m'n wallet of order historyOok m'n BTC staan nog op hetzelfde niveau.
Sowieso heeft Sia nog wel mooie plannen. Zie de roadmap maar eens --> https://trello.com/b/Io1dDyuI/sia-public-roadmapquote:Op woensdag 7 juni 2017 13:51 schreef Fok-now het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is in mijn optiek ook wel belangrijk voor Sia. Als de prijs nu x5 gaat is het nog steeds goedkoop voor de gebruiker.
Je krijgt eerst een blauwe popup. Vervolgens een groene als de order daadwerkelijk is geslaagd.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:53 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Heeft iemand dit ook wel eens gehad? Ik kreeg duidelijk de popup van koopbevestiging rechtsboven in het scherm maar er gebeurt verder niks
En nog niet x 1000 gegaan. Mijn laatste aandeel in -scam- coin CLAM ingeruild voor Sia.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:54 schreef McTasty het volgende:
[..]
Sowieso heeft Sia nog wel mooie plannen. Zie de roadmap maar eens --> https://trello.com/b/Io1dDyuI/sia-public-roadmap
weet je wat het verschil is tussen Sia en Storj?quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:54 schreef McTasty het volgende:
[..]
Sowieso heeft Sia nog wel mooie plannen. Zie de roadmap maar eens --> https://trello.com/b/Io1dDyuI/sia-public-roadmap
Mooie groene popup is wat ik kreeg en ik betaalde ook de ask prijsquote:Op woensdag 7 juni 2017 13:55 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Je krijgt eerst een blauwe popup. Vervolgens een groene als de order daadwerkelijk is geslaagd.
Waarschijnlijk staat je order dus nog open, omdat de prijs hoger is geworden.
Je krijgt sowieso niet 1:1 de waarde (van btc op dat moment dan) op je rekening. Dus daar zal het voornamelijk inzitten.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:00 schreef de_boswachter het volgende:
Zitten er overigens nog transactiekosten aan het verkopen op Bitonic? Neem aan van wel, maar hoeveel?
De prijs die je ziet ontvang je gewoon.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:00 schreef de_boswachter het volgende:
Zitten er overigens nog transactiekosten aan het verkopen op Bitonic? Neem aan van wel, maar hoeveel?
MyEtherWallet:quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:01 schreef Dr.Padrino het volgende:
Is er iemand die Wings ingekocht heeft en mij kan vertellen welke Wallet beschikbaar is daarvoor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |