Wat persoonlijker.quote:Op woensdag 7 juni 2017 15:02 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Stuur een mail terug dat je niet akkoord gaat en in antwoord op hun mail een claim via paypal opstart.. als ze niet met een snellere oplossing komen
Waarom wil je steeds bellen?
Ik heb het hier met DHL wel vaker dat ze Track & Trace zélf afmelden (zodat het voldoet aan de aflevertijd in het systeem) en het dan een dag of wat later pas daadwerkelijk afleveren. (zelfs al 2x meegemaakt dat ze het hier voor de deur afmelden en gewoon wegrijden. Vast iets met ''5uur is 5 uur'').quote:Op woensdag 7 juni 2017 10:29 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik nog nooit meegemaakt.
Ben benieuwd wat er met mijn klacht gaan gebeuren.quote:Op woensdag 7 juni 2017 15:43 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ik heb het hier met DHL wel vaker dat ze Track & Trace zélf afmelden (zodat het voldoet aan de aflevertijd in het systeem) en het dan een dag of wat later pas daadwerkelijk afleveren. (zelfs al 2x meegemaakt dat ze het hier voor de deur afmelden en gewoon wegrijden. Vast iets met ''5uur is 5 uur'').
En dan kan je bellen wat je wil ''het is afgegeven volgens het systeem dus val kapot met je klacht''.
Geduld is 24u.. 1 a 2 dagen.. of voor maandag op laten lossen..quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:13 schreef radeloosje1987 het volgende:
Mail terug.
Beste Alwaysonhold,
Wij willen u vragen geen claim in te dienen, aangezien wij het artikel hebben verstuurd en we nu gaan uitzoeken hoe het kan dat het pakketje niet is aangekomen. We vragen om geduld.
Gaat lekker zeg.
Precies. Ik ga het eens in de gaten houden. Is wel makkelijk gedacht van de webshop.quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:28 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Geduld is 24u.. 1 a 2 dagen.. of voor maandag op laten lossen..
In die tijd kunnen ze zat een nieuwe sturen en zoeken ze het verder maar uit..
Dan heb je ze een duidelijke kans gegeven.. iets wat paypal graag ziet..
Dat ze het pakket hebben verstuurd is mooi.. maar jij hebt het niet ontvangen terwijl de website iets heel anders zegt..
Nu willen ze hun probleem jouw probleem maken en dat is nou net niet de bedoeling..
Ik zou toch echt even antwoorden met een heldere datum waarop je het opgelost wilt zien.. Dan sta je vrij sterk bij paypal..quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:09 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Precies. Ik ga het eens in de gaten houden. Is wel makkelijk gedacht van de webshop.
Vaker mee in aanraking geweest? Omdat je dit allemaal zo weet haha.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:26 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik zou toch echt even antwoorden met een heldere datum waarop je het opgelost wilt zien.. Dan sta je vrij sterk bij paypal..
Ja ik koop regelmatig online en via paypal.. Gaat ook wel eens mis, maar dat krijg je als je veel aankopen doet van onbekende verkopers..quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:49 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Vaker mee in aanraking geweest? Omdat je dit allemaal zo weet haha.
Het is geen onbekende verkoper maar een redelijke shop. Des te meer verbaas ik me hier over.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:55 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja ik koop regelmatig online en via paypal.. Gaat ook wel eens mis, maar dat krijg je als je veel aankopen doet van onbekende verkopers..
Zo kreeg ik eens een erg dure telefoon ipv mn bestelde tablet (en zat er een duitser met mijn tablet die de telefoon besteld had) en heb ook wel eens tot 3 keer hetzelfde product gekregen terwijl ik gewoon mn geld terug wou.. etc..
Maar die problemen zijn wel over een aantal jaren, over het algemeen gaat het vrijwel altijd goed..
Juist een onbekende chinees had je al een nieuwe toegestuurd omdat die bang is voor zn reputatie...quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:01 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Het is geen onbekende verkoper maar een redelijke shop. Des te meer verbaas ik me hier over.
Onzin.. dat ligt aan een heleboel omstandigheden..quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:07 schreef snoopy40 het volgende:
Hoi, ben regelmatig prive verkoper met betalingen via paypal. Gewoon een klacht via direct paypal ingeven. Paypal.gaat je altijd gelijk geven, ook al heb je een T&T nummer. Heb je in ieder geval,je geld terug.
Precies. Ik zal wel sterker staan omdat ik geen handtekening heb gezet.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:11 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Onzin.. dat ligt aan een heleboel omstandigheden..
Het pakketje staat op afgeleverd.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:12 schreef jajablahblah het volgende:
Ik kan als verkoper bij postnl zien waar het pakket afgegeven is als dat bij de buren is..
Dus "bij buren afgeleverd" is een andere status dan "afgeleverd" en in het eerste geval staat er ook bij waar dat dan is.
ik neem aan dat je eventuele tuin of schuur al goed onderzocht hebt (ik kwam een keer een pakketje pas een week na aflevering in de schuur tegen...).quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:13 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Het pakketje staat op afgeleverd.
Ik heb geen schuur dus dat wordt moeilijk.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:18 schreef jajablahblah het volgende:
[..]
ik neem aan dat je eventuele tuin of schuur al goed onderzocht hebt (ik kwam een keer een pakketje pas een week na aflevering in de schuur tegen...).
Heb je zelf ervaring aan de verkoopzijde? Ik wel en kan je vertellen dat verkopers absoluut niet verdedigd wordenquote:Op woensdag 7 juni 2017 20:11 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Onzin.. dat ligt aan een heleboel omstandigheden..
Dus ik zal altijd gelijk krijgen? Lijkt me sterk....quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:19 schreef snoopy40 het volgende:
[..]
Heb je zelf ervaring aan de verkoopzijde? Ik wel en kan je vertellen dat verkopers absoluut niet verdedigd worden
Wat maakt het verschil tussen geld wel of niet terugkrijgen of wel of niet moeten betalen uit?quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:19 schreef snoopy40 het volgende:
[..]
Heb je zelf ervaring aan de verkoopzijde? Ik wel en kan je vertellen dat verkopers absoluut niet verdedigd worden
En dat vond je achteraf ook terecht?quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:22 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Wat maakt het verschil tussen geld wel of niet terugkrijgen of wel of niet moeten betalen uit?
Ik ben als koper ook wel in het ongelijk gesteld.. En dan is het niet opeens dat de verkoper zn geld niet mag houden ofzo..
Ja, dat geluk heb ik helaas niet.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:31 schreef Modus het volgende:
Het zoveelste voorbeeld van post/koeriersdiensten die de regels aan hun laars lappen en er keer op keer mee weg komen. En zolang ze er en masse mee weg blijven komen, gaan ze hier ook gewoon mee door. Het is ook verdomd lastig aan te vechten als individu tegen dit soort praktijken.
In dit specifieke geval zal de verzender dit opnemen met de verzenddienst PostNL neem ik aan en die zeggen ook gewoon standaard iets van 'onderzoek kan tot 4 weken duren'.
Bedrijf waar ik ooit werkte stuurde in dit soort gevallen gewoon het artikel opnieuw op ("klant heeft altijd gelijk") én ging tegelijkertijd het verzendonderzoek aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |