abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_171525981
quote:
14s.gif Op woensdag 7 juni 2017 15:02 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Stuur een mail terug dat je niet akkoord gaat en in antwoord op hun mail een claim via paypal opstart.. als ze niet met een snellere oplossing komen

Waarom wil je steeds bellen?
Wat persoonlijker.

Heb dit net gemaild:

Beste,

Ik ga hier niet mee akkoord, dit gaat me te lang duren en verwacht een betere oplossing dan dit. Anders ga ik een cliam indienen bij paypal.
Wachtend op jullie antwoord,

Alwaysonhold.
  woensdag 7 juni 2017 @ 15:43:29 #52
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_171526332
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 10:29 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Dat laatste heb ik nog nooit meegemaakt.
Ik heb het hier met DHL wel vaker dat ze Track & Trace zélf afmelden (zodat het voldoet aan de aflevertijd in het systeem) en het dan een dag of wat later pas daadwerkelijk afleveren. (zelfs al 2x meegemaakt dat ze het hier voor de deur afmelden en gewoon wegrijden. Vast iets met ''5uur is 5 uur'').

En dan kan je bellen wat je wil ''het is afgegeven volgens het systeem dus val kapot met je klacht''.
pi_171526642
quote:
14s.gif Op woensdag 7 juni 2017 15:43 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Ik heb het hier met DHL wel vaker dat ze Track & Trace zélf afmelden (zodat het voldoet aan de aflevertijd in het systeem) en het dan een dag of wat later pas daadwerkelijk afleveren. (zelfs al 2x meegemaakt dat ze het hier voor de deur afmelden en gewoon wegrijden. Vast iets met ''5uur is 5 uur'').

En dan kan je bellen wat je wil ''het is afgegeven volgens het systeem dus val kapot met je klacht''.
Ben benieuwd wat er met mijn klacht gaan gebeuren.
pi_171529753
Mail terug.

Beste Alwaysonhold,

Wij willen u vragen geen claim in te dienen, aangezien wij het artikel hebben verstuurd en we nu gaan uitzoeken hoe het kan dat het pakketje niet is aangekomen. We vragen om geduld.

Gaat lekker zeg.

[ Bericht 3% gewijzigd door radeloosje1987 op 07-06-2017 18:20:23 ]
  woensdag 7 juni 2017 @ 18:28:31 #55
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_171530053
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 18:13 schreef radeloosje1987 het volgende:
Mail terug.

Beste Alwaysonhold,

Wij willen u vragen geen claim in te dienen, aangezien wij het artikel hebben verstuurd en we nu gaan uitzoeken hoe het kan dat het pakketje niet is aangekomen. We vragen om geduld.

Gaat lekker zeg.
Geduld is 24u.. 1 a 2 dagen.. of voor maandag op laten lossen..
In die tijd kunnen ze zat een nieuwe sturen en zoeken ze het verder maar uit..
Dan heb je ze een duidelijke kans gegeven.. iets wat paypal graag ziet..

Dat ze het pakket hebben verstuurd is mooi.. maar jij hebt het niet ontvangen terwijl de website iets heel anders zegt..
Nu willen ze hun probleem jouw probleem maken en dat is nou net niet de bedoeling..
pi_171531198
quote:
14s.gif Op woensdag 7 juni 2017 18:28 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Geduld is 24u.. 1 a 2 dagen.. of voor maandag op laten lossen..
In die tijd kunnen ze zat een nieuwe sturen en zoeken ze het verder maar uit..
Dan heb je ze een duidelijke kans gegeven.. iets wat paypal graag ziet..

Dat ze het pakket hebben verstuurd is mooi.. maar jij hebt het niet ontvangen terwijl de website iets heel anders zegt..
Nu willen ze hun probleem jouw probleem maken en dat is nou net niet de bedoeling..
Precies. Ik ga het eens in de gaten houden. Is wel makkelijk gedacht van de webshop.
  woensdag 7 juni 2017 @ 19:26:01 #57
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_171531700
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:09 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

Precies. Ik ga het eens in de gaten houden. Is wel makkelijk gedacht van de webshop.
Ik zou toch echt even antwoorden met een heldere datum waarop je het opgelost wilt zien.. Dan sta je vrij sterk bij paypal..
pi_171532505
quote:
14s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:26 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ik zou toch echt even antwoorden met een heldere datum waarop je het opgelost wilt zien.. Dan sta je vrij sterk bij paypal..
Vaker mee in aanraking geweest? Omdat je dit allemaal zo weet haha.
  woensdag 7 juni 2017 @ 19:55:50 #59
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_171532720
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:49 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

Vaker mee in aanraking geweest? Omdat je dit allemaal zo weet haha.
Ja ik koop regelmatig online en via paypal.. Gaat ook wel eens mis, maar dat krijg je als je veel aankopen doet van onbekende verkopers..

Zo kreeg ik eens een erg dure telefoon ipv mn bestelde tablet (en zat er een duitser met mijn tablet die de telefoon besteld had) en heb ook wel eens tot 3 keer hetzelfde product gekregen terwijl ik gewoon mn geld terug wou.. etc..
Maar die problemen zijn wel over een aantal jaren, over het algemeen gaat het vrijwel altijd goed..
pi_171532880
quote:
14s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:55 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ja ik koop regelmatig online en via paypal.. Gaat ook wel eens mis, maar dat krijg je als je veel aankopen doet van onbekende verkopers..

Zo kreeg ik eens een erg dure telefoon ipv mn bestelde tablet (en zat er een duitser met mijn tablet die de telefoon besteld had) en heb ook wel eens tot 3 keer hetzelfde product gekregen terwijl ik gewoon mn geld terug wou.. etc..
Maar die problemen zijn wel over een aantal jaren, over het algemeen gaat het vrijwel altijd goed..
Het is geen onbekende verkoper maar een redelijke shop. Des te meer verbaas ik me hier over.
  woensdag 7 juni 2017 @ 20:03:33 #61
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_171532937
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 20:01 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

Het is geen onbekende verkoper maar een redelijke shop. Des te meer verbaas ik me hier over.
Juist een onbekende chinees had je al een nieuwe toegestuurd omdat die bang is voor zn reputatie...
pi_171533059
Hoi, ben regelmatig prive verkoper met betalingen via paypal. Gewoon een klacht via direct paypal ingeven. Paypal.gaat je altijd gelijk geven, ook al heb je een T&T nummer. Heb je in ieder geval,je geld terug.
  woensdag 7 juni 2017 @ 20:11:55 #63
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_171533194
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 20:07 schreef snoopy40 het volgende:
Hoi, ben regelmatig prive verkoper met betalingen via paypal. Gewoon een klacht via direct paypal ingeven. Paypal.gaat je altijd gelijk geven, ook al heb je een T&T nummer. Heb je in ieder geval,je geld terug.
Onzin.. dat ligt aan een heleboel omstandigheden..
  woensdag 7 juni 2017 @ 20:12:49 #64
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_171533235
Ik kan als verkoper bij postnl zien waar het pakket afgegeven is als dat bij de buren is..
Dus "bij buren afgeleverd" is een andere status dan "afgeleverd" en in het eerste geval staat er ook bij waar dat dan is.
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_171533262
quote:
14s.gif Op woensdag 7 juni 2017 20:11 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Onzin.. dat ligt aan een heleboel omstandigheden..
Precies. Ik zal wel sterker staan omdat ik geen handtekening heb gezet.
pi_171533278
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 20:12 schreef jajablahblah het volgende:
Ik kan als verkoper bij postnl zien waar het pakket afgegeven is als dat bij de buren is..
Dus "bij buren afgeleverd" is een andere status dan "afgeleverd" en in het eerste geval staat er ook bij waar dat dan is.
Het pakketje staat op afgeleverd.
  woensdag 7 juni 2017 @ 20:18:52 #67
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_171533467
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 20:13 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

Het pakketje staat op afgeleverd.
ik neem aan dat je eventuele tuin of schuur al goed onderzocht hebt (ik kwam een keer een pakketje pas een week na aflevering in de schuur tegen...).
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_171533482
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 20:18 schreef jajablahblah het volgende:

[..]

ik neem aan dat je eventuele tuin of schuur al goed onderzocht hebt (ik kwam een keer een pakketje pas een week na aflevering in de schuur tegen...).
Ik heb geen schuur dus dat wordt moeilijk.
pi_171533497
quote:
14s.gif Op woensdag 7 juni 2017 20:11 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Onzin.. dat ligt aan een heleboel omstandigheden..
Heb je zelf ervaring aan de verkoopzijde? Ik wel en kan je vertellen dat verkopers absoluut niet verdedigd worden
pi_171533559
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 20:19 schreef snoopy40 het volgende:

[..]

Heb je zelf ervaring aan de verkoopzijde? Ik wel en kan je vertellen dat verkopers absoluut niet verdedigd worden
Dus ik zal altijd gelijk krijgen? Lijkt me sterk....
  woensdag 7 juni 2017 @ 20:22:25 #71
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_171533605
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 20:19 schreef snoopy40 het volgende:

[..]

Heb je zelf ervaring aan de verkoopzijde? Ik wel en kan je vertellen dat verkopers absoluut niet verdedigd worden
Wat maakt het verschil tussen geld wel of niet terugkrijgen of wel of niet moeten betalen uit?

Ik ben als koper ook wel in het ongelijk gesteld.. En dan is het niet opeens dat de verkoper zn geld niet mag houden ofzo..
pi_171533646
quote:
14s.gif Op woensdag 7 juni 2017 20:22 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Wat maakt het verschil tussen geld wel of niet terugkrijgen of wel of niet moeten betalen uit?

Ik ben als koper ook wel in het ongelijk gesteld.. En dan is het niet opeens dat de verkoper zn geld niet mag houden ofzo..
En dat vond je achteraf ook terecht?
  Moderator/colorchick woensdag 7 juni 2017 @ 20:24:01 #73
382129 crew  Donna
pi_171533658
Dus het is een brievenbus pakje met tracking? Die wordt automatisch op 'bezorgd' gezet als de postbode aan de ronde begint. Als het pakje niet bezorgd kan worden bijvoorbeeld omdat je brievenbus te klein is, dan krijg je een briefje in je brievenbus en komt het poststuk morgen of overmorgen met de pakketpost.

Misschien is je postbode het briefje vergeten?
pi_171533877
Het zoveelste voorbeeld van post/koeriersdiensten die de regels aan hun laars lappen en er keer op keer mee weg komen. En zolang ze er en masse mee weg blijven komen, gaan ze hier ook gewoon mee door. Het is ook verdomd lastig aan te vechten als individu tegen dit soort praktijken.

In dit specifieke geval zal de verzender dit opnemen met de verzenddienst PostNL neem ik aan en die zeggen ook gewoon standaard iets van 'onderzoek kan tot 4 weken duren'.

Bedrijf waar ik ooit werkte stuurde in dit soort gevallen gewoon het artikel opnieuw op ("klant heeft altijd gelijk") én ging tegelijkertijd het verzendonderzoek aan.
pi_171534076
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 20:31 schreef Modus het volgende:
Het zoveelste voorbeeld van post/koeriersdiensten die de regels aan hun laars lappen en er keer op keer mee weg komen. En zolang ze er en masse mee weg blijven komen, gaan ze hier ook gewoon mee door. Het is ook verdomd lastig aan te vechten als individu tegen dit soort praktijken.

In dit specifieke geval zal de verzender dit opnemen met de verzenddienst PostNL neem ik aan en die zeggen ook gewoon standaard iets van 'onderzoek kan tot 4 weken duren'.

Bedrijf waar ik ooit werkte stuurde in dit soort gevallen gewoon het artikel opnieuw op ("klant heeft altijd gelijk") én ging tegelijkertijd het verzendonderzoek aan.
Ja, dat geluk heb ik helaas niet.
Ja 2 tot 3 weken zou het duren. Erg klantvriendelijk is het niet jammer genoeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')