Ja deze keer eens niet. Maar normaal wel toch? Niks mis met kinky.quote:Op donderdag 8 juni 2017 08:38 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, anders had je dit topic niet hoeven openen 😉
Geen idee, ik betaal er niet voor 😉 En toen ik nog vrijgezel was werkte tinder prima.quote:Op donderdag 8 juni 2017 08:39 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja deze keer eens niet. Maar normaal wel toch? Niks mis met kinky.
sooooooowwwquote:Op donderdag 8 juni 2017 08:38 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, anders had je dit topic niet hoeven openen 😉
Dank uquote:
🤣🤣quote:Op donderdag 8 juni 2017 09:49 schreef Plompzakker het volgende:
Waarschijnlijk vond ze het toch net een stap te ver om het met haar eigen zoon te doen
Ga naar zo'n Duitse Saunaclub met Oostblok sletjes. Daar kan je je suf neuken voor 80 euro. En ook gratis eten en wellness. Ben er zelf nooit geweest maar genoeg van vrienden gehoord.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:41 schreef corehype het volgende:
Hey boys het is je boys core
Je weet zelf
Dus Core pakt af en toe een hoertje (dus een meissie, uiteindelijk zijn toch alle vrouwen hoeren) en wilde es proberen via kinky.nl
Een chickie die deepthroat zonder condoom... my favo fetisj. 70 piek voor een half uurtje, prima.
Eerlijk is eerlijk, hoeveel chimi's kunnen uberhaupt pijpen voor nop tegenwoordig en waar vind je ze?
Uit de clubs word ik weggegooid.
Uit de supermarkt ben ik ook al uitgezet.
Politie heeft me meermaals op straat aangesproken.
Ik werk in de techniek met alleen maar autisten dus het schiet ook niet op
Dus ik op een tijd afspreken. Ik haar een bericht sturen.
Ze reageert niet.
5 minuten
10 minuten
15 minuten gewacht
I got stood up
klacht: hoertje van internet niet geneukt
bonusklacht: corehype topic, ogen uitgestoken
antiklacht: 70 euro bespaart die ik ga investeren in een Fles en wiet en me keihard ga fappen in slaap na wat filmpjes uit KPD te hebben gezien
quote:Op donderdag 8 juni 2017 09:49 schreef Plompzakker het volgende:
Waarschijnlijk vond ze het toch net een stap te ver om het met haar eigen zoon te doen
quote:Op woensdag 7 juni 2017 07:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik denk dat je dit soort ontboezemingen beter voor je kunt houden. In je hoofd klonk het misschien heel stoer maar de gemiddelde lezer denkt
Vooral dat stukje hoe je zelfs nog met een zielig verhaal korting probeert te ritselen_!
En het dan nog over "een playa" zijn hebben. Een frequent hoerenloper zul je bedoelen.
Dus we hebben geen recht op seks wil je zeggen??quote:Op donderdag 8 juni 2017 11:56 schreef vera166 het volgende:
Waarom accepteren jullie hoerenlopers eigenlijk niet gewoon dat seks niet voor jullie is? Het is niet meant to be dat jullie voortplantingsactiviteiten ondernemen. We willen jullie niet. So sad dit soort topics.
Je hebt nooit recht op seksquote:Op donderdag 8 juni 2017 11:57 schreef DKS het volgende:
[..]
Dus we hebben geen recht op seks wil je zeggen??
Hehe, ik moest bij het lezen instemmend knikken en grijnzen om de burnquote:Op donderdag 8 juni 2017 11:56 schreef vera166 het volgende:
Waarom accepteren jullie hoerenlopers eigenlijk niet gewoon dat seks niet voor jullie is? Het is niet meant to be dat jullie voortplantingsactiviteiten ondernemen. We willen jullie niet. So sad dit soort topics.
quote:Op donderdag 8 juni 2017 11:58 schreef J.Bravo het volgende:
[..]
Hehe, ik moest bij het lezen instemmend knikken en grijnzen om de burn
Niet chagrijnig worden, je riep net dat alle mannelijke fokkers de facto geen recht hebben op seks. Dus nu mag je wat tegengas verwachten. Verder had je wel gelijk natuurlijk maar dat doet er niet toe in KLB.quote:
Er ging wat mis met mijn quotequote:Op donderdag 8 juni 2017 12:02 schreef J.Bravo het volgende:
[..]
Niet chagrijnig worden, je riep net dat alle mannelijke fokkers de facto geen recht hebben op seks. Dus nu mag je wat tegengas verwachten. Verder had je wel gelijk natuurlijk maar dat doet er niet toe in KLB.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |