man man man man man. Jij wil seks, zij wil geld, jij krijgt seks, zij krijgt geld.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:30 schreef Hdero het volgende:
70 euro is dan ook een belediging voor de meeste sekswerksters of hdt moet een verslaafde zijn.
Maar goed ik ken je ervaring al te goed
Talloze keer ook mij gebeurt maar dan merken ze dat je angstig bent of je komt onvolwassen over of desperaat en dat zijn nou allemaal afknappertjes.
Hint, betaal wel gul of kom met een snikverhaal dat je zojuist een andere dame had gebeld, die kwam langs, pakte je geld en vertrok met een smoesje zonder dienst te leveren (ook dat is mij gebeurd). Soms worden ze jaloers dan.
Maar een echte playa biedt gratis woonruimte in ruil voor geregelde beddiensten![]()
In de meeste gevallen gewoon heel aardig zijn haalt de oogst naar binnen. Oftewel ze bijten op het aas in.
Ik neem aan dat dat bedrag in de advertentie stond en dus door haarzelf of haar pooier bepaald is.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:30 schreef Hdero het volgende:
70 euro is dan ook een belediging voor de meeste sekswerksters of hdt moet een verslaafde zijn.
Een dame die 70 euro vraagt is sowieso niet serieus nemen want het standaard uurtarief is 150 euro. Daarbij komt dat als er over de te leveren diensten niet gesproken wordt, dit een teken moet zijn dat ze niet van plan is op te dagen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
man man man man man. Jij wil seks, zij wil geld, jij krijgt seks, zij krijgt geld.
En hoeren onderbetalen is een belediging? Iemand een uur met het ov laten reizen om dat kleine piemeltje te laten zuigen is pas een belediging.
Kan, maar dan heeft de dame sowieso niet veel enthousiasme of incentief om de deur uit te gaan. Een decennium of wat geleden vroegen meestal de negerinnen zulke lage tarieven want ze zagen zichzelf als tweederangs en je wist dat ze nooit om bescherming vroegen. Maar het kan tegenwoordig zijn veranderd ,(niet dat ik negerinnenadvertenties opzoek).quote:Op woensdag 7 juni 2017 03:02 schreef serkot het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat bedrag in de advertentie stond en dus door haarzelf of haar pooier bepaald is.
quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:47 schreef KREEFTx het volgende:
Door dit topic realiseer ik me hoe fijn mijn leven eigenlijk is
Ik denk dat je dit soort ontboezemingen beter voor je kunt houden. In je hoofd klonk het misschien heel stoer maar de gemiddelde lezer denktquote:Op woensdag 7 juni 2017 01:30 schreef Hdero het volgende:
Maar goed ik ken je ervaring al te goed
Talloze keer ook mij gebeurt maar dan merken ze dat je angstig bent of je komt onvolwassen over of desperaat en dat zijn nou allemaal afknappertjes.
Hint, betaal wel gul of kom met een snikverhaal dat je zojuist een andere dame had gebeld, die kwam langs, pakte je geld en vertrok met een smoesje zonder dienst te leveren (ook dat is mij gebeurd). Soms worden ze jaloers dan.
Maar een echte playa biedt gratis woonruimte in ruil voor geregelde beddiensten![]()
In de meeste gevallen gewoon heel aardig zijn haalt de oogst naar binnen. Oftewel ze bijten op het aas in.
quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:47 schreef KREEFTx het volgende:
Door dit topic realiseer ik me hoe fijn mijn leven eigenlijk is
Praat eens normaal untermensch.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:41 schreef corehype het volgende:
Hey boys het is je boys core
Je weet zelf
Dus Core pakt af en toe een hoertje (dus een meissie, uiteindelijk zijn toch alle vrouwen hoeren) en wilde es proberen via kinky.nl
Een chickie die deepthroat zonder condoom... my favo fetisj. 70 piek voor een half uurtje, prima.
Eerlijk is eerlijk, hoeveel chimi's kunnen uberhaupt pijpen voor nop tegenwoordig en waar vind je ze?
Uit de clubs word ik weggegooid.
Uit de supermarkt ben ik ook al uitgezet.
Politie heeft me meermaals op straat aangesproken.
Ik werk in de techniek met alleen maar autisten dus het schiet ook niet op
Dus ik op een tijd afspreken. Ik haar een bericht sturen.
Ze reageert niet.
5 minuten
10 minuten
15 minuten gewacht
I got stood up
klacht: hoertje van internet niet geneukt
bonusklacht: corehype topic, ogen uitgestoken
antiklacht: 70 euro bespaart die ik ga investeren in een Fles en wiet en me keihard ga fappen in slaap na wat filmpjes uit KPD te hebben gezien
De OP quotenquote:
En wat kost het?quote:Op woensdag 7 juni 2017 16:13 schreef Mr.Worldwide het volgende:
Als mijn dames bij een andere klant meer kunnen verdienen in dat uurtje stuur ik ze ook naar de klant die wat meer wil betalen. Marktwerking heet dat vriend.
minimaal 1 uurtje, standaardtarief 400 euro excl gekke dingen en excl btw (meeste klanten zijn toch zakenlui dus dan lijkt het goedkoperquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |