Nee dat vind ik te prijzig.quote:Op woensdag 7 juni 2017 16:16 schreef Mr.Worldwide het volgende:
[..]
minimaal 1 uurtje, standaardtarief 400 euro excl gekke dingen en excl btw (meeste klanten zijn toch zakenlui dus dan lijkt het goedkoper)
Geef jij mij anders een hoertje?quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:53 schreef spiritusbus het volgende:
Enige mogelijkheid dat ts kut kan krijgen is door met wat kleingeld een crackhoertje te lokken.
Treurigheid den top
Ik heb te doen met je collega's dat ze met zo'n josti achter de lopende band staan.quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:55 schreef corehype het volgende:
[..]
Geef jij mij anders een hoertje?
Hoe moet ik anders gaan neuken?
Uit de clubs word ik weggegooid.
Uit de supermarkt ben ik ook al uitgezet.
Politie heeft me meermaals op straat aangesproken.
Ik werk in de techniek met alleen maar autisten dus het schiet ook niet op
En Tinder heb ik nooit matches
Ik ben de grootste Alpha van mijn werk.quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:59 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Ik heb te doen met je collega's dat ze met zo'n josti achter de lopende band staan.
Je bent zo alpha dat je alleen een kut kan krijgen door ervoor te dokkenquote:Op woensdag 7 juni 2017 19:00 schreef corehype het volgende:
[..]
Ik ben de grootste Alpha van mijn werk.
Ga maar na.
Had ik maar iets van communicatie ofzo ge' studeerd' en zat ik nu te werken bij de HRM met 2x zoveel salaris en elke week neuken met de stagiair
:Squote:Op woensdag 7 juni 2017 14:59 schreef 2NutZ het volgende:
Even weer vergeten hoe KLB isjezustering wat een mongolen hier.
quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:47 schreef KREEFTx het volgende:
Door dit topic realiseer ik me hoe fijn mijn leven eigenlijk is
¤150,- p/u = ¤75,- p/30m. Wat maakt die ¤5,- nou voor verschil?quote:Op woensdag 7 juni 2017 03:17 schreef Hdero het volgende:
[..]
Een dame die 70 euro vraagt is sowieso niet serieus nemen want het standaard uurtarief is 150 euro. Daarbij komt dat als er over de te leveren diensten niet gesproken wordt, dit een teken moet zijn dat ze niet van plan is op te dagen.
Tenminste neuk ikquote:Op woensdag 7 juni 2017 19:06 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Je bent zo alpha dat je alleen een kut kan krijgen door ervoor te dokken
Ik heb maagden van 35+ op kantoor lopenquote:Op woensdag 7 juni 2017 22:04 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Een hele prestatie voor jou, heel goed gedaan knul.
En die heb jij toch maar mooi de loef afgestoken jij casanova.quote:Op woensdag 7 juni 2017 22:23 schreef corehype het volgende:
[..]
Ik heb maagden van 35+ op kantoor lopen
Antoniaquote:Op woensdag 7 juni 2017 22:57 schreef IkBenUniek het volgende:
wat was haar naam? dan hoef ik haar dus niet te boeken...
het valt me trouwens op, hoe vaak een auto van hun kapot gaat, of met spoed naar het ziekenhuis moesten, of in de file kwamen ( 1:00 uur 's nachts)
die is wel geefbaar.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:04 schreef corehype het volgende:
[..]
Antonia
http://www.kinky.nl/vrouw(...)erdam/569533-antonia
Waar kan ik de review geven
Haar Engels is niet bepaald om over naar huis te schrijven, ik zie wel wat ruimte voor verbetering.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:04 schreef corehype het volgende:
[..]
Antonia
http://www.kinky.nl/vrouw(...)erdam/569533-antonia
Waar kan ik de review geven
Ja, leuk dat je er ook weer bent.quote:
Een raamhoer is al goedkoper.quote:Op woensdag 7 juni 2017 23:36 schreef Biekuh het volgende:
een hoer kost dus 150 euro per uur, dan weet ik dat ook weer... maareh zo ont-zet-tend goedkoop is een half uur voor 70 euro dan toch niet, of zie ik dat verkeerd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |