Tja dat zeg je wel zo stellig, maar redeneer is door.. Zou Bosz niet meer komen opdagen bij de training? Zou hij een arbitragezaak aanspannen? Zijn er veel voorbeelden van zulke situaties, en waarom denk je dat Bosz in zo'n extreme categorie zou vallen?quote:Op woensdag 7 juni 2017 08:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat niet
Wat ik begreep was er na het eerste gesprek dat Spijkerman vervangen zou worden en Bergkamp niet meer bij het eerste, bij het tweede gesprek wilde Bosz dat opvullen met eigen mensen en niet uit de organisatie zelf.
OK ik begrijp het anders maar het was hoe dan ook geen breekpunt tot het moment dat Dortmund kwam.quote:Op woensdag 7 juni 2017 09:03 schreef Ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik lees in de woorden van van der Sar dat juist dat het tweede gesprek er nog niet is geweest en Bosz al in het eerste gesprek heeft gevraagd om zelf zijn nieuwe assistent uit te kiezen.
Een cultuurbewaker die niet de cultuur heeft die Ajax moet hebben. Het is ook eigenlijk wel hilarisch natuurlijk.quote:Op woensdag 7 juni 2017 09:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vind het hilarisch. Poppetjes belangrijker maken dan het voetbal. Tja. Typisch Ajax.
quote:Op woensdag 7 juni 2017 09:25 schreef mokkiemok het volgende:
Roger Schmidt Meh
Jaap Stam NEE
Erik ten Hag NEE
Clarence Seedorf NEE
Marcel Keizer Meh
Danny Blind NEE
John van den Brom Meh
Gertjan Verbeek NEE
Ron Jans NEE
Frank de Boer NEE
TheJanitor Ja
Zeg het maar
Haal Danny uit dat lijstje verdomme.quote:Op woensdag 7 juni 2017 09:25 schreef mokkiemok het volgende:
Roger Schmidt
Jaap Stam
Erik ten Hag
Clarence Seedorf
Marcel Keizer
Danny Blind
John van den Brom
Gertjan Verbeek
Ron Jans
Frank de Boer
Zeg het maar
ik ging stuk toen ik las dat de ligt hem als opvolger noemde (grap of niet)quote:Op woensdag 7 juni 2017 09:27 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Haal Danny uit dat lijstje verdomme.
Ten haag, seedorf of stam graag.
Van der Sar heeft in mijn ogen geen verkeerde beslissingen of handelingen gedaan. Hij is juist degene die met iedereen rekening moet houden.quote:Op woensdag 7 juni 2017 08:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vind jij al dat Van der Sar een verkeerde beslissing heeft gemaakt door niet zoals Overmars alles te willen doen voor het behoud van Bosz? Nee, zelfs mee te werken aan het vertrek?
Als je met iedereen rekening houdt, dan weeg je ook kwaliteiten af. Ik zou het zelf niet zo'n lastige keuze vinden tussen Spijkerman, Bergkamp, l'Ami en Rekelhof aan de ene kant, en Overmars, Krüzen en Bosz aan de andere kant. De laatsten hebben afgelopen tijd wel wat meer bewezen (en dan druk ik me erg voorzichtig uit).quote:Op woensdag 7 juni 2017 09:28 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Van der Sar heeft in mijn ogen geen verkeerde beslissingen of handelingen gedaan. Hij is juist degene die met iedereen rekening moet houden.
En Peter Bosz wilde zelf liever naar Dortmund.
Je kunt Van der Sar pas iets verwijten achteraf als aan de positie van Hendrie Krüzen gerommeld zou worden (door het Technisch Hart), zoals destijds Ron Jans (bij Heerenveen) te slikken kreeg met Raymond Libregts.
Maar dat is bij Ajax niet gebeurd. En dan geef ik Edwin van der Sar gelijk, en nu komt er ook een normale afkoopvergoeding.
begin steeds meer het gevoel te krijgen dat het nooit echt Overmars is geweest die het probleem daarin was.quote:Op woensdag 7 juni 2017 09:55 schreef PicoMMP het volgende:
Een vertrek van Overmars zal de pijn wel verzachten. Tijd voor een TD die wel een gebalanceerde selectie neer kan zetten.
waar je dat toch vandaan haaltquote:Op woensdag 7 juni 2017 09:31 schreef TheJanitor het volgende:
De nieuwe trainer gaat het sowieso moeilijk krijgen als hij aanvallend moet spelen maar de cultuurbewakers willen niet te avontuurlijk spelen. Het gaat botsen totdat de rotte appels weg zijn.
onzin dusquote:Op woensdag 7 juni 2017 09:59 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Logica, het is veel mensen vreemd.
Het wordt steeds gekker.quote:Op woensdag 7 juni 2017 09:49 schreef PicoMMP het volgende:
De Ligt: "Ik focus mij op Ajax, heb het er prima naar mijn zin. Mijn standpunt is zeker nog een jaar te blijven."
Van de Sar zei tegen de radio1 journalist letterlijk dat er verschil van inzicht waarover werd gesproken en dat tussen de gesprekken door de belangstelling van Dortmund kwam, waardoor hij zich harder kon opstellen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 09:03 schreef Ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik lees in de woorden van van der Sar dat juist dat het tweede gesprek er nog niet is geweest en Bosz al in het eerste gesprek heeft gevraagd om zelf zijn nieuwe assistent uit te kiezen.
Ziyech is waar ik mij het meest zorgen voor maak, wat dat betreftquote:Op woensdag 7 juni 2017 10:02 schreef scrupuleus het volgende:
Spelers willen ook gewoon een club zonder gedoe.
ik baseer m'n mening liever op feiten, jij op onderbuik gevoel.quote:Op woensdag 7 juni 2017 10:02 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dingen die een niveautje te hoog voor je zijn als onzin bestempelen. Goed bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |