Die spelers waren gewoon veel te nerveus, en dan kom je nooit lekker in de wedstrijd. En als United eenmaal voor staat zit je naar niks te kijken.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:43 schreef Smoofie het volgende:
Maar het is wel zo, Bosz was veel te naief tegen United.
De vraag is: wilde hij Ziyech of Ajax?quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik het snap het dan ook wel, maar denk dat als Ajax gewoon nee had gezegd tegen Dortmund Bosz er geen al te groot probleem van had gemaakt. Hij wilde ook wel gewoon zijn project bij Ajax afmaken en wat prijzen pakken, en daarna kon hij ook echt wel ergens geld scheppen als hij dat wilde.
Ziyech is dan ook vooral completer geworden door veel meer energie in wedstrijden te leggen, dat hij goed kan voetballen is prima maar dat konden er zoveel. Niet iedereen zou dan ook in dit spelletje van Bosz zoveel kunnen afjagenquote:Op woensdag 7 juni 2017 13:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Ziyech was ruim voordat hij naar Ajax kwam al buitencategorie. Alhoewel hem Bosz positioneel anders is gaan gebruiken moet je dat ook iet overdrijven, die kan gewoon supergoed voetballen.
Wat?quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De vraag is: wilde hij Ziyech of Ajax?
Eigenlijk geloof ik dat Ajax dat oprecht geprobeerd heeft, Bosz vervolgens (terecht) mad is geworden en dat daar nu die lulverhalen in de media vandaan komen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik het snap het dan ook wel, b] maar denk dat als Ajax gewoon nee had gezegd tegen Dortmund Bosz er geen al te groot probleem van had gemaakt. [/b] Hij wilde ook wel gewoon zijn project bij Ajax afmaken en wat prijzen pakken, en daarna kon hij ook echt wel ergens geld scheppen als hij dat wilde.
Nee Bosz hanteerde de verkeerde tactiek en werd in zijn reet genomen door een betere tacticus namelijk Mourinho. Bosz had geen plan B. Je kan wel lekker eigenwijs je eigen spel willen maken, maar als ze lange ballen gaan spelen ga je dus nooit winnen zoals we gezien hebben.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die spelers waren gewoon veel te nerveus, en dan kom je nooit lekker in de wedstrijd. En als United eenmaal voor staat zit je naar niks te kijken.
Wat was jouw plan B geweest dan?quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee Bosz hanteerde de verkeerde tactiek en werd in zijn reet genomen door een betere tacticus namelijk Mourinho. Bosz had geen plan B. Je kan wel lekker eigenwijs je eigen spel willen maken, maar als ze lange ballen gaan spelen ga je dus nooit winnen zoals we gezien hebben.
Hun middenveld ontregelen en de backs afjagen in plaats van kansloos proberen Pogba af te jagen.quote:
Muah nee uit de verhalen van v/d Sar blijkt wel dat ze niet moeilijk hebben gedaan om hem te laten gaan, en eigenlijk al meteen de zoektocht waren gestart naar een nieuwe trainer.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Eigenlijk geloof ik dat Ajax dat oprecht geprobeerd heeft, Bosz vervolgens (terecht) mad is geworden en dat daar nu die lulverhalen in de media vandaan komen.
Welnee.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ziyech is dan ook vooral completer geworden door veel meer energie in wedstrijden te leggen, dat hij goed kan voetballen is prima maar dat konden er zoveel. Niet iedereen zou dan ook in dit spelletje van Bosz zoveel kunnen afjagen![]()
Alhoewel Ziyech nog wel wat stappen moet gaan maken bij Ajax als hij een leuke transfer wil gaan maken, vooral zijn schoten zijn vaak echt lachwekkend.
En dan had Pogba nog meer vrijheid gehad en dan misschien ook wel beslissend geweest.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hun middenveld ontregelen en de backs afjagen in plaats van kansloos proberen Pogba af te jagen.
Bij Twente wilde hij vooral geen extra stap meer lopen toen zijn favoriete trainertje werd ontslagen. Modelprof.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Welnee.
Die kon dat allemaal al, alleen werd hij bij Twente als targetman gebruikt en bij Ajax als aangever.
Dacht je nou echt dat Bosz hem dat allemaal geleerd heeft?
Dit dus.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:49 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat als Bosz in die finale lekker behoudend was gaan spelen en had verloren de kritiek helemaal niet van de lucht was geweest
Opportunismegod
Volgens mij gewoon van de directie die bij elkaar kwam met v/d Sar en Overmars die besloten uiteindelijk toch wat creativiteit te halen. Bosz hield zich daar ook niet heel veel mee bezig.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Toen Ziyech werd gekocht, was dat het idee van bosz of netto?
Starten met schone en Traore als RB was al dom.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan had Pogba nog meer vrijheid gehad en dan misschien ook wel beslissend geweest.
Nee daar had ik gewoon iemand op gezet maar het was na 10 minuten al wel duidelijk dat Bosz geen plan B had. Dat is gewoon kkslecht als een trainer niet weet wat die aan het doen is, ongeacht of dat plan zou slagen ja of nee.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan had Pogba nog meer vrijheid gehad en dan misschien ook wel beslissend geweest.
Die kon dat helemaal niet, je zag geleidelijk aan dit seizoen dat hij steeds meer inhoud kreeg om dat te kunnen. Bij Twente werd hij op de flanken gedumpt in een vrije rol en hoefde hij verdedigend niks te doen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Welnee.
Die kon dat allemaal al, alleen werd hij bij Twente als targetman gebruikt en bij Ajax als aangever.
Dacht je nou echt dat Bosz hem dat allemaal geleerd heeft?
uiteraard is het materiaal momenteel goed maar hij heeft toch echt zijn aandeel erin gehad, ik verwacht ook dat een nieuwe trainer op dezelfde voet verder gaat.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt genoten van dit materiaal, niet per se van Bosz toch? Geloof niet dat een andere trainer het per se minder gaat doen eigenlijk
Hij speelde bij Twente op een compleet andere positie maar volgens JR heeft Bosz hem het voetbal opnieuw doen uitvinden of zo.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij Twente wilde hij vooral geen extra stap meer lopen toen zijn favoriete trainertje werd ontslagen. Modelprof.
Inderdaadquote:Op woensdag 7 juni 2017 13:51 schreef Smoofie het volgende:
Bosz had Traore in de spits moeten zetten tegen dit manunited. Geen dolberg.
Dat hij gestart was met Schöne deed hij vooral uit menselijk vlak denk ik, omdat hij hem niet zo'n unieke finale wilde misgunnen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Starten met schone en Traore als RB was al dom.
Gunnenquote:Op woensdag 7 juni 2017 13:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hij gestart was met Schöne deed hij vooral uit menselijk vlak denk ik, omdat hij hem niet zo'n unieke finale wilde misgunnen.
Ja daar word ik sowieso een beetje moe van, net als dat spelers een half jaar nodig hadden om aan het buitenaardse voetbal van Bosz te wennen. Hou toch op johquote:Op woensdag 7 juni 2017 13:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij speelde bij Twente op een compleet andere positie maar volgens JR heeft Bosz hem het voetbal opnieuw doen uitvinden of zo.
Ja maar ik denk dat dit soort zaken echt wel meespelen bij een club als Ajax. Bosz zag ook echt wel dat Schöne in een mindere vorm zat en het hogere tempo eigenlijk niet aan kon, anders had hij hem niet telkens gewisseld.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
GunnenJe speelt godver een finale en het zijn professionals. Alsjeblieft zeg
dacht het ook, was meer omdat Bosz zo slecht begonquote:Op woensdag 7 juni 2017 13:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon van de directie die bij elkaar kwam met v/d Sar en Overmars die besloten uiteindelijk toch wat creativiteit te halen. Bosz hield zich daar ook niet heel veel mee bezig.
Ja, leuk. Een europese finale al deels verneuken voor de menselijkheid.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hij gestart was met Schöne deed hij vooral uit menselijk vlak denk ik, omdat hij hem niet zo'n unieke finale wilde misgunnen.
Een goede trainer had hem op de flanken gedumpt. Moet je kijken wat zijn rendement bij Twente was vs dat bij Ajax. Terecht dat die Bosz ontslagen is, kost je gewoon 2 prijzenquote:Op woensdag 7 juni 2017 13:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die kon dat helemaal niet, je zag geleidelijk aan dit seizoen dat hij steeds meer inhoud kreeg om dat te kunnen. Bij Twente werd hij op de flanken gedumpt in een vrije rol en hoefde hij verdedigend niks te doen.
Als je niet snapt dat Ziyech op een totaal andere manier bij Ajax speelt dan bij Twente snap je er ook gewoon niks van.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij speelde bij Twente op een compleet andere positie maar volgens JR heeft Bosz hem het voetbal opnieuw doen uitvinden of zo.
Geloof ik niks van. Ik denk dat hij gokte op wat mooie vrije trappen bijvoorbeeld wat echt een wapen van Schone is.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ik denk dat dit soort zaken echt wel meespelen bij een club als Ajax. Bosz zag ook echt wel dat Schöne in een mindere vorm zat en het hogere tempo eigenlijk niet aan kon, anders had hij hem niet telkens gewisseld.
Wat je nu zegt is niet echt een goede verdediging voor Bosz, dit maakt zijn beslissing nog treuriger.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ik denk dat dit soort zaken echt wel meespelen bij een club als Ajax. Bosz zag ook echt wel dat Schöne in een mindere vorm zat en het hogere tempo eigenlijk niet aan kon, anders had hij hem niet telkens gewisseld.
En de selectie totaal niet in balans was, maar ze wilden dus toen al van Bazoer af.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
dacht het ook, was meer omdat Bosz zo slecht begon
Met het niet laten aanstellen van een assistent door de trainer wordt er juist recht gedaan aan het plan Cruijff. En juist dat wordt Ajax nu opeens verweten?quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kunt je ook aanpassen aan de tegenstander en tegelijkertijd dezelfde principes hanteren.
Maar ik ga het niet als een megaverwijt zien. Slechts als een punt waarop het voor Ajax teveel kan worden. We weten waar Ajax in staat toe is.
Die man had graag door gewild bij Ajax. Dat merk je aan alles. Ik baal nog steeds enorm en dat heb ik vrij zelden in voetbal. Dat gebla over dat er recht wordt gedaan aan het plan Cruijff vind ik ook gezwets. Dat rapport van Ling kwam er niet voor niets. Zo doodvermoeiend dat iedereen weer selectief shopt omdat ze weer iets tegen het mens Bosz hebben.
Dat zeg ik toch Hans.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je niet snapt dat Ziyech op een totaal andere manier bij Ajax speelt dan bij Twente snap je er ook gewoon niks van.
Ah oké nu ben je gewoon overduidelijk aan het trollen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Een goede trainer had hem op de flanken gedumpt. Moet je kijken wat zijn rendement bij Twente was vs dat bij Ajax. Terecht dat die Bosz ontslagen is, kost je gewoon 2 prijzen.
Ja het zou niet mogen gebeuren, maar dit lijkt me niet zo'n hele gekke gedachte. En ook dat hij vertrouwde op de vastigheden van Schöne op die plekquote:Op woensdag 7 juni 2017 13:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat je nu zegt is niet echt een goede verdediging voor Bosz, dit maakt zijn beslissing nog treuriger.
Ik denk dat hij vertrouwde op dode spelmomenten met Schone en had verwacht dat United ging komen. Dat gebeurde niet aangezien ze lange ballen gingen spelen. Waarom heeft hij geen plan B? Of dat plan B nou hopeloos gefaald had maakt niets uit, maar hij had alleen een plan A. Dat is een kenmerk van een trainer die een tikkeltje arrogantie over zich heeft. Je moet je altijd voorbereiden op een tegenstander en dat heeft Bosz kennelijk niet gedaan.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah oké nu ben je gewoon overduidelijk aan het trollen.
[..]
Ja het zou niet mogen gebeuren, maar dit lijkt me niet zo'n hele gekke gedachte. En ook dat hij vertrouwde op de vastigheden van Schöne op die plek
Ik zeg alleen dat hij een completere speler is geworden op tactisch vlak ook, niet dat Bosz hem ineens twee nieuwe benen heeft geschonken waardoor hij technisch goed is.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch Hans.
Alleen vind ik dat jij nogal euforisch loopt te doen over het aandeel van Bosz in de ontwikkeling van Ziyech.
Alsof dat aan hem te danken is en niet aan het feit dat Ziyech gewoon een prima speler is verder.
Ajacieden hebben er nogal een handje van om het plan van Cruijff alleen de credits te geven als het goed gaat. Als het slecht gaat komt dat eigenlijk altijd doordat van het plan van Cruijff wordt afgeweken.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Met het niet laten aanstellen van een assistent door de trainer wordt er juist recht gedaan aan het plan Cruijff. En juist dat wordt Ajax nu opeens verweten?
Bosz wist ook donders goed dat hij daar niet over zou gaan en toch maakt hij er opeens zo'n belangrijk punt van, heel toevallig net op het moment dat Dortmund interesse heeft. Dat Bosz die interesse gebruikte om alsnog zijn zin te krijgen over de invulling van de tweede assistent of gewoon direct naar Dortmund wilde acht ik waarschijnlijker dan de andere scenario's.
Dat vasthouden aan je spelers enz is juist een grote fout van veel trainers. Soort tunnelvisie. Zie Traore op Rb. Ongelofelijk gewoon. Ik kan mij voorstellen dat netto, autistkamp en edje daar gek van werden.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ja het zou niet mogen gebeuren, maar dit lijkt me niet zo'n hele gekke gedachte. En ook dat hij vertrouwde op de vastigheden van Schöne op die plek
Daar kon hij ook nog wel stappen in maken, en zal hij ook nog wel doen bij Dortmund denk ik. Maar dan puur op details en niet op zijn gehele speelwijze.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik denk dat hij vertrouwde op dode spelmomenten met Schone en had verwacht dat United ging komen. Dat gebeurde niet aangezien ze lange ballen gingen spelen. Waarom heeft hij geen plan B? Of dat plan B nou hopeloos gefaald had maakt niets uit, maar hij had alleen een plan A. Dat is een kenmerk van een trainer die een tikkeltje arrogantie over zich heeft. Je moet je altijd voorbereiden op een tegenstander en dat heeft Bosz kennelijk niet gedaan.
Ja maar dit doet echt elke trainer, ook bij de volgende trainer zullen we het vast nog vaak zat oneens zijn over bepaalde posities. En de trainer daarna, en de trainer daarna enz.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat vasthouden aan je spelers enz is juist een grote fout van veel trainers. Soort tunnelvisie. Zie Traore op Rb. Ongelofelijk gewoon. Ik kan mij voorstellen dat netto, autistkamp en edje daar gek van werden.
Als je kijkt naar het totale rendement van die Traore en die Younes had Ziyech er waarschijnlijk wel een stuk of 15 meer ingeschoten. Ja oke nu als aangever belangrijk, had je die Van de Beek niet op zijn positie kunnen laten spelen dan? Dat is toch ook een wereldtalentquote:Op woensdag 7 juni 2017 13:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet elke trainer doet dat. Zie pep en Ancelotti.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dit doet echt elke trainer, ook bij de volgende trainer zullen we het vast nog vaak zat oneens zijn over bepaalde posities. En de trainer daarna, en de trainer daarna enz.
Die stappen had hij allang moeten maken. Een van de redenen waarom hij geen prijzenpakker is. Kijk naar een V Gaal die zich uitstekend weet te verdedigen tegen teams die net wat anders spelen als hij van tevoren dacht. Mourinho idem. Tactische coaches van wereldklasse. Bosz wil enkel zijn eigen spelletje spelen. Heel leuk hoor maar levert niks op zoals je ziet.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar kon hij ook nog wel stappen in maken, en zal hij ook nog wel doen bij Dortmund denk ik. Maar dan puur op details en niet op zijn gehele speelwijze.
Met vitesse had hij kampioen moeten wordenquote:Op woensdag 7 juni 2017 14:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die stappen had hij allang moeten maken. Een van de redenen waarom hij geen prijzenpakker is. Kijk naar een V Gaal die zich uitstekend weet te verdedigen tegen teams die net wat anders spelen als hij van tevoren dacht. Mourinho idem. Tactische coaches van wereldklasse. Bosz wil enkel zijn eigen spelletje spelen. Heel leuk hoor maar levert niks op zoals je ziet.
V Gaal ook niet. Kuyt als back genot. Keeper wisselen dit dat.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet elke trainer doet dat. Zie pep en Ancelotti.
Ik zeg al maanden dat Bosz tactisch zeer zwak is.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
V Gaal ook niet. Kuyt als back genot. Keeper wisselen dit dat.
Desalniettemin moet er dus wat aan de organisatie gebeuren. Daar kunnen ze niet nu mee wegkomen omdat Bosz toch weg is.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:58 schreef BobW het volgende:
De organisatie bij Ajax klopt niet, maar Bosz zou sowieso naar Dortmund hebben gewild denk ik.
Bosz is vooral goed in het hebben van een plaat voor zijn hoofd. Ik speel zoals ik dat wil dit dat ipv aanpassingen te maken aan de tegenstander.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zeg al maanden dat Bosz tactisch zeer zwak is.
Dan ben je al maanden een trol of verstandelijk gehandicapt.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Van de Beek is een totaal ander typequote:Op woensdag 7 juni 2017 14:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je kijkt naar het totale rendement van die Traore en die Younes had Ziyech er waarschijnlijk wel een stuk of 15 meer ingeschoten. Ja oke nu als aangever belangrijk, had je die Van de Beek niet op zijn positie kunnen laten spelen dan? Dat is toch ook een wereldtalent.
Gaat niet gebeuren want plan Cruijffquote:Op woensdag 7 juni 2017 14:03 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Desalniettemin moet er dus wat aan de organisatie gebeuren. Daar kunnen ze niet nu mee wegkomen omdat Bosz toch weg is.
Zijn spelopvatting is niet tactiek, per se. Je kunt tactische aanpassingen doen maar nog steeds met pressing spelen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:04 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dan ben je al maanden een trol of verstandelijk gehandicapt.
Ook daar zullen de fans van die clubs zich voor sommige posities dat wel afvragen waarom bepaalde spelers steeds mogen opdraven. Er is geen trainer met wie je het ooit 100% eens bent en dat hoeft ook niet, als je maar achter zijn visie staat.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet elke trainer doet dat. Zie pep en Ancelotti.
Heeft wel deels gelijk hoor. Gewoon stug je eigen spel blijven spelen terwijl het niet loopt (Schalke uit bijv). In plaats van slimme wisselingen te maken in je basiself etc en je aan te passen aan de tegenstander zijn spel. Dat is tactische domheid ja en arrogantie.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:04 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dan ben je al maanden een trol of verstandelijk gehandicapt.
Ja maar ik denk dat je dit soort zaken veel meer leert als je bij topclubs werkt, en dit was pas zijn eerste seizoen bij een club met die druk. En bij Dortmund zal hij dat nog vaker krijgen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die stappen had hij allang moeten maken. Een van de redenen waarom hij geen prijzenpakker is. Kijk naar een V Gaal die zich uitstekend weet te verdedigen tegen teams die net wat anders spelen als hij van tevoren dacht. Mourinho idem. Tactische coaches van wereldklasse. Bosz wil enkel zijn eigen spelletje spelen. Heel leuk hoor maar levert niks op zoals je ziet.
one trick pony lijkt het meer, maar wie weet dat hij bij Dortmund kan laten zien dat hij dat niet isquote:Op woensdag 7 juni 2017 14:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook onzin om hem daarop af te rekenen, Vitesse wat dit jaar pas voor het eerst ooit een prijs won en Bosz had daar wel even kampioen mee moeten worden omdat hij daar drie goede spelers had rondlopen. Kom op zegquote:Op woensdag 7 juni 2017 14:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met vitesse had hij kampioen moeten worden
Nee hij heeft dat gewoon niet. V Gaal werkte ook niet bij topclubs als AZ en Ajax (destijds) en won prijzen omdat hij tactisch de allerbeste coach van de wereld is. Dat zit niet in Bosz zijn karakter. Idem voor Mourinho, Porto was ook geen wereldploeg, werd het wel dankzij hem.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ik denk dat je dit soort zaken veel meer leert als je bij topclubs werkt, en dit was pas zijn eerste seizoen bij een club met die druk. En bij Dortmund zal hij dat nog vaker krijgen.
Ik reken hem er niet op af.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook onzin om hem daarop af te rekenen, Vitesse wat dit jaar pas voor het eerst ooit een prijs won en Bosz had daar wel even kampioen mee moeten worden omdat hij daar drie goede spelers had rondlopen. Kom op zeg
Dat kan je zowel positief als negatief opvattenquote:Op woensdag 7 juni 2017 14:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bosz is vooral goed in het hebben van een plaat voor zijn hoofd. Ik speel zoals ik dat wil dit dat ipv aanpassingen te maken aan de tegenstander.
Tot nu toe een beetje de Wenger van het Nederlands voetbal, mooi spelen maar nooit wat winnen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
one trick pony lijkt het meer, maar wie weet dat hij bij Dortmund kan laten zien dat hij dat niet is
Op zeker maar als ik naar zijn loopbaan kijk zie ik geen volle prijzenkast. Werkt dus negatief in the end zeg maar.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat kan je zowel positief als negatief opvatten
Ben ik wel echt benieuwd naar, hier kom je er nog wel mee weg omdat het krachtsverschil vaak zo groot is.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
one trick pony lijkt het meer, maar wie weet dat hij bij Dortmund kan laten zien dat hij dat niet is
Wenger heeft nog wel wat gewonnen, dat gaat Bosz bij Dortmund waarschijnlijk ook niet lukkenquote:Op woensdag 7 juni 2017 14:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Tot nu toe een beetje de Wenger van het Nederlands voetbal, mooi spelen maar nooit wat winnen.
Als ik naar zijn loopbaan kijk zie ik ook niet echt clubs waarvan je dat mag verwachten, van afgelopen seizoen kan je wat zeggen maar ja, EL finalequote:Op woensdag 7 juni 2017 14:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Op zeker maar als ik naar zijn loopbaan kijk zie ik geen volle prijzenkast. Werkt dus negatief in the end zeg maar.
Hij heeft ook maar anderhalf jaar bij een club gezeten waar je prijzen kan winnen en gaat nu weer naar een club toe waar dat niet kan.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Op zeker maar als ik naar zijn loopbaan kijk zie ik geen volle prijzenkast. Werkt dus negatief in the end zeg maar.
Wenger heeft schrikbarend weinig gewonnen in die 150 jaar dat hij er zit. Paar bekertjes leuk hoor en een keer kampioen, nou geweldig.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wenger heeft nog wel wat gewonnen, dat gaat Bosz bij Dortmund waarschijnlijk ook niet lukken
Ik denk dat Bosz wel wat voor elkaar kan krijgen hoor bij Dortmundquote:Op woensdag 7 juni 2017 14:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wenger heeft nog wel wat gewonnen, dat gaat Bosz bij Dortmund waarschijnlijk ook niet lukken
Maccabi had hij ook gewoon 2 prijzen moeten pakken natuurlijk.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft ook maar anderhalf jaar bij een club gezeten waar je prijzen kan winnen en gaat nu weer naar een club toe waar dat niet kan.
Daarom zeg ik anderhalf jaar.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maccabi had hij ook gewoon 2 prijzen moeten pakken natuurlijk.
Bij Maccabi kwam hij het halverwege het seizoen waar ze al op flinke achterstand stonden volgens mij.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maccabi had hij ook gewoon 2 prijzen moeten pakken natuurlijk.
Dortmund wordt binnen een paar jaar weer kampioen van Duitsland.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft ook maar anderhalf jaar bij een club gezeten waar je prijzen kan winnen en gaat nu weer naar een club toe waar dat niet kan.
Voor de 2e plek ja. AubieGOD gaat wss weg en ik zie maar of Reus ook nog blijft. Al komt Gotze wel weer terug.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik denk dat Bosz wel wat voor elkaar kan krijgen hoor bij Dortmund
Dan nog had hij 2 prijzen moeten pakken. Gaven het gewoon weg op het einde.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Maccabi kwam hij het halverwege het seizoen waar ze al op flinke achterstand stonden volgens mij.
Bundesliga is natuurlijk ook een farce van een competitie. 3 clubs die om de eer strijden, rest rommelt lekker in de marge.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Voor de 2e plek ja. AubieGOD gaat wss weg en ik zie maar of Reus ook nog blijft. Al komt Gotze wel weer terug.
Ze hebben daar wel een paar heerlijke talenten, Ousmané DembeleGodquote:Op woensdag 7 juni 2017 14:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Voor de 2e plek ja. AubieGOD gaat wss weg en ik zie maar of Reus ook nog blijft. Al komt Gotze wel weer terug.
Geen idee ik heb die competitie toen niet gevolgd, dus ik weet niet het verhaal erachter hoe dat seizoen verliep voor Boszquote:Op woensdag 7 juni 2017 14:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan nog had hij 2 prijzen moeten pakken. Gaven het gewoon weg op het einde.
landskampioen gaat hij niet worden, misschien een bekerquote:Op woensdag 7 juni 2017 14:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik denk dat Bosz wel wat voor elkaar kan krijgen hoor bij Dortmund
Maar die winnen niet van Bayern.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben daar wel een paar heerlijke talenten, Ousmané DembeleGod
Reus is weer geblesseerd. Kruisband ingescheurdquote:Op woensdag 7 juni 2017 14:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wordt ook nooit wat die Reus, altijd wat.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Reus is weer geblesseerd. Kruisband ingescheurd
Dan moeten ze Bosz wel heel snel ontslaanquote:Op woensdag 7 juni 2017 14:12 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dortmund wordt binnen een paar jaar weer kampioen van Duitsland.
lijkt de eredivisie wel maar dan op een hoger niveauquote:Op woensdag 7 juni 2017 14:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bundesliga is natuurlijk ook een farce van een competitie. 3 clubs die om de eer strijden, rest rommelt lekker in de marge.
Dat gaat lastig worden inderdaad, maar goed ook daar zal het wel weer een keer minder gaan tochquote:
Eredivisie is toch vele malen spannender. Hier kan AZ, Twente, Heerenveen etc gewoon goed meedoen en het de top 3 moeilijk maken etc. Dat zie ik in Duitsland, Spanje, Portugal dus echt nooit.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
lijkt de eredivisie wel maar dan op een hoger niveau
Denk het niet. Die blijven al 50 jaar kampioenschappen harken. Die hebben zoveel geld die halen gewoon weer 5 top spelers indien nodig. Dat gaat niet veranderen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat gaat lastig worden inderdaad, maar goed ook daar zal het wel weer een keer minder gaan toch
Jij hebt afgelopen seizoen niet gekeken denk ik.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Eredivisie is toch vele malen spannender. Hier kan AZ, Twente, Heerenveen etc gewoon goed meedoen en het de top 3 moeilijk maken etc. Dat zie ik in Duitsland, Spanje, Portugal dus echt nooit.
Ik denk wel dat hij Dortmund kampioen kan maken, maar niet in zijn eerste seizoen. Europese prijs mag het ook wel gek lopen, tenzij ze slecht presteren in de CL, derde worden en in de EL terechtkomenquote:Op woensdag 7 juni 2017 14:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
landskampioen gaat hij niet worden, misschien een beker
Naar? Duitsland waar sinds 2012 Bayern kampioen is? Of wat bedoel je?quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt afgelopen seizoen niet gekeken denk ik.
Ja natuurlijk zullen ze veruit de meeste titels pakken de komende jaren, maar er zit altijd een jaar tussen dat een andere club ineens er boven uitstijgt en het dan bij jezelf tegen zit. Zie PSG dit seizoenquote:Op woensdag 7 juni 2017 14:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denk het niet. Die blijven al 50 jaar kampioenschappen harken. Die hebben zoveel geld die halen gewoon weer 5 top spelers indien nodig. Dat gaat niet veranderen.
De Eredivisie waar de top-3 op straatlengte afstand eindigde boven de rest.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Naar? Duitsland waar sinds 2012 Bayern kampioen is? Of wat bedoel je?
Ja maar 1 jaar kampioen worden is niet bijzonder zie Twente. Gaat er juist om kun je dat structureel? Keer een lucky shot hebben ala Leicester kan iedere club overkomen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk zullen ze veruit de meeste titels pakken de komende jaren, maar er zit altijd een jaar tussen dat een andere club ineens er boven uitstijgt en het dan bij jezelf tegen zit. Zie PSG dit seizoen
ja maar je hebt nu toch ook RB Leipzig als concurrent voor BVBquote:Op woensdag 7 juni 2017 14:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat gaat lastig worden inderdaad, maar goed ook daar zal het wel weer een keer minder gaan toch
En Dortmund heeft daar nog een van de grootste kansen op om in dat gat te komen natuurlijk.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja maar 1 jaar kampioen worden is niet bijzonder zie Twente. Gaat er juist om kun je dat structureel? Keer een lucky shot hebben ala Leicester kan iedere club overkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |