Websitequote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
Zal wel een grote plas worden onder Barbaraquote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Komt goed uit, gaat zo over Ajax en Oranje.
Niet die van Cor Pot?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:05 schreef superniger het volgende:
Barbara is de lesbische dochter van Frits Barend.
dank je wel hansquote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:05 schreef superniger het volgende:
de broer van Pol?quote:
Logisch toch als het budget grotendeels door de politiek bepaalt wordt?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:04 schreef Szura het volgende:
Iedereen staat de laatste tijd vooraan om z'n hand in Den Haag op te houden.
Heeft Barbara ook een keppeltje op haar gleuf dan?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:05 schreef superniger het volgende:
Dat is nu wel verjaard.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:11 schreef Oscar. het volgende:
Ja hoor Jinnek, jij hebt een moreel kompas. Ben je je eigen advocaatje vergeten?
ow, dan is het goedquote:
ik was stomverbaasdquote:
wij zijn druk aan het oefenenquote:
Kruzen is een Heracles man he.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:14 schreef Tagliano het volgende:
Tommetje is in staat ze aan de lijn te krijgen, brengt hij verdomme nog niks nieuws man man man
Doet ie goed inderdaadquote:
Dan had hij misschien ook nog wel een nieuwtje kunnen ontfutselenquote:
Barbara is geen vrouw......quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:16 schreef Doublepain het volgende:
Als een vrouw meer van voetbal weet dan jou dan moet je misschien overwegen te stoppen
Stijn is al gestopt.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:16 schreef Doublepain het volgende:
Als een vrouw meer van voetbal weet dan jou dan moet je misschien overwegen te stoppen
The dead or the Gladiolusquote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat een verschil met dat gehakkel van Van Gaal he
Typisch zo'n domme famillie-Barend suggestie.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:17 schreef Marcoss het volgende:
Jaap Stam... Juist ja, als je dat flitsende voetbal van Bosz gewend bent, haal je Jaap Stam..
kijk de stream onlinequote:
toen waren voetballers nog bikkels, nu maken ze alleen zwalbesquote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoe hij in 2000 die hechtingen aan z'n wenkbrauw als een kerel onderging
Dat was een flinke jaap zeg.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoe hij in 2000 die hechtingen aan z'n wenkbrauw als een kerel onderging
Nee dude. Dat heeft met Stam te maken.. keek je nooit Harry vermeegen.quote:
Dat was wel een geniaal stukje televisiequote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:21 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nee dude. Dat heeft met Stam te maken.. keek je nooit Harry vermeegen.
De cirkel is rondquote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat was wel een geniaal stukje televisie
Ik vind het nu nog steeds onbegrijpelijk dat ik toen vrijwillig naar Harry Vermeegen keek.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat was wel een geniaal stukje televisie
ow, dat kan ookquote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:21 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nee dude. Dat heeft met Stam te maken.. keek je nooit Harry vermeegen.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het nu nog steeds onbegrijpelijk dat ik toen vrijwillig naar Harry Vermeegen keek.
Ik keek eigenlijk alleen voor de stukjes met Jaap Stam en dat ze een bal door een openstaand raam moesten schieten.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:23 schreef RipCity het volgende:
[..]
Harrie is nu idd van niveau peter jan Rens
Is op het WK-1974 al ontworpen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:20 schreef Oscar. het volgende:
[..]
toen waren voetballers nog bikkels, nu maken ze alleen zwalbes
Toen al. Onsympathieke man. Liet Zijn maat Henk Spaan stikken.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:23 schreef RipCity het volgende:
[..]
Harrie is nu idd van niveau peter jan Rens
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik keek eigenlijk alleen voor de stukjes met Jaap Stam en dat ze een bal door een openstaand raam moesten schieten.
Dat vieze gore rijke wijf.quote:-Morgen getuigt James Comey voor het Congres, Charles Groenhuijsen praat ons bij
-Mick van Wely over de vrouw die haar aanrander in de val lokte
-Jackie Siegel of 'The queen of Versailles'.Ze werd bekend door de documentaire met dezelfde titel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |