66 jaar is toch echt veels te jong...quote:
Jep. Maar ja, maaaaaanden met een knobbeltje rond blijven lopen.... is niet handigquote:Op woensdag 7 juni 2017 00:05 schreef just me het volgende:
[..]
66 jaar is toch echt veels te jong...
angst ...quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jep. Maar ja, maaaaaanden met een knobbeltje rond blijven lopen.... is niet handig
Niet handig, maar ik kan me echt voorstellen hoe dat gegaan is.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jep. Maar ja, maaaaaanden met een knobbeltje rond blijven lopen.... is niet handig
ik had gisteren een kikker op mijn voet *ieks*quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:06 schreef livelink het volgende:
Ik ging net mijn konijnen naar binnen jagen en eten geven. Grijp ik in het donker naar hun bakje midden in een naaktslak![]()
En vorige week had ik al een kikker in mijn hand toen ik hun waterbak pakte. Ik denk dat ik voortaan maar een zaklantaarn meeneem.
Ik ook hoorquote:Op woensdag 7 juni 2017 00:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Niet handig, maar ik kan me echt voorstellen hoe dat gegaan is.
Beter dan een kikker in je bilquote:Op woensdag 7 juni 2017 00:07 schreef just me het volgende:
[..]
ik had gisteren een kikker op mijn voet *ieks*
Ik ga hier niet alles vertellen hoorquote:Op woensdag 7 juni 2017 00:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Beter dan een kikker in je bil
Mijn tuin zit helemaal vol met kikkers en padden. Ik moet echt opletten waar ik loop zodat ik ze niet vertrap.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:07 schreef just me het volgende:
[..]
ik had gisteren een kikker op mijn voet *ieks*
Ben jij er zo 1?quote:
of dat ze tussen de grasmaaier komenquote:Op woensdag 7 juni 2017 00:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn tuin zit helemaal vol met kikkers en padden. Ik moet echt opletten waar ik loop zodat ik ze niet vertrap.
Jep.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:09 schreef livelink het volgende:
Deze tekst blijft ook nog steeds actueel, helaas.
Of tussen de deur. Ik heb dit weekend per ongeluk een kikker geplet toen ik de deur dichtdeed. Stomme beesten ook.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:09 schreef just me het volgende:
[..]
of dat ze tussen de graasmaaier komen
splashquote:Op woensdag 7 juni 2017 00:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Of tussen de deur. Ik heb dit weekend per ongeluk een kikker geplet toen ik de deur dichtdeed. Stomme beesten ook.
Zal wel over drugs zijn?quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze tekst
Als je weet waar het over gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |