Tenzij je meer moet denken aan een wegloopactie waarbij ze in eerste instantie niet getraceerd wilde worden.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:30 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Stel je hebt iets stiekem afgesproken, waarom zet je dan meteen en vrijwillig je telefoon uit? Dan valt het toch juist op? Anders kan je toch gewoon een berichtje sturen dat je idd veilig aan gekomen bent bij je vriendinnen, terwijl je stiekem bij die jongen bent?
Dus hij was al die dagen ook vermistquote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:33 schreef agter het volgende:
[..]
Zoals ik het begreep wist de politie dat ze samen waren. Maar niet waar.
In de OP staat dat haar moeder zegt dat haar dochter al sinds 15.00 vermist wordt.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:33 schreef Kyran het volgende:
[..]
Makes senseOp een of andere manier had ik steeds het idee dat ze pas rond 17:00 ofzo echt vermist werd, omdat haar telefoon uit stond. Kan zijn dat ik het ergens heb gelezen of een gekke hersenspinsel van mij. Bedankt voor je uitleg
Onderduiken kan alleen als je geen hernia hebt gehad inderdaad.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:35 schreef klaasweetalles het volgende:
Dit meisje had net een hernia operatie gehad
Denken mensen nou echt dat ze in staat zou zijn voor gekkigheid in haar leven door onder te duiken enzovoorts?
Achter een boekenkast op zolder. Mogelijk dus een fokker.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:36 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Onderduiken kan alleen als je geen hernia hebt gehad inderdaad.
En bij voorkeur als je Joods bent.
Negeer hem aub. En/of meld het in FB of per TR.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:36 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Waar zie je dat?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:36 schreef Momo... het volgende:
Zie dat die 16-jarige jongen al een jaar spijbelt en gewoon bij zijn moeder woont. Als gewone moeder sleep je hem toch gewoon weer naar school toe, desnoods met grote gevolgen voor hem of vind ik dat nou alleen normaal.
Ik was het niet!quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Achter een boekenkast op zolder. Mogelijk dus een fokker.
Verziek het topic nou aub nietquote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Achter een boekenkast op zolder. Mogelijk dus een fokker.
Negeer hem zelf of meld zelf iets met vage afkortingen. Ik ben je hond niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Negeer hem aub. En/of meld het in FB of per TR.
Of doe je het er om?
klopt helemaalquote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:36 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ja, je zou zeggen (MIJN EIGEN AANNAME en in geval dat verdachte ook dader is;)quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:37 schreef agter het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af wanneer hij thuis gekomen is.
Ik denk voornamelijk hersencellenquote:
Eerst haar naar Den Bosch brengen en dan lijk weer dumpen in haar woonplaats? Lijkt me veel gedoe en hij kent het daar niet echt goed waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:47 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Ja, je zou zeggen (MIJN EIGEN AANNAME en in geval dat verdachte ook dader is;)
In geval van geplande wegloopactie Savannah met verdachte;
- verbleven ze een paar dagen samen op een nog onbekend adres
- verbleven ze een paar dagen samen bij hem thuis (moeder niet thuis? of 'moeder' wist er van maar ondernam geen actie?)
In geval van geplande korte ontmoeting met verdachte (intentie Savannah om s'avonds weer thuis te zijn)
- op donderdagmiddag / avond al misgegaan en verdachte was die avond gewoon weer 'braaf' thuis bij zijn moeder.
Mis ik nog iets?
Het is natuurlijk onduidelijk vanaf welk moment de Politie zijn identiteit wist.
Nee dat dumpen geloof ik ook niet in. Maar zie het scenario eerder gepost door Agter.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:50 schreef Momo... het volgende:
[..]
Eerst haar naar Den Bosch brengen en dan lijk weer dumpen in haar woonplaats? Lijkt me veel gedoe en hij het daar niet echt goed waarschijnlijk.
In elk geval vanaf het moment dat ze aangaven dat de beide zaken niet gerelateerd waren.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:47 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
- verbleven ze een paar dagen samen bij hem thuis (moeder niet thuis? of 'moeder' wist er van maar ondernam geen actie?)
In geval van geplande korte ontmoeting met verdachte (intentie Savannah om s'avonds weer thuis te zijn)
- op donderdagmiddag / avond al misgegaan en verdachte was die avond gewoon weer 'braaf' thuis bij zijn moeder.
Mis ik nog iets?
Het is natuurlijk onduidelijk vanaf welk moment de Politie zijn identiteit wist.
Je gaat er dan wel van uit dat de dader haar in eerste instantie veilig thuis wilde brengen, maar het op het laatst pas fout ging? Je gaat namelijk niet in Den Bosch zitten en dan weer terug naar Bunschoten om haar daar te vermoorden en in een sloot te dumpen. Het is in mijn ogen dus of meteen fout gegaan op de donderdagmiddag/avond of op de terugweg op het laatste moment al dan niet door diezelfde jongen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:47 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Mis ik nog iets?
Log alsjeblieft uit.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:46 schreef Ven1972 het volgende:
Heel bagger is het ook, maar het haalt echt door elkaar heen, zo kan ik echt niet meer volgen![]()
Ik denk een adresje in omgeving Amersfoort/Bunschoten.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:51 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Nee dat dumpen geloof ik ook niet in. Maar zie het scenario eerder gepost door Agter.
Waarbij verdachte en Savannah samen weer terugkeren naar Bunschoten.
Vrijwel elke tiener zit dagelijks op social media.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:53 schreef agter het volgende:
[..]
In elk geval vanaf het moment dat ze aangaven dat de beide zaken niet gerelateerd waren.
Overigens zou je mss ook aan zijn SM activiteit kunnen opmaken wanneer hij met haar bezig was en wanneer hij weer thuis was. Hij was immers "zeer actief op SM".
Dat lees ik als 'dagelijks'.
Kan best een fokker zijn.
IK DENK / Speculatiequote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:53 schreef Kyran het volgende:
gaat namelijk niet in Den Bosch zitten en dan weer terug naar Bunschoten om haar daar te vermoorden en in een sloot te dumpen. Het is in mijn ogen dus of meteen fout gegaan op de donderdagmiddag/avond of op de terugweg op het laatste moment al dan niet door diezelfde jongen.
Maar met welk vervoer? Trein en taxi kan niet want dan zouden ze haar herkennen. Auto dan is iemand anders medeplichtig.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:51 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Nee dat dumpen geloof ik ook niet in. Maar zie het scenario eerder gepost door Agter.
Waarbij verdachte en Savannah samen weer terugkeren naar Bunschoten.
Social media/telefoongegevens.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:57 schreef Boca_Raton het volgende:
Misschien een domme vraag: hoe weet de politie zo snel dat ze die knul uit Den Bosch moeten hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |