Ja, je zou zeggen (MIJN EIGEN AANNAME en in geval dat verdachte ook dader is;)quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:37 schreef agter het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af wanneer hij thuis gekomen is.
Ik denk voornamelijk hersencellenquote:
Eerst haar naar Den Bosch brengen en dan lijk weer dumpen in haar woonplaats? Lijkt me veel gedoe en hij kent het daar niet echt goed waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:47 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Ja, je zou zeggen (MIJN EIGEN AANNAME en in geval dat verdachte ook dader is;)
In geval van geplande wegloopactie Savannah met verdachte;
- verbleven ze een paar dagen samen op een nog onbekend adres
- verbleven ze een paar dagen samen bij hem thuis (moeder niet thuis? of 'moeder' wist er van maar ondernam geen actie?)
In geval van geplande korte ontmoeting met verdachte (intentie Savannah om s'avonds weer thuis te zijn)
- op donderdagmiddag / avond al misgegaan en verdachte was die avond gewoon weer 'braaf' thuis bij zijn moeder.
Mis ik nog iets?
Het is natuurlijk onduidelijk vanaf welk moment de Politie zijn identiteit wist.
Nee dat dumpen geloof ik ook niet in. Maar zie het scenario eerder gepost door Agter.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:50 schreef Momo... het volgende:
[..]
Eerst haar naar Den Bosch brengen en dan lijk weer dumpen in haar woonplaats? Lijkt me veel gedoe en hij het daar niet echt goed waarschijnlijk.
In elk geval vanaf het moment dat ze aangaven dat de beide zaken niet gerelateerd waren.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:47 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
- verbleven ze een paar dagen samen bij hem thuis (moeder niet thuis? of 'moeder' wist er van maar ondernam geen actie?)
In geval van geplande korte ontmoeting met verdachte (intentie Savannah om s'avonds weer thuis te zijn)
- op donderdagmiddag / avond al misgegaan en verdachte was die avond gewoon weer 'braaf' thuis bij zijn moeder.
Mis ik nog iets?
Het is natuurlijk onduidelijk vanaf welk moment de Politie zijn identiteit wist.
Je gaat er dan wel van uit dat de dader haar in eerste instantie veilig thuis wilde brengen, maar het op het laatst pas fout ging? Je gaat namelijk niet in Den Bosch zitten en dan weer terug naar Bunschoten om haar daar te vermoorden en in een sloot te dumpen. Het is in mijn ogen dus of meteen fout gegaan op de donderdagmiddag/avond of op de terugweg op het laatste moment al dan niet door diezelfde jongen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:47 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Mis ik nog iets?
Log alsjeblieft uit.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:46 schreef Ven1972 het volgende:
Heel bagger is het ook, maar het haalt echt door elkaar heen, zo kan ik echt niet meer volgen![]()
Ik denk een adresje in omgeving Amersfoort/Bunschoten.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:51 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Nee dat dumpen geloof ik ook niet in. Maar zie het scenario eerder gepost door Agter.
Waarbij verdachte en Savannah samen weer terugkeren naar Bunschoten.
Vrijwel elke tiener zit dagelijks op social media.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:53 schreef agter het volgende:
[..]
In elk geval vanaf het moment dat ze aangaven dat de beide zaken niet gerelateerd waren.
Overigens zou je mss ook aan zijn SM activiteit kunnen opmaken wanneer hij met haar bezig was en wanneer hij weer thuis was. Hij was immers "zeer actief op SM".
Dat lees ik als 'dagelijks'.
Kan best een fokker zijn.
IK DENK / Speculatiequote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:53 schreef Kyran het volgende:
gaat namelijk niet in Den Bosch zitten en dan weer terug naar Bunschoten om haar daar te vermoorden en in een sloot te dumpen. Het is in mijn ogen dus of meteen fout gegaan op de donderdagmiddag/avond of op de terugweg op het laatste moment al dan niet door diezelfde jongen.
Maar met welk vervoer? Trein en taxi kan niet want dan zouden ze haar herkennen. Auto dan is iemand anders medeplichtig.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:51 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Nee dat dumpen geloof ik ook niet in. Maar zie het scenario eerder gepost door Agter.
Waarbij verdachte en Savannah samen weer terugkeren naar Bunschoten.
Social media/telefoongegevens.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:57 schreef Boca_Raton het volgende:
Misschien een domme vraag: hoe weet de politie zo snel dat ze die knul uit Den Bosch moeten hebben?
Omdat de politie best wel kundig is?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:57 schreef Boca_Raton het volgende:
Misschien een domme vraag: hoe weet de politie zo snel dat ze die knul uit Den Bosch moeten hebben?
Wat is precies de link met Amersfoort? heb dat al vaker voorbij zien komen maar dat is me even ontgaan eigenlijk. Puur de bus naar Amersfoort die voorbij de vindplaats van de fiets komt of is er iets anders?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:55 schreef agter het volgende:
[..]
Ik denk een adresje in omgeving Amersfoort/Bunschoten.
Ze waren al 3 dagen aan het speuren.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:57 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik ook.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:55 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
IK DENK / Speculatie
Ja klopt, ik ga er eigenlijk vanuit dat het niet met voorbedachte rade was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |