Factom is een top project.quote:Op woensdag 7 juni 2017 09:42 schreef startende het volgende:
[..]
Daar ben ik ook heel erg benieuwd naar.
Hebben jullie weleens van Factom gehoord?
LTC: 50quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:32 schreef MissionPhailed het volgende:
Persoonlijke gok over 6 weken:
Bitcoin: $2750
Eth: $380
Waves: $11
Lisk: $5
Ark: $2,5
Shitcoin.quote:
https://www.cryptopia.co.nz/?quote:Op woensdag 7 juni 2017 10:29 schreef stripe het volgende:
Op welke site of welk platform verhandelen jullie alle coins? Heb een lange tijd bitcoins gehad en die verkocht toen ze rond de 1500 dollar waren maar wil nu wel weer wat doen met Ethereum e.d. zoek dus een site waar al deze kleinere currencies makkelijk te krijgen zijn en waar ik ze overzichtelijk kan kopen en verkopen.
Ik deed hetzelfde afgelopen decemberquote:Op woensdag 7 juni 2017 09:58 schreef Apekoek het volgende:
Had ik maar Lisk bijgekocht toen ik op 10 cent Lisk met paniek verkocht
Poloniex.com en/of Bittrex.comquote:Op woensdag 7 juni 2017 10:29 schreef stripe het volgende:
Op welke site of welk platform verhandelen jullie alle coins? Heb een lange tijd bitcoins gehad en die verkocht toen ze rond de 1500 dollar waren maar wil nu wel weer wat doen met Ethereum e.d. zoek dus een site waar al deze kleinere currencies makkelijk te krijgen zijn en waar ik ze overzichtelijk kan kopen en verkopen.
Wat biedt Gulden ten opzichte van andere coins? Wat staat er op de planning in de roadmap? In de whitepaper staat weinig concreets en het is voornamelijk een grote goednieuws show. We zitten nu in een Bullmarket dus er is nu prima te verdienen met coins als Gulden maar op het moment dat het minder gaat dan gaan hier de hardste klappen vallen.quote:
In Nederland controleren banken de naam niet eens meer, dus als ik geld over maak naar jouw IBAN met de naam Pietje Puk komt het ook aan.quote:Op woensdag 7 juni 2017 10:34 schreef carebaer het volgende:
Meer mensen het probleem van het 'verkeerd' invullen van je voornaam bij Kraken? Ik lees her en der dat je namen exact moeten overeenkomen met de naam zoals die bekend is bij je bank. Nu heb ik zelf ook mijn volledige voornaam ingevuld bij Kraken in plaats van alleen mijn voorletter.
Kan een oplossing zijn door je bank te bellen en vragen of ze daar je voornaam willen wijzigen naar voorletter of andersom? Zit nu al redelijk lang op Kraken verificatie te wachten en heb geen zin om weer van vooraf aan te beginnen.
True, het blijft ook ETHinsider he. En je moet toch een beetje schattenquote:Op woensdag 7 juni 2017 06:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Mja, dit is natuurlijk niet conservatief maar uiterst speculatief en niet onderbouwd:
[..]
Ja, je krijgt problemen met je verder veritificatieproces. Mijn roepnaam staat bijvoorbeeld niet op mijn ID-kaart en op mijn bankafschrift, maar deze heb ik wel ingevuld in Tier 1. Je krijgt dan een mail van Kraken Support met de vraag om de discrepantie uit te leggen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 10:53 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
In Nederland controleren banken de naam niet eens meer, dus als ik geld over maak naar jouw IBAN met de naam Pietje Puk komt het ook aan.
Ze gaan het juist wel weer doen juist om misbruik tegen te gaanquote:Op woensdag 7 juni 2017 10:53 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
In Nederland controleren banken de naam niet eens meer, dus als ik geld over maak naar jouw IBAN met de naam Pietje Puk komt het ook aan.
Dat zou kunnen, maar de afgelopen jaren was er in ieder geval geen enkele controle.quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:14 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ze gaan het juist wel weer doen juist om misbruik tegen te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |