Klopt. Januari 2016 zat hij nog bij Vitesse.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
4 clubs binnen anderhalf jaar zei iemand me net
Of Ajax wilde die clausule er niet in hebben kan ookquote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:56 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En bij die 3 andere clubs calculeert hij een vertrek pre-contractueel in. Bij Ajax niet.
Dat jij er vanuit gaat dat dat allemaal waar isquote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lees eerst eens al het nieuws wat naar buiten is gekomen.
Bosz is niet ontslagenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:56 schreef skysherrif het volgende:
Ziyech is wel echt een persoonlijkheid, net als bij twente toen, die dit soort ontslagen van trainers die hij hoog heeft zitten totaal niet pikt.
Lijkt me niet geheel gek als ziyech weggaat.
Zoals de laatste twee seizoenenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:45 schreef markdeajaxfan het volgende:
De boer terug halen prima coach die wel prijzen wint
Zou kunnen. Maar geef Bosz hier het voordeel van de twijfel. Die zag zichzelf naar horen en zeggen jaren bij Ajax werken.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Of Ajax wilde die clausule er niet in hebben kan ook
Ziyech zal nu ook wel makkelijker verder gaan kijken, denk dat Bosz wel heel belangrijk was voor hoe de groep zich voelde bij elkaar om het ook met elkaar verder uit te gaan bouwen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:56 schreef skysherrif het volgende:
Ziyech is wel echt een persoonlijkheid, net als bij twente toen, die dit soort ontslagen van trainers die hij hoog heeft zitten totaal niet pikt.
Rapid Wien, Spartak Moskou en Steau Boekarest genot.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:57 schreef Brammess het volgende:
[..]
Zoals de laatste twee seizoenen
Eruitvliegen tegen dnipro, molde, fener en celticboh dat heb ik gemist zeg
Als ze een Schmidt aanstellen blijft hij. Schmidt is dol op dat soort spelers.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ziyech zal nu ook wel makkelijker verder gaan kijken, denk dat Bosz wel heel belangrijk was voor hoe de groep zich voelde bij elkaar om het ook met elkaar verder uit te gaan bouwen.
Als drie verschillende bronnen het melden zal er wel iets van waarheid in zitten, of denk jij dat die het allemaal uit de duim zuigenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat jij er vanuit gaat dat dat allemaal waar is
dat zei ik vanmorgen ook al, en ik denk dat er nog wel meer op deze manier gaan vertrekkenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:56 schreef skysherrif het volgende:
Feitelijk wel, aangezien hij een contract had zonder vertrekclausule.quote:
Iets ja heus maar niet alles. Zolang we de betrokkenen niet gehoord hebben weten we niets.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als drie verschillende bronnen het melden zal er wel iets van waarheid in zitten, of denk jij dat die het allemaal uit de duim zuigen
Dennis bergkamp over zijn parool stukje vanochtend.twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 13:58:00The FAKE MSM is working so hard trying to get me not to use Social Media. They hate that I can get the honest and unfiltered message out. reageer retweet
Niet alleen bij de spelersgroep.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:01 schreef Smoofie het volgende:
Maar lag Bosz zo goed bij de spelersgroep ja?
Ik zal zo even de selectie bellen. Hoe moeten wij dat weten johquote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:01 schreef Smoofie het volgende:
Dat wordt toch een welles-nietes spelletje.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Iets ja heus maar niet alles. Zolang we de betrokkenen niet gehoord hebben weten we niets.
Nagenoeg alle ontevreden spelers waren weggesaneerd. En spelers op het 2e plan zoals Tete en Riedewald hebben nog zat gespeeld. Kan me niet voorstellen dat er veel tegenstand was voor Bosz vanuit de spelers.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:01 schreef Smoofie het volgende:
Als ik die verhalen zo hoor wel ja.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:01 schreef Smoofie het volgende:
Diederik Boer is pleite genotquote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nagenoeg alle ontevreden spelers waren weggesaneerd. En spelers op het 2e plan zoals Tete en Riedewald hebben nog zat gespeeld. Kan me niet voorstellen dat er veel tegenstand was voor Bosz vanuit de spelers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |