week 1 nog wel, eind van het seizoen niet meer waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:04 schreef TLC het volgende:
Het is te hopen dat Roger Schmidt wel door een deur kan met Bergkamp
Geen zorgen, dan kan hij vast niet opschieten met Spijkerman of Overmars of Van der Sar of Keizer.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:04 schreef TLC het volgende:
Het is te hopen dat Roger Schmidt wel door een deur kan met Bergkamp
Thats where youre wrong, kiddoquote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Echt bizar. Dat je een staf hebt vol met competente mensen en dat ze gewoon niet kunnen samewerken. Vorig seizoen ook al dat gezeik met Jonk... Je kunt binnen Ajax blijkbaar alleen functioneren als Dennis Bergkamp je aardig vindt en/of je je gewoon overal maar buiten houdt.
Een voetbalclub met een begroting van tientallen miljoenen en dan zulke kleuters een het roer. Vreselijk.
Het lijkt godverdomme wel alsof Van Breukelen ook bij ons werkzaam isquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:14 schreef PicoMMP het volgende:
Tering, hoe moeilijk kan het zijn om een voetbalclub een beetje normaal te laten functioneren
Ik denk in koppeltjes hequote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het lijkt godverdomme wel alsof Van Breukelen ook bij ons werkzaam is
Ook bij ons staat een keeper aan het roer, ik zie een verband.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het lijkt godverdomme wel alsof Van Breukelen ook bij ons werkzaam is
hij gebruikt het ook helemaal niet, het is meer de media die er weer wat groots van maken, maar het komt hem wel lekker uitquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:19 schreef BobW het volgende:
Het ging sinds de winterstop al mis en paar weken geleden zei Bosz gewoon te willen blijven. Bosz zou gewoon gebleven zijn waarschijnlijk als Dortmund niet had aangeklopt. Zou Bosz dit verhaaltje dan ook niet gebruiken om weg te kunnen?
Hij "gebruikt" het niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:19 schreef BobW het volgende:
Het ging sinds de winterstop al mis en paar weken geleden zei Bosz gewoon te willen blijven. Bosz zou gewoon gebleven zijn waarschijnlijk als Dortmund niet had aangeklopt. Zou Bosz dit verhaaltje dan ook niet gebruiken om weg te kunnen?
Bergkamp is onze cultuurbewaker en helpt ondertussen de opleiding om zeepquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:26 schreef skysherrif het volgende:
Kom er nu pas achter dat die Hennie Spijkerman in heel zn leven nog niet 1 wedstrijd voor ajax heeft gevoetbald?
Das dan onze cultuurbewaker
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:26 schreef skysherrif het volgende:
Kom er nu pas achter dat die Hennie Spijkerman in heel zn leven nog niet 1 wedstrijd voor ajax heeft gevoetbald?
Das dan onze cultuurbewaker
Hennie is defensiever dan Frank, tja dan moet dat botsen met Boszquote:De Boer: "Of hij de ideale assistent is? Ja, ik denk dat we goed bij elkaar passen. Ik ben wat aanvallender ingesteld, ben wat avontuurlijker. Hij is wat defensiever. Dat is juist goed. Hij is ook wat georganiseerder, ik wat impulsiever."
Dat kan helemaal nietquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[..]
Hennie is defensiever dan Frank, tja dan moet dat botsen met Bosz
Hennie wil met elf man op de eigen doellijn staan?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[..]
Hennie is defensiever dan Frank, tja dan moet dat botsen met Bosz
Liefst achterop de parkeerplaatsquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hennie wil met elf man op de eigen doellijn staan?
twitter:TobiasEscher twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 12:34:34@beanpower1 Klopp ist bei Ballbesitz nicht so gut wie Bosz. Das kann er schon recht herausragend. reageer retweet
Mofrikaans versta ik niet. Wat staat hier ouwe dibbes?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:35 schreef skysherrif het volgende:
twitter:TobiasEscher twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 12:34:34@beanpower1 Klopp ist bei Ballbesitz nicht so gut wie Bosz. Das kann er schon recht herausragend. reageer retweet
Goede timingtwitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 10:52:55📝 | 'Ajax is een soort mini-familie' 👇 https://t.co/OaDubbPPcQ reageer retweet
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Goede timingtwitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 10:52:55📝 | 'Ajax is een soort mini-familie' 👇 https://t.co/OaDubbPPcQ reageer retweet
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |