Ja oké . Werkt averechts of zo.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het nieuwe banbeleid was onderdeel van een algeheel positiever klimaat op FOK!
En zeg nou zelf, hoeveel mooier is het geworden nu ik weer post.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is een van de weinige lichtpuntjes ja.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En zeg nou zelf, hoeveel mooier is het geworden nu ik weer post.
Tja, als je stom doet krijg je strafquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij heb ik ook een ban gehad door jou
Drizztgod
Jammer dat ze er niet consequent mee zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
LRgod.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
MED / Het nieuwe FOK! banbeleid (waarvan we hopen dat hij niet nodig is!)quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jammer dat ze er niet consequent mee zijn.
Wel met een spitsessiequote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal Emin3m een terugkeer overwegen met een moddereterfunctie in het verschiet
Dat ken ik. Maar die staffels kloppen van geen kant. Ik heb ze nog nooit op die manier gekregen namelijk.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
MED / Het nieuwe FOK! banbeleid (waarvan we hopen dat hij niet nodig is!)
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn liet mij verwijderen uit VBL en vervolgens weer toe toe Feyenoord kampioen kon worden, grootste fout uit zijn carrière so far.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:14 schreef onlogisch het volgende:
Ik denk niet dat ik ver van de waarheid zit als ik zeg dat Stijn VBL nog met héél veel plezier zou modden als GGMM, ik, Elan en Tong hier niet zouden posten
Ja been there meemaak thatquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:24 schreef Caland het volgende:
Ik vind het grappiger als mods tijdens een ban opeens de banreden gaan aanpassen. Dan ben je pas écht incompetent.
Dan moet je hier niet komen posten. Dat is hetzelfde als zeggen dat jonge spelers af en toe een foutje mogen maken.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:27 schreef Caland het volgende:
Ik kreeg gister een bericht dat die gozer in die NWS reeks een aandoening had en dat ik niet te hard voor hem moest zijn
Beetje hetzelfde als tong80.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:27 schreef Caland het volgende:
Ik kreeg gister een bericht dat die gozer in die NWS reeks een aandoening had en dat ik niet te hard voor hem moest zijn
Hij nam kom sprinten dan ook wat te letterlijkquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:27 schreef Caland het volgende:
Blijkbaar niet alleen fysiekquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij nam kom sprinten dan ook wat te letterlijk
Jullie constant beef andersquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:31 schreef GGMM het volgende:
Wat de fuck word ik er nou bij betrokken? Ik plaagde Stijn soms met zijn voorspellingen, het is wat.
Vanochtend nam jij de verantwoordelijkheid nog op je.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:31 schreef GGMM het volgende:
Wat de fuck word ik er nou bij betrokken? Ik plaagde Stijn soms met zijn voorspellingen, het is wat.
Jij en Herman zijn de nagel aan de doodskist van FOK!quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:31 schreef GGMM het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |