dat gaat goedquote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Er passen er 150 ofzo in
Maar ik zit al op een halve krat
Met de klinkende naam swamp thingquote:
twitter:VI_nl twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 15:14:45Ruud Gullit: 'Ik was alleen in de veronderstelling dat ik van alle advocaten af was. Nu krijg ik er toch een.' reageer retweet
Dit heeft hij in de auto geoefend.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:22 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]twitter:VI_nl twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 15:14:45Ruud Gullit: 'Ik was alleen in de veronderstelling dat ik van alle advocaten af was. Nu krijg ik er toch een.' reageer retweet
samen met Gijpquote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit heeft hij in de auto geoefend.
leuke crossquotequote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zie nog regelmatig slechte TT's hoor.
npquote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dankje JanCees. Attent dat je mij een compliment geeft.
Hoiquote:
Jazeker..quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ga je dit vol blijven houden tot 24 december?
Naast de XO op de Grote Markt heb je een hotel met een restaurant waar je echt waanzinnig saté kunt eten, vrij cheap allesquote:
Tijd om die ratten allemaal over de kling te jagen.quote:
sowieso wel vrij veel keus in Haarlemquote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:17 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Naast de XO op de Grote Markt heb je een hotel met een restaurant waar je echt waanzinnig saté kunt eten, vrij cheap alles..
Veel keus maar vind het vaak karig.. Veel eetcafé achtige dingen met menu's voor een holle kies..quote:
voor zo'n stadje vind ik het toch aardig gevarieerdquote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:22 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Veel keus maar vind het vaak karig.. Veel eetcafé achtige dingen met menu's voor een holle kies..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |