Bij Ajax kan blijkbaar alles.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 08:32 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom heeft een ex-topvoetballer waar geen zinnig woord uitkomt zoveel invloed op jullie club?
WTF..... dit nieuws
wat het ook is, het blijft bijzaak in dit gevalquote:Op dinsdag 6 juni 2017 08:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Iemand moet Bergkamp echt even zeggen dat hij fantastisch kon voetballen, maar voor de rest niet zo veel kan en snapt. Zijn ego is 10x zo groot als de club Ajax.
Echt zonde, de mooiste voetballer die ik heb meegemaakt die zó bezig is de club kapot te maken.
Ik zie het somber in. De harde kern zal niet heel snel stelling nemen tegen de oud-topspelers, op z'n hoogst een beetje halfbakken.
Zo ongelooflijk zondequote:Dat Bosz geen plannen had om Ajax te verlaten of in te ruilen voor een grote buitenlandse club wordt ook nog eens versterkt door het feit dat hij juist een riante woning in Amsterdam had gekocht. Midden in zijn eerste seizoen vond hij het werken met de toptalenten van Ajax zo geweldig, dat hij ervan uitging dat hij voor vele jaren in dienst zou blijven bij de club. Bovendien uitte hij meermalen zijn tevredenheid over het contract dat hij bij de Amsterdamse club had getekend.
toen kwam Dortmund nog nietquote:Op dinsdag 6 juni 2017 08:42 schreef Heeinz het volgende:
Het is toch werkelijk een schande, vooral Bergkamp zal wel weer flink hebben lopen zeiken. Stuk gezwel dat het eigenlijk ook is
[..]
Zo ongelooflijk zonde
Ik ga rondrennen van geluk met een Ajax vlag de dag dat deze 3 weggaan bij Ajax. Wat een waardeloze, incompetente broodmongolen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 08:43 schreef Heeinz het volgende:
Hopelijk kunnen we nu weer gaan voetballen met iemand die het niet in z'n hoofd haalt om aanvallend te spelen. Wellicht dat de heren Spijkerman, Bergkamp en L'Ami dan wel tevreden zijn
de waarheid zal een beetje in het midden liggen maar ik geloof er geen reet van dat Bosz hierom is weggegaan, als Dortmund niet op de deur had geklopt had hij gewoon geblevenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 08:47 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik ga rondrennen van geluk met een Ajax vlag de dag dat deze 3 weggaan bij Ajax. Wat een waardeloze, incompetente broodmongolen.
Dit.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 08:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
de waarheid zal een beetje in het midden liggen maar ik geloof er geen reet van dat Bosz hierom is weggegaan, als Dortmund niet op de deur had geklopt had hij gewoon gebleven
Als je al maanden overhoop ligt met 4 van je assistentenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 08:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
de waarheid zal een beetje in het midden liggen maar ik geloof er geen reet van dat Bosz hierom is weggegaan, als Dortmund niet op de deur had geklopt had hij gewoon gebleven
Als dit niet gaande was denk ik niet dat hij naar Dortmund was gegaan, maar goed dat zullen we nooit weten natuurlijkquote:
wat is overhoop? Als ik het goed begrijp zou Spijkerman stoppen en Bergkamp meer op de achtergrond gaan werken, dat doe je niet als je Bosz weg wil hebben, het is dus nooit een geval geweest zij of wij.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 08:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je al maanden overhoop ligt met 4 van je assistenten
Dat weet je niet, jij kan niet in het hoofd van Bosz kijken. Jij en ik vinden het logisch om naar Dortmund te gaan, hij wellicht niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 08:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat het ook is, het blijft bijzaak in dit geval
Bergkamp wilde meer in de luwte gaan werken met talenten, heb je dan een te groot ego en Spijkerman zou weg gaan, dan ben je toch niet bezig de trainer weg aan het sturen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat weet je niet, jij kan niet in het hoofd van Bosz kijken. Jij en ik vinden het logisch om naar Dortmund te gaan, hij wellicht niet.
Zoals ik gister al zei, dat staat los van hoe je de Ajax-leiding en Bergkamp beoordeelt. Hoe dan ook zie ik wel een bepaald patroon, namelijk het enorme ego van Bergkamp dat Ajax redelijk in de weg zit. En een Ajax-leiding die deze problemen niet heeft kunnen voorkomen - zelf had ik in een veel eerder stadium tegen de mensen die Bosz tegenwerkten gezegd dat ze mee moesten of een andere functie binnen of buiten Ajax moesten zoeken. Misschien draconisch, maar de prestaties van Bosz rechtvaardigden dat. Deze gebreken stemmen mij niet al te positief wat betreft de toekomst, eigenlijk zie je ze zelden iets doen of zeggen wat het idee "ze doen maar wat" overstijgt.
die wordt net als Bosz als een halve Messias gezienquote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:09 schreef Smoofie het volgende:
Haal aub jonk er niet bij. Die hield elke aankoop tegen dus Jonk zelf was ook niet zo heilig.
Ditquote:Op dinsdag 6 juni 2017 08:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen idee. Ik was er niet bij. Maar ik kan me voorstellen dat je gedonder binnenkamers houdt wanneer het team zo goed presteert. Al die negatieve aandacht leidt af van het doel, namelijk kampioen worden en de EL winnen. Wanneer alles achter de rug is kan ik me voorstellen dat de bom barst en je geen trek hebt in nog een seizoen met die lui.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat is overhoop? Als ik het goed begrijp zou Spijkerman stoppen en Bergkamp meer op de achtergrond gaan werken, dat doe je niet als je Bosz weg wil hebben, het is dus nooit een geval geweest zij of wij.
Hij werkte al in de luwte. Niet naast Bosz op de bank, niet mee naar uitwedstrijden, alle vrijheid om individueel met spelers te werken - het enige waar hij goed in lijkt te zijn. Maar alsnog was er blijkbaar ruimte voor conflict?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bergkamp wilde meer in de luwte gaan werken met talenten, heb je dan een te groot ego en Spijkerman zou weg gaan, dan ben je toch niet bezig de trainer weg aan het sturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |