In die finale wel tactisch overklast, kleine kanttekening.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sterk genoeg om de finale EL te halen. Dat heb ik Frankie samen met Hennie niet zien doen
Seizoenen lang zien we dat ze niet fit zijn aan het einde en nu sprinten ze heel de EL finale als een gek maar de conditietrainer voelt zich niet gewaardeerdquote:
Dat wel. Vorig seizoen zijn we tactisch overklast door Fenerbahce, Celtic en Molde dus ik zie de vooruitgang welquote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:18 schreef Brammess het volgende:
[..]
In die finale wel tactisch overklast, kleine kanttekening.
Nee.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:21 schreef Kopsterk het volgende:
Stelling: Frank de Boer had met dit spelersmateriaal en dezelfde loting ook de EL-finale kunnen halen.
Beetje gekke stelling. Frank heeft een hekel aan technische spelersquote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:21 schreef Kopsterk het volgende:
Stelling: Frank de Boer had met dit spelersmateriaal en dezelfde loting ook de EL-finale kunnen halen.
Vandaar dat zo'n beetje zijn eerste actie als trainer was om de 18-jarige Eriksen op 10 te zettenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:22 schreef gniffie het volgende:
[..]
Beetje gekke stelling. Frank heeft een hekel aan technische spelers
Er zijn toch maar zéér weinig trainers die hun hele technische staf mogen aanstellen bij samenstelling. Hooguit je assistent. Dus zo vreemd is dat beleid ook weer niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:11 schreef Dejannn het volgende:
Vanochtend met verbazing alle berichtgeving zitten volgen. Onbegrijpelijk dit soort beleid, je stelt een trainer aan om een specifieke visie uit te dragen, deze trainer mag dan al niet eens zijn eigen technische staf samenstellen. Op een gegeven moment gaat het deel van de technische staf dat er al zat in tegen de vooraf afgesproken visie en wordt daarin uiteindelijk nog in gelijk gesteld ook![]()
Volgens mij was dit overigens ook al eerder het geval tijdens die hele situatie met Jonk? Vooral Bergkamp leek daar nogal een grote negatieve rol in te spelen en nu dus weer.
Ik ben verder geen Ajax-fan maar voor het Nederlandse voetbal vind ik dit uiterst betreurenswaardig, Ik had echt het idee dat Bosz met Ajax op den duur mooie dingen kon neerzetten in de Champions League. Ronduit belachelijk ook dat mensen als Overmars en Van der Sar die man niet steunen maar kiezen voor de andere lieden van de technische staf. Ik kan het wel begrijpen dat Bosz nu voor Dortmund kiest.
Waarom is het überhaupt voor Overmars en Van der Sar zo belangrijk dat figuren als Bergkamp en Spijkerman in de staf zitten?
Als je voor het eerst in 20 jaar weer een finale haalt mag je van mij best een beetje pedant gedragen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:04 schreef Caland het volgende:
Zal het heel misschien ook niet aan Bosz kunnen liggen? Ik bedoel veel pedanter krijg je ze niet.
Dat heeft hij dan ook gedaan, vanaf de winter. Mede daardoor stonden we in de finale van de EL en werd er ondanks de 5 verliespunten in het begin gewoon tot het laatst meegedaan om de titel.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:23 schreef klaasweetalles het volgende:
Gio zal ook over mensen bij feyenoord ontevreden zijn.....maar wordt allemaal intern gehouden
Gudelj, Sighthorsson, Boerrigter, Dijks, Hoorn, Enoh etc etc. Ziyech was nooit gehaald, Frankie had daar toch mot mee gekregen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:24 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Vandaar dat zo'n beetje zijn eerste actie als trainer was om de 18-jarige Eriksen op 10 te zetten
Dat mag echt bijna elke trainer wel. Guardiola heeft bij City ook zijn voltallige staf omgegooid, Mourinho bij United.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:25 schreef Fargo het volgende:
[..]
Er zijn toch maar zéér weinig trainers die hun hele technische staf mogen aanstellen bij samenstelling. Hooguit je assistent. Dus zo vreemd is dat beleid ook weer niet.
officieel hebben we nog niks van Bosz noch van Ajax gehoordquote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:23 schreef klaasweetalles het volgende:
Wat verdiende bosz bij ajax
Wat gaat hij nu verdienen
Bij elke club spelen zaken zoals bij ajax
Gio zal ook over mensen bij feyenoord ontevreden zijn.....maar wordt allemaal intern gehouden
Kwestie van fatsoen en proberen op te lossen
Bosz had gewoon zeggen ik vertrek omdat dortMund een grotere club dan ajax is met meer geld
Maar hij gaat natrappen....zonder ajax had hij die overstap nooit gemaakt. Dat snapt die clown niet...
Die hebben dan ook een behoorlijke status eh.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:27 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat mag echt bijna elke trainer wel. Guardiola heeft bij City ook zijn voltallige staf omgegooid, Mourinho bij United.
Over dat niveau hebben we het toch niet? In Nederland gebeurt zoiets niet. Ook niet reëel dus om Ajax aan te pakken op dat 'beleid'.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:27 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat mag echt bijna elke trainer wel. Guardiola heeft bij City ook zijn voltallige staf omgegooid, Mourinho bij United.
Begin stroef en altijd zitten er potjes bij waarin het niet loopt. Maar als je de stijgende lijn en potentie niet hebt waargenomen vraag ik me af of je wel aandachtig hebt gekeken.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:28 schreef Smoofie het volgende:
Groot deel van het seizoen was het ook gewoon kut hoor, vergeet iedereen even .
maar Spijkerman zou toch weggaan en Bergkamp ook niet meer bij de groepstrainingen vandaar ook dat Bosz het 2 weken geleden nog prima naar zijn zin hadquote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:27 schreef Brammess het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |