Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:54 schreef Tjacka het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/2372787/3/25
Ik vind dit zo'n geweldig topic
Ga maar eens op zo'n bedje liggen in een politiecel.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Maar wat heb je als niet verslaafde aan een slaappil
kpdgodquote:Op maandag 5 juni 2017 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Ach ik slaap overal als ik moe benquote:Op maandag 5 juni 2017 23:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga maar eens op zo'n bedje liggen in een politiecel.
foksters posten foto'squote:
tl, dr..quote:Op maandag 5 juni 2017 23:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb nooit echt iets met de popo gehad. Ze kwamen wel een keer langs omdat we ruzie met een andere familie in de straat haddenDie moeder was zo gek als een deur, stond regelmatig voor ons huis onzin te schreeuwen en heeft een paar keer een plastic zakje met hondenpoep door de brievenbus geduwd. Werd niks mee gedaan. Toen wij (broertje, ik en wat vriendjes) als wraak eieren tegen hun raam gooiden was de wereld volgens mevrouw ineens te klein en hadden wij binnen een uur oom bromsnor op de bank zitten om te praten.
Broertje en ik scheten zeven kleuren stront omdat we dachten dat we mee moesten (we waren 9 en 7), maar die kerel begreep heel goed hoe het met de andere familie zat, want iedereen had last van ze. Uiteindelijk zijn die lui verhuisd naar een ander deel van Hulst en was het diezelfde dag, nog terwijl ze de verhuiswagen inlaadden, straatfeest
Ik ben jaren later hun jongste zoon nog eens tegengekomen die wegens drugshandel, dreigementen en vechten op straat keer op keer bij de politie moest komen en uiteindelijk levenslang TBS had gekregen. Knul kwam me even in de kroeg bedreigen en stond op het punt om me in mekaar te rossen, maar gelukkig was hij een bekende van de kroegbaas (in negatieve zin) en kwam de politie hem ophalen. Wat een genot in Hulst.
edit: oja, ik moest een keer naar bureau komen omdat ik hier op de FP met de naam en foto van een crimineel uit een naburig dorp aan kwam kakken, vond zijn familie niet echt leuk en dienden een aanklacht in. Heb even een half uurtje met de dienstdoende agent zitten koffieleuten en mocht weer weg.
Wij gaven wel een kwaliteitsimpuls aan het heren naakt topicquote:Op maandag 5 juni 2017 23:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
foksters posten foto's
fokkers reageren daar altijd best bijzonder op lol
*fapfapfap*quote:
Ik had geen idee dat het alweer zo laat was man. 5 uur max nu alweer.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Zo maar eens 10 uur lang slapen
lekker hoor
kan dat niet meer aanquote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had geen idee dat het alweer zo laat was man. 5 uur max nu alweer.
Jeetje.quote:
Wat is dat danquote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Jeetje.
Heb dat forum nooit zo begrepen, wordt echt niks bijzonders in gepost.
Misschien is het keldertje meer iets voor mij
Lekker man! Ik sta om vijf uur er ook weer naast.. Mag de hele dag weer aan een film sleutelen..quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had geen idee dat het alweer zo laat was man. 5 uur max nu alweer.
Keldertje is echt geen hol aan. Heb daar een paar maanden rondgeneusd maar het was drie keer niks.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Jeetje.
Vanuit het oogpunt van een ietwat onzekere vrouw wel. Je komt hoe matig dan ook alsnog om in de complimenten.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Jeetje.
Ook een soort KPD volgens mij maar dan echt voor vreemde mensenquote:
Augustus_Thijs die dan dms ging sturenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wij gaven wel een kwaliteitsimpuls aan het heren naakt topic
Helaas is mijn toegang al jaren geleden afgepakt.
Geen geile SM-balletten die daar gefotografeerd stonden?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Keldertje is echt geen hol aan. Heb daar een paar maanden rondgeneusd maar het was drie keer niks.
Ach ja, week weer uitzitten enzulks.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:03 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Lekker man! Ik sta om vijf uur er ook weer naast.. Mag de hele dag weer aan een film sleutelen..
tijd voor de 27clubquote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach ja, week weer uitzitten enzulks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |