eens.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die zanger van Coldplay is live wel wanstaltig slecht. Bij de Superbowl was hij matig en vandeweek in Manchester ook bizar slecht.
RHCP zijn ook best vaak headliner geweestquote:Op maandag 5 juni 2017 23:30 schreef Poepz0r het volgende:
Coldplay is niet headlinewaardig als hun zanger niet eens fatsoenlijk kan zingen live wtf lees ik hier
en hadden bovendien gewoon gespeeld tot 0.00 uur.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:29 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik hou er ook niet van, maar die hadden deze editie wel echt van een hoger niveau gemaakt
Anthony viel allezins mee vorig jaar...quote:Op maandag 5 juni 2017 23:30 schreef noodgang het volgende:
[..]
RHCP zijn ook best vaak headliner geweest
dan heeft axel rose een drukke Pinkpop .quote:Op maandag 5 juni 2017 23:31 schreef Poepz0r het volgende:
Volgend jaar gewoon ACDC, Guns n Roses of Queen. Dat zijn pas bands met een aanhang koekoek en live alle 3 fantastisch.
Coldplay live is ooraids manquote:
He wat?quote:Op maandag 5 juni 2017 23:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan heeft axel rose een drukke Pinkpop .
en hun cd ook. Prima plaat! Nooit meer verwacht dat ze iets goeds zouden gaan uitbrengen.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:31 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Anthony viel allezins mee vorig jaar...
ACDC bestaat alleen nog maar in het hoofd van Agnus Young... hoe graag ik die ooit een keer live had willen zien... Malcolm dement, Phill in de shit wegens dirty deeds en die bassist heeft zijn bas ook aan de wilgen gehangen...quote:Op maandag 5 juni 2017 23:31 schreef Poepz0r het volgende:
Volgend jaar gewoon ACDC, Guns n Roses of Queen. Dat zijn pas bands met een aanhang koekoek en live alle 3 fantastisch.
Axeltje deed alleen maar invallen.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan heeft axel rose een drukke Pinkpop .
ACDC heeft pas nog concerten gegeven toch?quote:Op maandag 5 juni 2017 23:33 schreef SureD1 het volgende:
[..]
ACDC bestaat alleen nog maar in het hoofd van Agnus Young... hoe graag ik die ooit een keer live had willen zien... Malcolm dement, Phill in de shit wegens dirty deeds en die bassist heeft zijn bas ook aan de wilgen gehangen...
u volgt het muzieknieuws niet?quote:
Kensington is aardig aan de weg aan het timmeren internationaal. Als ze tijd hebben ja zou kunnen. System gewoon thuis laten.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik stel volgens jaar Kensington, Imagine Dragons en System of a Down als headliners voor.
Dat hij bij ACDC zong bedoel je? De originele zanger heeft inmiddels toch ook weer opgetreden met ACDC?quote:
Zat ook effe naar dat Manchester gebeuren te kijken maar wat een ongelooflijk niveau zeg. Ik wist niet waar ik naar zat te kijken. Die wijven die maar een beetje stonden te krijsen als een stel verkrachte hyena's. Nog vals ook. Stond die Adriana Grande alleen maar een beetje te dansen tijdens Coldplay. Bieber die graag als Ed Sheeran wil klinken maar daar zelfs niet in slaagt. Man manquote:Op maandag 5 juni 2017 23:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die zanger van Coldplay is live wel wanstaltig slecht. Bij de Superbowl was hij matig en vandeweek in Manchester ook bizar slecht.
is ook fijn. Staat hier gewoon nog op cultura.quote:
Met vervangers voor Malcolm, de bassist en de drummer en Axl Rose op zang...quote:Op maandag 5 juni 2017 23:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
ACDC heeft pas nog concerten gegeven toch?
Hier ookquote:Op maandag 5 juni 2017 23:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
is ook fijn. Staat hier gewoon nog op cultura.
Wat heb je tegen System of a Down?quote:Op maandag 5 juni 2017 23:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kensington is aardig aan de weg aan het timmeren internationaal. Als ze tijd hebben ja zou kunnen. System gewoon thuis laten.
Ja i know maar dan zijn ze nog wel te boeken dus. Lekker belangrijk dat er soms mensen vervangen worden etc.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:35 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Met vervangers voor Malcolm, de bassist en de drummer en Axl Rose op zang...
Matige band. Weinig nummers die mij aanspreken en als ik hun hits bekijk dat zijn er ook niet veel. 100 x liever Muse, Kings of Leon, Kensington, U2 whatever.quote:
dat weet ik, maar het was, dacht ik, bepaald niet zeker of de echte zanger (ik vergeet zijn naam altijd) zou herstellen.quote:
Ja Jefferson Starship kan je ook nog boeken... daar zit niemand van de oorspronkelijke bezetting meer in...quote:Op maandag 5 juni 2017 23:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja i know maar dan zijn ze nog wel te boeken dus. Lekker belangrijk dat er soms mensen vervangen worden etc.
Bon Scott natuurlijkquote:Op maandag 5 juni 2017 23:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat weet ik, maar het was, dacht ik, bepaald niet zeker of de echte zanger (ik vergeet zijn naam altijd) zou herstellen.
Maar misschien heb ik het muzieknieuws wel niet goed genoeg gevolgd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |