abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_171485415
quote:
14s.gif Op maandag 5 juni 2017 21:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Ik.

Hij kon dit jaar de grootste worden, maar was vervolgens onzichtbaar in de campagne.
Hij kon meeregeren in 2010, maar nam genoegen met gedoogsteun.

Hij wil zijn beleid wel verwezenlijkt zien worden, maar de PVV beschikt vooral over Kamerleden die loyaal zijn aan en vertrouwd worden door Geert Wilders, niet zozeer over Kamerleden die nou echt bestuurlijke talenten zijn.

Daarom stel ik dus ook dat het lokaal uitbouwen van de partij essentieel is voor de groei van de PVV. Op lokaal niveau scouten is de voornaamste manier waarop andere partijen aan hun Kamerleden en bestuurders komen.
Bosma en Agema zijn capabel genoeg. En er is ook weer niet zoveel talent nodig om het niveau van de gemiddelde PvdA'er te evenaren hoor.
paypal.me/taaladvies
pi_171485455
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 21:35 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Huh?

Links heeft daar zich te kijk laten zetten?

Verder mee eens, wie had dat gedacht.
Ja. Je zag als het ware een strijd der frames: het 'vluchtelingen als bedreiging'-frame (het frame dat Wilders verkondigde) en het solidariteitsframe (morele plicht om die mensen op te vangen). Door met termen als 'vluchtelingentsunami' en 'testosteronbommen' in te spelen op de angst bij mensen wist Wilders het 'vluchtelingen als bedreiging'-frame veel dominanter te krijgen.
pi_171485531
quote:
14s.gif Op maandag 5 juni 2017 21:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Ja. Je zag als het ware een strijd der frames: het 'vluchtelingen als bedreiging'-frame (het frame dat Wilders verkondigde) en het solidariteitsframe (morele plicht om die mensen op te vangen). Door met termen als 'vluchtelingentsunami' en 'testosteronbommen' in te spelen op de angst bij mensen wist Wilders het 'vluchtelingen als bedreiging'-frame veel dominanter te krijgen.
Daar hebben de mensen Wilders en zijn 'frames' niet voor nodig hoor.
paypal.me/taaladvies
pi_171485559
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 21:37 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

Dus Wilders legt de vinger op de zere plek, wat de taak is van een volksvertegenwoordiger, en jij verwijt hem van framing? :')____! Framing is juist een opkomende term van de manier hoe linkse politici en linkse media de werkelijkheid proberen te verdraaien. Dat heeft hier nou net niets mee te maken. _O- ;(
Framing is geen verwijt, slechts een onderdeel van het politieke spel waar iedere partij aan meedoet. Een onderdeel waar Wilders ontzettend goed in is ook.

Framing is verder geen opkomende term, maar een term die al jaren in gebruik is in verschillende wetenschappen die zich richten op media en/of communicatie.
pi_171485641
quote:
7s.gif Op maandag 5 juni 2017 21:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Framing is geen verwijt, slechts een onderdeel van het politieke spel waar iedere partij aan meedoet. Een onderdeel waar Wilders ontzettend goed in is ook.

Framing is verder geen opkomende term, maar een term die al jaren in gebruik is in verschillende wetenschappen die zich richten op media en/of communicatie.
Wel een term die erg gehypet wordt. En jij gebruikt hem nu net even in een andere context.
paypal.me/taaladvies
pi_171485675
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 21:40 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

Bosma en Agema zijn capabel genoeg. En er is ook weer niet zoveel talent nodig om het niveau van de gemiddelde PvdA'er te evenaren hoor.
En dan heb je dus 3 bestuurders als je Wilders meetelt, nog altijd te weinig om mee te kunnen regeren. En wie gaat dan de partij leiden? En wil Wilders überhaupt wel de functie van fractievoorzitter aan iemand anders laten? Lijkt mij niet namelijk, die man staat bekend als een ontzettende controlfreak.
pi_171485725
quote:
2s.gif Op maandag 5 juni 2017 21:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

En dan heb je dus 3 bestuurders als je Wilders meetelt, nog altijd te weinig om mee te kunnen regeren. En wie gaat dan de partij leiden? En wil Wilders überhaupt wel de functie van fractievoorzitter aan iemand anders laten? Lijkt mij niet namelijk, die man staat bekend als een ontzettende controlfreak.
Wilders moet natuurlijk gewoon fractievoorzitter en partijleider blijven. Verder niets.
paypal.me/taaladvies
pi_171485793
quote:
14s.gif Op maandag 5 juni 2017 21:43 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

Daar hebben de mensen Wilders en zijn 'frames' niet voor nodig hoor.
Dit.

Hij roept wat over Marokkanen, wordt aangeklaagd, en is nou officieel een racist.

'We' hebben toch een probleem met mocro's in dit land.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_171485863
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 21:51 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Dit.

Hij roept wat over Marokkanen, wordt aangeklaagd, en is nou officieel een racist.

'We' hebben toch een probleem met mocro's in dit land.
Misschien moeten we in dit land een lokaal inrichten waar mensen dit soort nationale zaken gaan bespreken en aanpakken.
O wacht. ;( :')
paypal.me/taaladvies
pi_171485882
We kunnen het er allemaal over eens zijn dat GroenLinks bijzonder kut is.

Klaver is te dom om te schijten en z'n 'kiezers' bevestigen dat weer eens. :)
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_171485952
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 21:54 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

Misschien moeten we in dit land een lokaal inrichten waar mensen dit soort nationale zaken gaan bespreken en aanpakken.
O wacht. ;( :')
:')

Misschien moeten we gewoon geen rare gelovigen meer toelaten. Maarja, dan gaan mensen zeuren :')
pi_171486056
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 21:55 schreef BoneThugss het volgende:
We kunnen het er allemaal over eens zijn dat GroenLinks bijzonder kut is.

Klaver is te dom om te schijten en z'n 'kiezers' bevestigen dat weer eens. :)
Buitengewoon decadent om te stemmen op iemand die zo onbekwaam is. Vooral naieve studentes, financieel onafhankelijk creatieve grachtengordel semi-intellectuelen en enkele overblijfselen uit de 70's.
paypal.me/taaladvies
pi_171486114
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 22:01 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

Buitengewoon decadent om te stemmen op iemand die zo onbekwaam is. Vooral naieve studentes, financieel onafhankelijk creatieve grachtengordel semi-intellectuelen en enkele overblijfselen uit de 70's.
Dit _O_

Anne-Fleur is het hier niet mee eens. Maar haar vorige partners 'voelen als een dolk in de rug', haha :D

Drie keer raden welke 'partners' dat zijn. Hahahahaha :D
  maandag 5 juni 2017 @ 22:21:52 #114
104871 remlof
Europees federalist
pi_171486614
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 22:01 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

Dit klinkt alsof het gaat over de aanhang van Baudet.
Yankee go home!
pi_171486615
Geertje geertje!
pi_171486633
quote:
7s.gif Op maandag 5 juni 2017 22:21 schreef remlof het volgende:

[..]

Moest lachen
pi_171486684
:r
Zonder wrijving geen glans
pi_171486821
quote:

[..]

:D _O-
paypal.me/taaladvies
  maandag 5 juni 2017 @ 22:39:04 #119
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_171487152
quote:

[..]

'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  maandag 5 juni 2017 @ 22:39:31 #120
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_171487176
Die studentjes hebben veelal op de man gestemd omdat hij zo'n leuk koppie heeft.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_171487433
quote:

[..]

Baudet :')

'Filosoof' :') :')

Jij, die overal facisme in ziet :')
pi_171488061
Ik zou zowel Baudet als Klaver doen
Puntjes.
  woensdag 7 juni 2017 @ 00:36:34 #123
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_171515639
quote:
18s.gif Op maandag 5 juni 2017 20:04 schreef Befbekje het volgende:
[ afbeelding ]

* Befbekje tegen TS..

Waar komt deze vandaan?
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_171515929
Sowieso is alles aan Klaver gemaakt en nep. Zijn hele voorkomen is één grote act die hij van zijn grote voorbeelden Trudeau en Obama heeft gekopieerd. Zijn visie is niets bijzonders; hetzelfde extremistische gedachtengoed dat GroenLinks er al decennia op nahoudt vermengd met wat Piketty elementen in een hip jasje.
pi_171517575
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 00:36 schreef corehype het volgende:

[..]

Waar komt deze vandaan?
Uit Oeroeg van Hella Haasse..
pi_171517652
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 01:09 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Sowieso is alles aan Klaver gemaakt en nep. Zijn hele voorkomen is één grote act die hij van zijn grote voorbeelden Trudeau en Obama heeft gekopieerd. Zijn visie is niets bijzonders; hetzelfde extremistische gedachtengoed dat GroenLinks er al decennia op nahoudt vermengd met wat Piketty elementen in een hip jasje.
Je kunt hem vergelijken met tienersterretjes als een Bieber, gewoon een slim marketingproduct en heeft het bewezen goed gedaan bij de beoogde doelgroep.
pi_171518092
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 23:04 schreef Pg_up het volgende:
Ik zou zowel Baudet als Klaver doen
FOK! is net een groot tijdschrift
  woensdag 7 juni 2017 @ 10:08:43 #128
282135 PietPossum
Disputatio non grata
pi_171518282
Ik zag bij het met duidelijk bron onderlegde RTL programma 'de jongens tegen de meisjes' afgelopen weekend nog dat Jesse op de 5e plek stond bij de NL-se vrouwen als de ideale man :') Het is erg triest gesteld met dit land. Erg, erg triest 'o maar hij strijdt voor een betere wereld, waarin iedereen vol liefde en respect met elkaar en voor de natuur samen leeft..ook al is dit totaal onrealistisch en zal moslim-Nederland massaal met geweld de macht grijpen, maar als we maar lang genoeg bloemetjes blijven strooien huppelend door een weiland zullen zij ook het licht zien' ofzo.

Jesse fucking Klaver met zn altijd te korte mouwen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')