Het is laat op de avond bekend gemaakt bedoel je....quote:Op maandag 5 juni 2017 22:13 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Het duurde toch heel lang voordat ze wisten dat het Savanna was?
Ik heb een paar keer de politie op het nieuws horen zeggen dat ze nog bezig waren met identificeren. Identificeren heeft met identiteit te maken, niet met sporen.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:15 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Hoezo duurde het heel lang? Lang tov wat precies? En als het al lang duurde hoezo betekent dat dan dat ze moeite hadden met identificeren? En als ze daar al moeite mee hadden hoezo betekent dat dan dat ze was toegetakeld?
Er is helemaal niet (publiekelijk) bekend hoe lang ze in het water heeft gelegen.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:15 schreef klaasweetalles het volgende:
ik heb al een paar keer hier gehoord omdat het meisje in het water lag er een grote sprake van ontbinding was onstaan...
Maar gaat dat zo snel dan in het water? Ik zou denken dat het na een paar dagen de ontbinding niet zo snel zou verlopen.....
Heeft de zuurgraad ofzo van het water daar ook mee te maken?
Is er een patholoog op fok????????
Ik probeer een consistent verhaal te maken zonder er allerlei dingen bij te verzinnen. Dus met enkel de zaken die we wel weten.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:14 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ze kan toch gewoon bij hem achterop z'n brommert ofzo zijn gesprongen?
En de familie in te lichten etc.etc. Maar deze n00b ziet dat dus als ernstig toegetakeld.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:16 schreef fiktorvischer het volgende:
Lange identificatie was om de sporen richting het lijk veilig te stellen
Je geeft geen antwoord op mijn vragen.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:16 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer de politie op het nieuws horen zeggen dat ze nog bezig waren met identificeren. Identificeren heeft met identiteit te maken, niet met sporen.
Ze zeiden idd dat ze minutieus naar het stoffelijk overschot toewerkten. Echter kan ook toen al bekend geweest zijn dat ze het was (gezicht zichtbaar, kleding, etc). Maar we weten het gewoon niet. En dat hoeft ook niet, laat de politie haar werk maar doen.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:16 schreef fiktorvischer het volgende:
Lange identificatie was om de sporen richting het lijk veilig te stellen
Je hebt de berichtgeving duidelijk niet gevolgd gisteren.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:16 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer de politie op het nieuws horen zeggen dat ze nog bezig waren met identificeren. Identificeren heeft met identiteit te maken, niet met sporen.
Die fiets stond er 50 meter vandaan. En half in begroeiing als ik het goed onthouden heb.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:17 schreef agter het volgende:
[..]
Ik probeer een consistent verhaal te maken zonder er allerlei dingen bij te verzinnen. Dus met enkel de zaken die we wel weten.
Maar dat kan ja. Dat hij op de brommer was.
Alleen verklaart dat niet direct waarom dan bij een bushokje. Logisch zou zijn dat er iemand gebruik gemaakt heeft van de bus.
Maat het kan.
Ze kan ook haar fiets daar hebben neergezet omdat er een fietsenrek was. En wellicht hebben ze juist een afspraak gemaakt bij de bushalte omdat het een herkenbaar punt is. En misschien was hij wel met de bus.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:17 schreef agter het volgende:
[..]
Ik probeer een consistent verhaal te maken zonder er allerlei dingen bij te verzinnen. Dus met enkel de zaken die we wel weten.
Maar dat kan ja. Dat hij op de brommer was.
Alleen verklaart dat niet direct waarom dan bij een bushokje. Logisch zou zijn dat er iemand gebruik gemaakt heeft van de bus.
Maat het kan.
De familie eerst inlichten natuurlijk.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is laat op de avond bekend gemaakt bedoel je....
Nee, industrieterrein. Woonwijk echter niet ver weg.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:20 schreef agter het volgende:
Waar ze gevonden is, dat ligt in een woonwijk, correct?
En toen gaan wandelen?quote:Op maandag 5 juni 2017 22:21 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ze kan ook haar fiets daar hebben neergezet omdat er een fietsenrek was. En wellicht hebben ze juist een afspraak gemaakt bij de bushalte omdat het een herkenbaar punt is. En misschien was hij wel met de bus.
Uiteraard ook. Maar ook het sporenonderzoek ervoor.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:21 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
De familie eerst inlichten natuurlijk.
Alweer van die rare verhalen.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:18 schreef klaasweetalles het volgende:
Het kan gewoon strategische gedaan zijn door de politie het bekendmaken van de dood.
Misschien hebben ze een boel geheim gehouden om te voorkomen dat misschien 1 van de jongens zelfmoord zou kunnen plegen ofzo?
Of pas avonds laat bekend gemaakt omdat ze dachten dat de jongens dan wel in bed zouden liggen...
Er kunnen een hoop strategische ideeën achter hebben gezeten lijkt mij
Volgens mij herhaal je nonsens van een user die hier hetzelfde gezegd heeft, maar het is nergens gemeld dat ze "enorm toegetakeld" zou zijn.quote:
Het was 50 meter vd halte en haar fiets stond op de standaard.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:21 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ze kan ook haar fiets daar hebben neergezet omdat er een fietsenrek was. En wellicht hebben ze juist een afspraak gemaakt bij de bushalte omdat het een herkenbaar punt is. En misschien was hij wel met de bus.
Het gaat sneller als het water warm is, stil staat uiteraard en zoet is. Lijkt me alle drie wel het geval. Al zorgt het aan hebben van kleding dan weer dat het naar boven drijven van het lijk langzamer gaat.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:15 schreef klaasweetalles het volgende:
ik heb al een paar keer hier gehoord omdat het meisje in het water lag er een grote sprake van ontbinding was onstaan...
Maar gaat dat zo snel dan in het water? Ik zou denken dat het na een paar dagen de ontbinding niet zo snel zou verlopen.....
Heeft de zuurgraad ofzo van het water daar ook mee te maken?
Is er een patholoog op fok????????
Okay, nou dat zegt dus helemaal niets over wat dan ook.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het was 50 meter vd halte en haar fiets stond op de standaard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |