Ja.quote:Op maandag 5 juni 2017 21:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zeker als een kind dan op een locatie is die je wel kent "Ik mag een paar dagen in het huisje van Oom Piet en tante Annie mam, en ik heb toch vrij van school, ik kom maandag weer terug, mag het mam?!"
Maar wederom; Bijvoorbeeld, het kan iig een prima plek zijn om te schuilen met je internetliefje.
Ik denk dat je het niet helemaal begrijpt.quote:Op maandag 5 juni 2017 21:46 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Jij logeert nooit bij vrienden?
Lijkt mij dat dat tegenwoordig juist nog veel meer gebeurd.quote:Op maandag 5 juni 2017 21:45 schreef houdjemond het volgende:
Ik had toen ik 14-16 was ook vrienden door het hele land en ging daar rustig heen met de trein als meisje alleen.
Misschien waren dat "andere tijden"? +/- 15 jaar geleden?
Ik begrijp inderdaad niet waarom jij er vanuit gaat dat iemand die in Den Bosch woont geen logeeradres bij vrienden in Amersfoort kan hebben. Dat is gewoon echt heel raar.quote:Op maandag 5 juni 2017 21:46 schreef agter het volgende:
[..]
Ik denk dat je het niet helemaal begrijpt.
Het probleem was toch dat ze wel op het oog hadden dat ze bij hem was maar niet wisten waar ze samen schuilden?quote:Op maandag 5 juni 2017 21:46 schreef agter het volgende:
[..]
Ja.
Ze moeten een adres op het oog gehad hebben.
Op die leeftijd ging ik als meisje uit een heel klein dorp met mensen van Rotterdam tot Amsterdam om. Met regelmaat ook.quote:Op maandag 5 juni 2017 21:39 schreef agter het volgende:
[..]
Hij kwam toch uit Den Bosch? Ze kenden elkaar via SM.
Samen met een vriendinnetje dat dan in de regio Amersfoort al dagen vermist is? Dat maakt het weer een stuk minder aannemelijk.quote:Op maandag 5 juni 2017 21:47 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik begrijp inderdaad niet waarom jij er vanuit gaat dat iemand die in Den Bosch woont geen logeeradres bij vrienden in Amersfoort kan hebben.
Kan. Ik heb ooit bij iemand in Bristol (England) gelogeerd die ik alleen maar via een online game kende. Goed ik was toen net een paar jaartjes ouder (nog net geen 18), maar het kan.quote:Op maandag 5 juni 2017 21:45 schreef agter het volgende:
[..]
Als logeeradres?
Dat is toch wat de politie dacht. Dat ze ergens samen ondergedoken zaten en wel weer boven kwamen.
Ik vroeg me af of er wellicht dan meerdere mensen bij betrokken waren. Vrienden.
Leandra kwam toen met het idee van een vakantiehuisje.
Hoezo dat?quote:Op maandag 5 juni 2017 21:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Samen met een vriendinnetje dat dan in de regio Amersfoort al dagen vermist is? Dat maakt het weer een stuk minder aannemelijk.
Gezien sommige van zijn eerdere topics zou dat heel goed kunnen.quote:Op maandag 5 juni 2017 21:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
IK denk al 12 delen van dit topic dat hij geilt op meisjes die door verwurging om het leven gebracht worden....
Schrijf jij je teksten soms in Swahili om ze vervolgens door Google Translate te halen en ze hier te plakken?quote:Op maandag 5 juni 2017 21:14 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de politie al paar dagen al aan het surfen op Facebook van een 16-jarige jongen, waarmee Savannah contact had. Maar op gegeven moment is het wrang dat ze hem eerder opgepakt hebben dan eerder aan informatie via internet over hem.
Gezien Savannah zondag pas gevonden is sluit ik niet uit dat ze pas ruim na haar verdwijning vermoord is en dat ze eerst inderdaad tijd heeft doorgebracht met de jongen die nu vastzit, als dat zo is dan hebben ze (zoals de politie dacht) eerst wat tijd samen ergens doorgebracht.quote:
Doelde meer op dat de grote boze buitenwereld nog niet zo boos was. Geen idee.quote:Op maandag 5 juni 2017 21:46 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Lijkt mij dat dat tegenwoordig juist nog veel meer gebeurd.
Yep.quote:Op maandag 5 juni 2017 21:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gezien Savannah zondag pas gevonden is sluit ik niet uit dat ze pas ruim na haar verdwijning vermoord is en dat ze eerst inderdaad tijd heeft doorgebracht met de jongen die nu vastzit, als dat zo is dan hebben ze (zoals de politie dacht) eerst wat tijd samen ergens doorgebracht.
Als hier in de omgeving een meisje vermist wordt en er is een logee die datzelfde meisje mee naar huis neemt om zich een paar dagen te verstoppen dan hou ik dat geen dagen stil....
Het is natuurlijk niet gezegd dat ze samen op dat logeeradres waren en/of dat de bewoner van het betreffende adres überhaupt thuis was.quote:Op maandag 5 juni 2017 21:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gezien Savannah zondag pas gevonden is sluit ik niet uit dat ze pas ruim na haar verdwijning vermoord is en dat ze eerst inderdaad tijd heeft doorgebracht met de jongen die nu vastzit, als dat zo is dan hebben ze (zoals de politie dacht) eerst wat tijd samen ergens doorgebracht.
Als hier in de omgeving een meisje vermist wordt en er is een logee die datzelfde meisje mee naar huis neemt om zich een paar dagen te verstoppen dan hou ik dat geen dagen stil....
10 jaar geleden deed ik hetzelfde op die leeftijd. Denk dat het tegenwoorig als "normaler" wordt gezien. Maar natuurlijk niet met een meisje dat als vermist wordt opgegeven.quote:Op maandag 5 juni 2017 21:45 schreef houdjemond het volgende:
Ik had toen ik 14-16 was ook vrienden door het hele land en ging daar rustig heen met de trein als meisje alleen.
Misschien waren dat "andere tijden"? +/- 15 jaar geleden?
Als die jongen een paar dagen niet thuis is geweest en zijn ouders vonden dat geen probleem dan moeten ze gedacht hebben dat hij op een plek was waar ze van wisten.quote:Op maandag 5 juni 2017 21:55 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet gezegd dat ze samen op dat logeeradres waren en/of dat de bewoner van het betreffende adres überhaupt thuis was.
Misschien was de verdachte voor het Pinksterweekend wel in het huis van de ouders van z'n vriendje die een weekendje weg waren waarbij hij op de hond of kat moest passen.
Kan toch?
Maar goed ik hou niet van speculeren want dat is voor tokkies, dus whatever.
Punt is: mensen uit Den Bosch kunnen best vrienden in Amersfoort hebben. Is echt niet raar.
Nee dat laatste zeker niet, maar ik ging "gewoon" naar Eindhoven of Almelo oid. Wel even mama bellen als ik er was natuurlijk, maar het was toen al geen uitzondering.quote:Op maandag 5 juni 2017 21:56 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
10 jaar geleden deed ik hetzelfde op die leeftijd. Denk dat het tegenwoorig als "normaler" wordt gezien. Maar natuurlijk niet met een meisje dat als vermist wordt opgegeven.
Ja? En?quote:Op maandag 5 juni 2017 21:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als die jongen een paar dagen niet thuis is geweest en zijn ouders vonden dat geen probleem dan moeten ze gedacht hebben dat hij op een plek was waar ze van wisten.
Dat zeg ik toch ook?quote:Op maandag 5 juni 2017 22:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan kan hij daar dus met haar zijn geweest.....
Het was de butler in de eetzaal met de kandelaar.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
Effe een dagje buiten geweest. Én... hebben jullie de vinger al op de zere plek?
Heb ook wel eens gehad dat vriendinnen thuis ruzie hadden en dan wegliepen van huis en bij mij bleven slapen. Mijn moeder belde dan altijd hun ouders op om te laten weten dat hun dochter veilig bij ons verbleef die nacht. Het lijkt mij daarom onwaarschijnlijk dat ze ergens zijn verbleven waar volwassenen aanwezig waren. (Ik zeg niet dat ze dat hebben gedaan. Ik weet ook niet wat er in die 4 dagen is gebeurd).quote:Op maandag 5 juni 2017 21:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee dat laatste zeker niet, maar ik ging "gewoon" naar Eindhoven of Almelo oid. Wel even mama bellen als ik er was natuurlijk, maar het was toen al geen uitzondering.
Mee eens, lijkt me sterk dat ze ergens waren met volwassenen. Die hadden echt wel iets gedaan als ze op de hoogte waren van de vermissing.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:04 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Heb ook wel eens gehad dat vriendinnen thuis ruzie hadden en dan wegliepen van huis en bij mij bleven slapen. Mijn moeder belde dan altijd hun ouders op om te laten weten dat hun dochter veilig bij ons verbleef die nacht. Het lijkt mij daarom onwaarschijnlijk dat ze ergens zijn verbleven waar volwassenen aanwezig waren. (Ik zeg niet dat ze dat hebben gedaan. Ik weet ook niet wat er in die 4 dagen is gebeurd).
Bij mij stond ooit om 7 uur 's ochtends de pa van een vriendje op de stoep die die avond na een feestje ergens anders besloten had om bij mij te logeren zonder dat hij het z'n ouders had verteld omdat 'ie ruzie met ze had gemaakt.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:04 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Heb ook wel eens gehad dat vriendinnen thuis ruzie hadden en dan wegliepen van huis en bij mij bleven slapen. Mijn moeder belde dan altijd hun ouders op om te laten weten dat hun dochter veilig bij ons verbleef die nacht. Het lijkt mij daarom onwaarschijnlijk dat ze ergens zijn verbleven waar volwassenen aanwezig waren. (Ik zeg niet dat ze dat hebben gedaan. Ik weet ook niet wat er in die 4 dagen is gebeurd).
Speculeren vind ik op zich niet erg..het is een forum. Maar sommige dyslectische domme troep die hier voorbij komt is een pijniging voor iedereen die de basisschool heeft afgemaaktquote:Op maandag 5 juni 2017 22:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee even serieus, hoop speculaties, gefrustreerde mensen, en weinig tot geen nieuws.
Meer dan eens.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:04 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Speculeren vind ik op zich niet erg..het is een forum. Maar sommige dyslectische domme troep die hier voorbij komt is een pijniging voor iedereen die de basisschool heeft afgemaakt
Dit.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:09 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Meer dan eens.
"Hij" kan gebeld hebben van "ben er hoor mam, tot maandag"
Als je als ouders denkt dat hij bij vrienden of familie is, zal het wel toch?
Waar uit trek je die conclusie?quote:Op maandag 5 juni 2017 22:10 schreef Loekie1 het volgende:
Ze hadden moeite haar te identificeren dus ze was blijkbaar enorm toegetakeld. En dat door een jongen van 16.
Huh?quote:Op maandag 5 juni 2017 22:10 schreef Loekie1 het volgende:
Ze hadden moeite haar te identificeren dus ze was blijkbaar enorm toegetakeld. En dat door een jongen van 16.
Bron?quote:Op maandag 5 juni 2017 22:10 schreef Loekie1 het volgende:
Wat internet al niet in je hoofd teweeg kan brengen. Verliefd worden op een totaal gestoorde goser.
waar heb je die info vandaan ? link ?quote:Op maandag 5 juni 2017 22:10 schreef Loekie1 het volgende:
Wat internet al niet in je hoofd teweeg kan brengen. Verliefd worden op een totaal gestoorde goser.
Fantasie.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:12 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
waar heb je die info vandaan ? link ?
Het duurde toch heel lang voordat ze wisten dat het Savanna was?quote:Op maandag 5 juni 2017 22:12 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
waar heb je die info vandaan ? link ?
O.N.Z.I.N.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:10 schreef Loekie1 het volgende:
Hoe kom je bij die onzin?quote:Op maandag 5 juni 2017 22:10 schreef Loekie1 het volgende:
Ze kan toch gewoon bij hem achterop z'n brommert ofzo zijn gesprongen?quote:Op maandag 5 juni 2017 22:12 schreef agter het volgende:
Ik begrijp alleen niet hoe die fiets bij de bushalte terecht gekomen is.
Heeft hij die meegenomen toen hij weg ging?
Hebben ze elkaar daar ontmoet en zijn ze verder gegaan met een ander vervoermiddel?
Jezus, speculeren is menseigen wanneer er onduidelijkheid heerst. Maar hier gaat het fout, speculatie neerzetten als zijnde een gegeven.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:10 schreef Loekie1 het volgende:
Hoezo duurde het heel lang? Lang tov wat precies? En als het al lang duurde hoezo betekent dat dan dat ze moeite hadden met identificeren? En als ze daar al moeite mee hadden hoezo betekent dat dan dat ze was toegetakeld?quote:Op maandag 5 juni 2017 22:13 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Het duurde toch heel lang voordat ze wisten dat het Savanna was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |