Dank.quote:Op maandag 5 juni 2017 21:16 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik post hem ook even hier.
Ik zorg er eigenhandig voor dat de eerstvolgende die moedwillig dit topic laat ontsporen lang op vakantie kan. Helemaal klaar met dit kinderachtige gedrag. In dit topic praten over eventuele seksuele escapades van haar is echt NOT DONE!
Dit topic gaat over Savannah, dus alleen daar over. Romy heeft een eigen topic.
Ik durf nu niet meer te posten hier na jouw bericht en jouw angstaanjagende naam en avatar.....quote:Op maandag 5 juni 2017 21:16 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik post hem ook even hier.
Ik zorg er eigenhandig voor dat de eerstvolgende die moedwillig dit topic laat ontsporen lang op vakantie kan. Helemaal klaar met dit kinderachtige gedrag. In dit topic praten over eventuele seksuele escapades van haar is echt NOT DONE!
Dit topic gaat over Savannah, dus alleen daar over. Romy heeft een eigen topic.
Is al geweest bij RTL boulevardquote:
Bij Umberto Tan dacht ik. Op rtl4 om 22:30quote:
Owww.... niwt spannend dus. Vraag mij af hoe hij weet dat die jongens op deze manier in beeld zijn gekomen.quote:Op maandag 5 juni 2017 21:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Is al geweest bij RTL boulevard
was niet bijzonders
had het over traceren via internet en dat daarmee de jongens in beeld zijn gekomen
Dank!quote:Op maandag 5 juni 2017 21:21 schreef marsan het volgende:
[..]
Bij Umberto Tan dacht ik. Op rtl4 om 22:30
We zijn allemaal benieuwd wat Peter de Vries zal zeggen over de zaak Savannah.quote:Op maandag 5 juni 2017 21:21 schreef marsan het volgende:
[..]
Oh, dacht alleen bij boulevard. Thanks.quote:Op maandag 5 juni 2017 21:21 schreef marsan het volgende:
[..]
Hij heeft wat connecties bij die politie had hij het over.quote:Op maandag 5 juni 2017 21:21 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Owww.... niwt spannend dus. Vraag mij af hoe hij weet dat die jongens op deze manier in beeld zijn gekomen.
Wat?quote:Op maandag 5 juni 2017 21:20 schreef Straatcommando. het volgende:
En een verzoek aan allen, indien je iets geTRd hebt wordt dat heel erg gewaardeerd, maar quote hetgeen je TR niet. Dat scheelt ons weer opruimen van reactie tot reactie.
Ow my... weet je dat ik me dat serieus gisteren al zat af te vragen: "Het zal toch niet dat Peter R. er weer als de kippen bij is om te komen vertellen dat hij het allemaal beter weet...?"quote:
Dat als je een melding maakt van een post die niet door de beugel kan, je dan niet nog eens zelf hoeft te reageren. Want dan moeten wij weer extra verwijderen.. want op jouw reactie komen dan ook weer reacties enzovoort. Dan krijg je dus topics vol schijtzooi.quote:
Bij Boulevard was ie best kalm en normaal voor zijn doen.quote:Op maandag 5 juni 2017 21:22 schreef Queller het volgende:
[..]
Ow my... weet je dat ik me dat serieus gisteren al zat af te vragen: "Het zal toch niet dat Peter R. er weer als de kippen bij is om te komen vertellen dat hij het allemaal beter weet...?"![]()
En overigens, je zal de ouders zijn van die minderjarige knullen
Welkom op Fok!quote:Op maandag 5 juni 2017 21:23 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat als je een melding maakt van een post die niet door de beugel kan, je dan niet nog eens zelf hoeft te reageren. Want dan moeten wij weer extra verwijderen.. want op jouw reactie komen dan ook weer reacties enzovoort. Dan krijg je dus topics vol schijtzooi.
Peter de Vries heeft heel veel kennis over misdaden als journalist, maar hij heeft heel veel connecties bij de politie, wellicht is hij wel aanspreekpunt voor de familie van de slachtoffers. En vooral licht hij vaak uit bij verschillende moordzaken of vermissingszaken die in Nederland afspeelt.quote:Op maandag 5 juni 2017 21:22 schreef Queller het volgende:
[..]
Ow my... weet je dat ik me dat serieus gisteren al zat af te vragen: "Het zal toch niet dat Peter R. er weer als de kippen bij is om te komen vertellen dat hij het allemaal beter weet...?"![]()
topicreport. Misschien moet ik niet zo strooien met afkortingen. Dit is verder wel offtopic.. dus je vragen enzo graag via direct message of personal message. Of in het feedback topicquote:Op maandag 5 juni 2017 21:24 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Welkom op Fok!
Maar wat is TR/geTRd?
Alleen als er sprake is van een stoornis die het strafbare gedrag heeft veroorzaakt.quote:Op maandag 5 juni 2017 21:24 schreef klaasweetalles het volgende:
Wat voor straffen kunnen die kids krijgen voor dit misdrijf als ze echt schuldig zijn aan dood?
TBS ofzo?
Zo lang we geen informatie hebben over de jongens kan je er weinig van zeggen ... maar bij sommige culture is het niet ongebruikelijk het EERWRAAK ..... afgewezen worden door een dame is nooit goed en zeker niet in diverse culture... daarbij vaak ook nog korte lontjes dan is het zo gebeurd .quote:Op maandag 5 juni 2017 21:22 schreef Queller het volgende:
[..]
5 engelse woorden in 1 zin....ja we snappen het allemaal nog hoorquote:Op maandag 5 juni 2017 21:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
topicreport. Misschien moet ik niet zo strooien met afkortingen. Dit is verder wel offtopic.. dus je vragen enzo graag via direct message of personal message. Of in het feedback topic
Ah daar hebben we de PVV brigade weer.quote:Op maandag 5 juni 2017 21:25 schreef RAVW het volgende:
[..]
Zo lang we geen informatie hebben over de jongens kan je er weinig van zeggen ... maar bij sommige culture is het niet ongebruikelijk het EERWRAAK ..... afgewezen worden door een dame is nooit goed en zeker niet in diverse culture... daarbij vaak ook nog korte lontjes dan is het zo gebeurd .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |