Het is laat op de avond bekend gemaakt bedoel je....quote:Op maandag 5 juni 2017 22:13 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Het duurde toch heel lang voordat ze wisten dat het Savanna was?
Ik heb een paar keer de politie op het nieuws horen zeggen dat ze nog bezig waren met identificeren. Identificeren heeft met identiteit te maken, niet met sporen.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:15 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Hoezo duurde het heel lang? Lang tov wat precies? En als het al lang duurde hoezo betekent dat dan dat ze moeite hadden met identificeren? En als ze daar al moeite mee hadden hoezo betekent dat dan dat ze was toegetakeld?
Er is helemaal niet (publiekelijk) bekend hoe lang ze in het water heeft gelegen.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:15 schreef klaasweetalles het volgende:
ik heb al een paar keer hier gehoord omdat het meisje in het water lag er een grote sprake van ontbinding was onstaan...
Maar gaat dat zo snel dan in het water? Ik zou denken dat het na een paar dagen de ontbinding niet zo snel zou verlopen.....
Heeft de zuurgraad ofzo van het water daar ook mee te maken?
Is er een patholoog op fok????????
Ik probeer een consistent verhaal te maken zonder er allerlei dingen bij te verzinnen. Dus met enkel de zaken die we wel weten.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:14 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ze kan toch gewoon bij hem achterop z'n brommert ofzo zijn gesprongen?
En de familie in te lichten etc.etc. Maar deze n00b ziet dat dus als ernstig toegetakeld.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:16 schreef fiktorvischer het volgende:
Lange identificatie was om de sporen richting het lijk veilig te stellen
Je geeft geen antwoord op mijn vragen.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:16 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer de politie op het nieuws horen zeggen dat ze nog bezig waren met identificeren. Identificeren heeft met identiteit te maken, niet met sporen.
Ze zeiden idd dat ze minutieus naar het stoffelijk overschot toewerkten. Echter kan ook toen al bekend geweest zijn dat ze het was (gezicht zichtbaar, kleding, etc). Maar we weten het gewoon niet. En dat hoeft ook niet, laat de politie haar werk maar doen.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:16 schreef fiktorvischer het volgende:
Lange identificatie was om de sporen richting het lijk veilig te stellen
Je hebt de berichtgeving duidelijk niet gevolgd gisteren.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:16 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer de politie op het nieuws horen zeggen dat ze nog bezig waren met identificeren. Identificeren heeft met identiteit te maken, niet met sporen.
Die fiets stond er 50 meter vandaan. En half in begroeiing als ik het goed onthouden heb.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:17 schreef agter het volgende:
[..]
Ik probeer een consistent verhaal te maken zonder er allerlei dingen bij te verzinnen. Dus met enkel de zaken die we wel weten.
Maar dat kan ja. Dat hij op de brommer was.
Alleen verklaart dat niet direct waarom dan bij een bushokje. Logisch zou zijn dat er iemand gebruik gemaakt heeft van de bus.
Maat het kan.
Ze kan ook haar fiets daar hebben neergezet omdat er een fietsenrek was. En wellicht hebben ze juist een afspraak gemaakt bij de bushalte omdat het een herkenbaar punt is. En misschien was hij wel met de bus.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:17 schreef agter het volgende:
[..]
Ik probeer een consistent verhaal te maken zonder er allerlei dingen bij te verzinnen. Dus met enkel de zaken die we wel weten.
Maar dat kan ja. Dat hij op de brommer was.
Alleen verklaart dat niet direct waarom dan bij een bushokje. Logisch zou zijn dat er iemand gebruik gemaakt heeft van de bus.
Maat het kan.
De familie eerst inlichten natuurlijk.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is laat op de avond bekend gemaakt bedoel je....
Nee, industrieterrein. Woonwijk echter niet ver weg.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:20 schreef agter het volgende:
Waar ze gevonden is, dat ligt in een woonwijk, correct?
En toen gaan wandelen?quote:Op maandag 5 juni 2017 22:21 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ze kan ook haar fiets daar hebben neergezet omdat er een fietsenrek was. En wellicht hebben ze juist een afspraak gemaakt bij de bushalte omdat het een herkenbaar punt is. En misschien was hij wel met de bus.
Uiteraard ook. Maar ook het sporenonderzoek ervoor.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:21 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
De familie eerst inlichten natuurlijk.
Alweer van die rare verhalen.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:18 schreef klaasweetalles het volgende:
Het kan gewoon strategische gedaan zijn door de politie het bekendmaken van de dood.
Misschien hebben ze een boel geheim gehouden om te voorkomen dat misschien 1 van de jongens zelfmoord zou kunnen plegen ofzo?
Of pas avonds laat bekend gemaakt omdat ze dachten dat de jongens dan wel in bed zouden liggen...
Er kunnen een hoop strategische ideeën achter hebben gezeten lijkt mij
Volgens mij herhaal je nonsens van een user die hier hetzelfde gezegd heeft, maar het is nergens gemeld dat ze "enorm toegetakeld" zou zijn.quote:
Het was 50 meter vd halte en haar fiets stond op de standaard.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:21 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ze kan ook haar fiets daar hebben neergezet omdat er een fietsenrek was. En wellicht hebben ze juist een afspraak gemaakt bij de bushalte omdat het een herkenbaar punt is. En misschien was hij wel met de bus.
Het gaat sneller als het water warm is, stil staat uiteraard en zoet is. Lijkt me alle drie wel het geval. Al zorgt het aan hebben van kleding dan weer dat het naar boven drijven van het lijk langzamer gaat.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:15 schreef klaasweetalles het volgende:
ik heb al een paar keer hier gehoord omdat het meisje in het water lag er een grote sprake van ontbinding was onstaan...
Maar gaat dat zo snel dan in het water? Ik zou denken dat het na een paar dagen de ontbinding niet zo snel zou verlopen.....
Heeft de zuurgraad ofzo van het water daar ook mee te maken?
Is er een patholoog op fok????????
Okay, nou dat zegt dus helemaal niets over wat dan ook.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het was 50 meter vd halte en haar fiets stond op de standaard.
50 meter idd.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die fiets stond er 50 meter vandaan. En half in begroeiing als ik het goed onthouden heb.
Of die jongens zouden nog op de vlucht kunnen slaan....quote:
We weten niet wanneer ze in het water beland is.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Het gaat sneller als het water warm is, stil staat uiteraard en zoet is. Lijkt me alle drie wel het geval. Al zorgt het aan hebben van kleding dan weer dat het naar boven drijven van het lijk langzamer gaat.
Nee, ze hebben iedere keer gezegd dat ze langzaam naar het lichaam toewerkten om sporen veilig te stellen.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:16 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Dit denk ik ook.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:21 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Waarom hebben ze je nog niet aangenomen?quote:Op maandag 5 juni 2017 22:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Of die jongens zouden nog op de vlucht kunnen slaan....
Is toch allemaal niet raar joh...
Ze hebben daar draaiboeken voor hoe te handelen in dit soort situaties heb ik begrepen.
Je moet je verplaatsen in de daders als politie zijnde in dit soort situaties.....
Klopt, zeg in een latere post ook dat hij op de standaard stond. Maar er was ook iets met bomen of begroeiing meen ik. Wellicht weet Leandra nog hoe dat precies zat.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:23 schreef agter het volgende:
[..]
50 meter idd.
Maar wel netjes.
"De fiets van de Bunschotense tiener werd gevonden op vijftig meter afstand van een bushalte bij de Monseigneur van de Weteringstraat. Volgens Monique Dekker stond die netjes afgesloten op de standaard."
http://www.ad.nl/amersfoo(...)n-hoogland~a5cbf03e/
Dat zeg ik toch ook niet.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
We weten niet wanneer ze in het water beland is.
Wat denk je nou zelf? Dader wil eventueel zelfmoord plegen of op de vlucht slaan maar wacht daarmee om er zeker van te zijn dat het lijk dat hij zelf heeft gedumpt correct wordt geïdentificeerd? En als het te laat op de avond wordt gaat 'ie toch maar naar bed en ziet 'ie morgen wel verder?quote:Op maandag 5 juni 2017 22:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Of die jongens zouden nog op de vlucht kunnen slaan....
Is toch allemaal niet raar joh...
Ze hebben daar draaiboeken voor hoe te handelen in dit soort situaties heb ik begrepen.
Je moet je verplaatsen in de daders als politie zijnde in dit soort situaties.....
Okay.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, industrieterrein. Woonwijk echter niet ver weg.
En toen gingen ze lopen?quote:Op maandag 5 juni 2017 22:24 schreef agter het volgende:
[..]
Dit denk ik ook.
Ze hebben elkaar daar ontmoet. En hij kwam met de bus.
Ik bedoel dat het dus geen zin heeft te speculeren over evt ontbinding etc. Niks persoonlijks of vervelends verder.quote:
Die van jou is anders een heel stuk misselijker.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat een misselijke UI heb jij eigenlijk.
Jij ook.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat een misselijke UI heb jij eigenlijk.
Wat denk je zelf manquote:Op maandag 5 juni 2017 22:26 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf? Dader wil eventueel zelfmoord plegen of op de vlucht slaan maar wacht daarmee om er zeker van te zijn dat het lijk dat hij zelf heeft gedumpt correct wordt geïdentificeerd? En als het te laat op de avond wordt gaat 'ie toch maar naar bed en ziet 'ie morgen wel verder?
Ja, alle sloten staan hier droog inmiddels.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:27 schreef Kim-Holland het volgende:
Wat ik zat te denken; door het warme weer van die dagen zal in een ondiepe sloot het water verdampen, toch?
Als ze er donderdagavond al neergelegd is, deels onder water, en door de verdamping het lichaam steeds zichtbaarder werd naarmate de dagen verstreken, kan het verklaren waarom het lichaam nu wél gezien werd en niet eerder als je zou verwachten, op zo'n redelijk drukke plaats.
Ze is dezelfde dag of nacht overleden en vervolgens gedumpt in het toen iets diepere slootje nog.
Dader[s?] gaat naar huis en niemand zal hem missen of onraad ruiken.
Met de bus?quote:Op maandag 5 juni 2017 22:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
En toen gingen ze lopen?
Het was toch 20 km verderop waar ze is gevonden?
Halve marathon voor?
Nee, Romy en Savannah zijn ongeveer 20 km van elkaar gevonden.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
En toen gingen ze lopen?
Het was toch 20 km verderop waar ze is gevonden?
Halve marathon voor?
ja dat is waarquote:Op maandag 5 juni 2017 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, Romy en Savannah zijn ongeveer 20 km van elkaar gevonden.
Je verwart eea nu.
Heb jij het speciaal onderwijs wel af weten te maken?quote:Op maandag 5 juni 2017 22:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat denk je zelf man
Die goser zal psychisch wel helemaal gek geworden zijn na zijn daad.....
Ik denk dat hij dagen onder grote stress heeft geleefd met de vraag hoe kon dit nou gebeuren
Het zou logischer zijn geweest als hij op de vlucht was geslagen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |