Hallo heer Hekking.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:27 schreef WethouderHekking het volgende:
Bukken? Koos Stompe gaat toch geen pijltjes gooien?
Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 5 juni 2017 20:32 schreef opperkleurder het volgende:
Ik zie nu op tv 2 oude mensen die naar de camping in Frankrijk gaan en 6 flessen wijn uit Nederland mee hebben genomen.
Je zou toch zeggen dat dit niet nodig is daar in Frankrijk.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:32 schreef opperkleurder het volgende:
Ik zie nu op tv 2 oude mensen die naar de camping in Frankrijk gaan en 6 flessen wijn uit Nederland mee hebben genomen.
Is budget wijn dan daadwerkelijk beter in Frankrijk dan Nederland?quote:Op maandag 5 juni 2017 20:32 schreef opperkleurder het volgende:
Misschien vinden ze die wijn lekker, misschien kunnen ze het niet betalen om 't daar te kopen en zijn 't relatiegeschenken die ze ooit hebben gekregen, misschien willen ze toch iets van thuis omdat ze anders te snel heimwee hebben, misschien vinden ze de wijn van daar niet lekker.. Je kunt zoveel argumenten bedenken..quote:Op maandag 5 juni 2017 20:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet daar kopen?
Ja, in Frankrijk krijg je meer wijn voor je geld.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is budget wijn dan daadwerkelijk beter in Frankrijk dan Nederland?
Ik vind Haags slimmer.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:36 schreef scrupuleus het volgende:
Wat een slimheid weer van little en bef.
Dan is het wel wat doelloos. Aan andere kant, als je toch ruimte hebt kun je direct na het camping opzetleed direct aan het zuipen gaan.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, in Frankrijk krijg je meer wijn voor je geld.
Achja, dat spul komt toch uit Frankrijkquote:Op maandag 5 juni 2017 20:32 schreef opperkleurder het volgende:
Houdt ze haar bek tenminste. Je moet er toch niet aan denken om heel die reis op elkaars lip te zittenquote:Op maandag 5 juni 2017 20:36 schreef scrupuleus het volgende:
Gewoon lekker rustig rijden met dronken truus.
Er komt wijn uit Frankrijk ja.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Achja, dat spul komt toch uit Frankrijk
Twee vrouwen die scharen zitten op elkanders schaamlip..quote:Op maandag 5 juni 2017 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houd ze haar bek tenminste. Je moet er toch niet aan denken om heel die reis op elkaars lip te zitten
Heb je hier beeldmateriaal van?quote:Op maandag 5 juni 2017 20:38 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Twee vrouwen die scharen zitten op elkanders schaamlip..
Dat is helemaal niet fijnquote:Op maandag 5 juni 2017 20:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Fijn wel dat we morgen weer in de herfst belanden.
Hebben ze daar ook Lidl's dan?quote:Op maandag 5 juni 2017 20:37 schreef kapiteintje het volgende:
Natuurlijk is een Bordeaux in Bordeaux goedkoper
Niks mis mee.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Klopt, 24 graden is warm zat.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:40 schreef Befbekje het volgende:
't Weer van de afgelopen weken was toch geen weer voor een blanke?
Als je moet werken is het niet zo erg.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Liever niet, gewoon +20 graden elke dag, klaarquote:Op maandag 5 juni 2017 20:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
even een paar dagen lekker afkoelen.
Heb je het aantal topicdelen van deze reeks gezien in een krappe 7 jaar?quote:Op maandag 5 juni 2017 20:41 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Als je moet werken is het niet zo erg.
Hier denkt LR morgen wel anders over.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:41 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Als je moet werken is het niet zo erg.
7 jaar alweer, we worden oudquote:Op maandag 5 juni 2017 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je het aantal topicdelen van deze reeks gezien in een krappe 7 jaar?
Werken zegt hij
quote:Op maandag 5 juni 2017 20:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier denkt LR morgen wel anders over.
Ik zal er wel weer voor zorgen dat de uitkeringen betaald kunnen worden dan.quote:Op maandag 5 juni 2017 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je het aantal topicdelen van deze reeks gezien in een krappe 7 jaar?
Werken zegt hij
Netjes, maar na werktijd ben je hier van harte welkom hoorquote:Op maandag 5 juni 2017 20:43 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik zal er wel weer voor zorgen dat de uitkeringen betaald kunnen worden dan.
Roland is het hier mee eensquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
6 woorden: Arjen Robben is KK hard Geworden!
Veiligheid gaat voorquote:Op maandag 5 juni 2017 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al was die 30+ graden ook niks hoor. Verwachten ze ook nog dat je een overal draagt (lol)
Wat weet je dit toch altijd mooi te verwoordenquote:Op maandag 5 juni 2017 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan is het wel wat doelloos. Aan andere kant, als je toch ruimte hebt kun je direct na het camping opzetleed direct aan het zuipen gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |