dat dus, het is je moeder en dat wil je gewoon niet!quote:
dat lukt nu even niet... later misschienquote:Op maandag 5 juni 2017 21:55 schreef sacha het volgende:
[..]
zie er de humor nou maar van in, anders ga je kapot
Ja dat was wel weer ff zwaar, maar alleen thuis komen was nog zwaarder, met name de eerste 1 - 2 uur. Nu gaat het wel weer een beetje, zeker nu ik hier wat afleiding heb.quote:
Thx man!quote:
3 maanden ToT, we helpen je welquote:Op maandag 5 juni 2017 22:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat was wel weer ff zwaar, maar alleen thuis komen was nog zwaarder, met name de eerste 1 - 2 uur. Nu gaat het wel weer een beetje, zeker nu ik hier wat afleiding heb.
ze was altijd sterk enzo....quote:Op maandag 5 juni 2017 22:01 schreef just me het volgende:
[..]
dat dus, het is je moeder en dat wil je gewoon niet!
quote:Op maandag 5 juni 2017 22:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze was altijd sterk enzo....
En ze heeft een hoop verbloemd...
Ik had vanavond geen idee waar ze het over had, en dat is kut
Ik heb de knuppel masr in het hoenderhok gegooid
Dit huis is gevaarlijk, je moet naar een appartement (maar san tactisch)
3 - 4 maand blijkt nu; in haar land hebben ze een extra eis voor mensen die emigreren. Je moet een 1-daagse cursus volgen (niet zo duur) over wat je in het buitenland kunt verwachten. Die cursus schijnt volkomen waardeloos te zijn, maar je moet hem doen NADAT je je visum gekregen hebt, en er kunnen maar 17 + 25 mensen per dag die cursus doen. (2 vestigingen; zij gaat naar diegene met 17 plekken.)quote:
Oefffff dat is kut.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze was altijd sterk enzo....
En ze heeft een hoop verbloemd...
Ik had vanavond geen idee waar ze het over had, en dat is kut
Ik heb de knuppel masr in het hoenderhok gegooid
Dit huis is gevaarlijk, je moet naar een appartement (maar san tactisch)
Nee precies, ze leek echt energiek en helder enzo! Echt niets gemerkt.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:08 schreef just me het volgende:
[..]ongelooflijk... verdrietig
ik had niet verwacht, zeker niet na/tijdens de bruiloft
Ik hoop dat ze alle hulp die ze krijgt ook aanpakt en niet gaat wegsturenquote:Op maandag 5 juni 2017 22:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Ze heeft ook heel erg genoten van de bruiloft en er zich echt voor opgeladen. Maar ook in de aanloop lukte bijv het huishouden haar nauwelijks meer, ze was kruipend aan het stofzuigen, maar vertelde ons alleen dat ze last van haar rug had en dat ze wat langer over dingen deed.
ze was ook helder, maar sindsdien heeft ze een beroerte gehad en aan de vaatschade in haar hersenen te zien is er meer gebeurd in het verleden. En voor de beroerte is ze eerder ook al lelijk gevallen, ze zakt gewoon door haar benen en ze geeft nu gelukkig ook toe dat ze dat eng vindt. Maar het is er eentje die keihard is voor zichzelf. Zo is ze in het verleden 4 meter naar beneden van een trap gevallen, helemaal blauw en zwart en is gewoon de volgende dag op vakantie gegaan. Dokter bellen, nee joh...quote:Op maandag 5 juni 2017 22:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee precies, ze leek echt energiek en helder enzo! Echt niets gemerkt.
quote:Op maandag 5 juni 2017 22:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ze was ook helder, maar sindsdien heeft ze een beroerte gehad en aan de vaatschade in haar hersenen te zien is er meer gebeurd in het verleden. En voor de beroerte is ze eerder ook al lelijk gevallen, ze zakt gewoon door haar benen en ze geeft nu gelukkig ook toe dat ze dat eng vindt. Maar het is er eentje die keihard is voor zichzelf. Zo is ze in het verleden 4 meter naar beneden van een trap gevallen, helemaal blauw en zwart en is gewoon de volgende dag op vakantie gegaan. Dokter bellen, nee joh...
ze weet dat ze hulp nodig heeft...quote:Op maandag 5 juni 2017 22:16 schreef just me het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze alle hulp die ze krijgt ook aanpakt en niet gaat wegsturen
Thanks man! Ja dat zal helaas wel een paar maandjes duren.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sterkte. Hopelijk zie je haar snel weer.
Goedemorgen.quote:
Er is hier een klein regenbuitje!quote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 07:20 schreef just me het volgende:
[..]
Er is hier een klein regenbuitje!
Mijn auto start niet meer, om 07.45 komt iemand van de garage langs met een nieuwe accu, nu maar open dat het inderdaad de accu is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |