Is je eerste aankoop dan Gregory van de Wiel?quote:Op maandag 5 juni 2017 22:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb uiteraard al mijn uitgebreide sollicitatie verstuurd naar Ajax. Met vele prijzen in FM kan het niet meer misgaan.
Ik heb al lang niet meer gespeeld maar met FM 14 was het vaak Luis Cavanda.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Is je eerste aankoop dan Gregory van de Wiel?
Huntelaar scoorde wel echt bizar veel onder hemquote:Op maandag 5 juni 2017 21:01 schreef Caland het volgende:
http://nos.nl/artikel/217(...)-niet-te-bellen.html
Balen jongons.
quote:Op maandag 5 juni 2017 21:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Brom is een Ajacied maar dat kun jij niet weten want toen zat je nog bij je vader in zijn balzak Hans.
Wel lollig maar het slaat natuurlijk kut op Dirk.quote:
Bergkamp lekker naar Arsenal wegpromoveren. Die ligt met iedereen in de clinch, wordt een beetje problematisch imo.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:06 schreef Brammess het volgende:
Bergkamp is ook Ajacied
Boszgod
Jonkgod
Jongkindgod
Roger of dat knulletje van Mainz?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ].
Schmidt overigens een voorname kandidaat, maar godverdomme man. Hier kan ik echt mad om worden met die zogenaamde cultuurbewakers op de achtergrond. Teringzooi, teringzooi, teringzooi. Het ga je goed, Boszgod.
Was ik al bang voor. Als dit waar is, fuck die ego's. Clubbelang helaas nog lang niet de gemeenschappelijke deler. Vaarwel monsieur Bosz.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ].
Schmidt overigens een voorname kandidaat, maar godverdomme man. Hier kan ik echt mad om worden met die zogenaamde cultuurbewakers op de achtergrond. Teringzooi, teringzooi, teringzooi. Het ga je goed, Boszgod.
Nou, dat is dan nog ietsquote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
'Cultuurbewaker'.
[..]
Roger. Dat van Mainz was nooit serieus. Daar maakten knip- en plaksites een gerucht van terwijl Sky Sports DE alleen zei op Twitter dat ze hem een leuke kandidaat vonden ter opvolging.
godvertering en zou he tliefst nog andere dingen zeggenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ].
Bergkamp en Overmars op de boot naar Londen. En voor hun kijken naar competente mensen, en geen volk met uitsluitend Ajax bloed en 200 interlands...dat zegt namelijk weinig.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beetje pijnlijk wel dat Bergkamp kennelijk zoveel invloed heeft dat hij wel mag blijven en de trainer die zoveel beter voetbal heeft laten zien en EL-finale heeft gehaald maar gewoon weg moet...
Tijd voor een nieuwe schoonmaak zou je bijna zeggen
en Spijkermanquote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zal wel om Bergkamp en L'Ami gaan gok ik zo. De rest is al wel zo weg in jeugdopleiding
Als ze nog iets langer hadden nagedacht hadden ze er misschien achter gekomen dat Bosz behouden misschien ook wel een aardige optie isquote:Op dinsdag 6 juni 2017 00:52 schreef skysherrif het volgende:
Roger Schmidt wel interessante vervanger, hebben ze er iig over nagedacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |