Misschien moet Overmars maar een technische staf samenstellen uit dit topic. Wel lekker goedkoopquote:Op maandag 5 juni 2017 21:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk dat er zelfs in dit topic nog wel Ajacieden te vinden zijn die geschikter zijn dan Van den Brom
Als je een echte Ajacied bent doe je zoiets niet. En Brommetje is sowieso meer een Vitessenaar volgens mij.quote:
Dit moet hem als muziek in de oren klinkenquote:Op maandag 5 juni 2017 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien moet Overmars maar een technische staf samenstellen uit dit topic. Wel lekker goedkoop
Dat zeg ik ook niet, maar Vd Brom heeft het bij AZ naar behoren gedaan, Europees nog beter zelfs. Aanhanger van de filisofie en Ajacied. Lekker aanstellen joh ipv Frank de Boer (die aanstelling heb ik nooit begrepen die had 0 ervaring)quote:Op maandag 5 juni 2017 21:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja dat durf ik ook wel te geloven. Vind ik alleen geen argument om dan maar iedere willekeurige idioot de leiding te geven
Brom is een Ajacied maar dat kun jij niet weten want toen zat je nog bij je vader in zijn balzak Hans.quote:Op maandag 5 juni 2017 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je een echte Ajacied bent doe je zoiets niet. En Brommetje is sowieso meer een Vitessenaar volgens mij.
Leuk hoe jij altijd je eigen waarheden hebt.quote:Op maandag 5 juni 2017 21:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Brom is een Ajacied maar dat kun jij niet weten want toen zat je nog bij je vader in zijn balzak Hans.
Je bent toch van 93 of vergis ik mij?quote:Op maandag 5 juni 2017 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk hoe jij altijd je eigen waarheden hebt.
Als we Poepz0r maar ver van het elftal houden vind ik het goed.quote:Op maandag 5 juni 2017 21:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit moet hem als muziek in de oren klinken
Ja en ik heb internet. Dus ik kan alles opzoeken over het verleden van John van de Brom. En het heden, waarin ik hem gewoon een matige trainer vind die echt niet met de druk kan omgaan bij Ajax en die ik nooit op een echt goede visie heb kunnen betrapen. Maar hij is Ajacied volgens jou en dat moet dan reden genoeg zijn. Ofzo.quote:
Vertel mij wat er matig aan zijn capaciteiten als trainer is? Hij heeft gewoon de doelstellingen behaalt bij zijn clubs dus wat lees ik hierquote:Op maandag 5 juni 2017 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en ik heb internet. Dus ik kan alles opzoeken over het verleden van John van de Brom. En het heden, waarin ik hem gewoon een matige trainer vind die echt niet met de druk kan omgaan bij Ajax en die ik nooit op een echt goede visie heb kunnen betrapen. Maar hij is Ajacied volgens jou en dat moet dan reden genoeg zijn. Ofzo.
Hij heeft niet de juiste Ajaxvisie in mijn ogen, om op de voet verder te gaan van Bosz. We zijn nu een weg ingeslagen met dat spel qua hoge pressie, dus laten we daar een vervolg aan geven. Jammer genoeg niet met Bosz, dan maar een trainer vinden die ook die visie heeft.quote:Op maandag 5 juni 2017 21:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vertel mij wat er matig aan zijn capaciteiten als trainer is? Hij heeft gewoon de doelstellingen behaalt bij zijn clubs dus wat lees ik hierVergeet niet dat hij trainer is van fucking AZ wat geen Barca is ofzo.
Van den Brom is echt een mongool die niet met druk kan omgaan. Zo'n trainer past totaal niet bij Ajax.quote:Op maandag 5 juni 2017 21:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vertel mij wat er matig aan zijn capaciteiten als trainer is? Hij heeft gewoon de doelstellingen behaalt bij zijn clubs dus wat lees ik hierVergeet niet dat hij trainer is van fucking AZ wat geen Barca is ofzo.
Gelukkig had John toen al ervaring bij agovv en een half jaartje ADOquote:Op maandag 5 juni 2017 21:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, maar Vd Brom heeft het bij AZ naar behoren gedaan, Europees nog beter zelfs. Aanhanger van de filisofie en Ajacied. Lekker aanstellen joh ipv Frank de Boer (die aanstelling heb ik nooit begrepen die had 0 ervaring)
Waaruit blijkt dat hij de juiste visie niet heeft? Heeft hij ooit met een groep kunnen trainen ala Ajax? Nope. Waaruit blijkt dat?quote:Op maandag 5 juni 2017 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft niet de juiste Ajaxvisie in mijn ogen, om op de voet verder te gaan van Bosz. We zijn nu een weg ingeslagen met dat spel qua hoge pressie, dus laten we daar een vervolg aan geven. Jammer genoeg niet met Bosz, dan maar een trainer vinden die ook die visie heeft.
Van den Brom is gewoon de zoveelste Van Gaal adapt met een gedateerde voetbalvisie en niet het tactisch vermogen van Lowietje zelf om dan wedstrijden om te buigen.
Juist aan het ontbreken van die bewijzen wat zijn visie is. Want als hij dat echt had gehad was dat wel overduidelijk geweest. Hij is gewoon een trainer als zovelen in Nederland, die denken de Hollandse school te beheersen maar wat eigenlijk heel steriel, saai voetbal is en totaal geen voetbal was zoals Cruijff het wilde.quote:Op maandag 5 juni 2017 21:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat hij de juiste visie niet heeft? Heeft hij ooit met een groep kunnen trainen ala Ajax? Nope. Waaruit blijkt dat?
Ik vraag aan jou aangezien jij zegt dat hij dat niet heeft. Waaruit blijkt dat hij die visie niet heeft?quote:Op maandag 5 juni 2017 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Juist aan het ontbreken van die bewijzen wat zijn visie is. Want als hij dat echt had gehad was dat wel overduidelijk geweest. Hij is gewoon een trainer als zovelen in Nederland, die denken de Hollandse school te beheersen maar wat eigenlijk heel steriel, saai voetbal is en totaal geen voetbal was zoals Cruijff het wilde.
Dat zeg ik, omdat alles eraan ontbreekt waar hij vertelde over die visie. Bij Bosz wist je dat altijd al, zowel bij Heracles als Vitesse wat hij wilde doen en vertelde erover. Net als andere goede trainers met een duidelijke visie. Maar misschien heb jij wat teksten liggen van John waarin hij dat vertelde, dan ben ik erg benieuwd.quote:Op maandag 5 juni 2017 21:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik vraag aan jou aangezien jij zegt dat hij dat niet heeft. Waaruit blijkt dat hij die visie niet heeft?
Ah oke dus je roept hij heeft de visie niet maar kunt het niet beargumenteren. Bedankt Hans.quote:Op maandag 5 juni 2017 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zeg ik, omdat alles eraan ontbreekt waar hij vertelde over die visie. Bij Bosz wist je dat altijd al, zowel bij Heracles als Vitesse wat hij wilde doen en vertelde erover. Net als andere goede trainers met een duidelijke visie. Maar misschien heb jij wat teksten liggen van John waarin hij dat vertelde, dan ben ik erg benieuwd.
Je snapt het punt dus niet wat ik maak, ik had niet anders verwacht van jou.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ah oke dus je roept hij heeft de visie niet maar kunt het niet beargumenteren. Bedankt Hans.
Oh, lachequote:Op maandag 5 juni 2017 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze maken het morgen bekend waarschijnlijk.
Zolang er nog niks officieel bevestigd is , blijf ik gewoon positiefquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
Ik voel mij aangesprokenquote:Op maandag 5 juni 2017 21:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk dat er zelfs in dit topic nog wel Ajacieden te vinden zijn die geschikter zijn dan Van den Brom
Is je eerste aankoop dan Gregory van de Wiel?quote:Op maandag 5 juni 2017 22:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb uiteraard al mijn uitgebreide sollicitatie verstuurd naar Ajax. Met vele prijzen in FM kan het niet meer misgaan.
Ik heb al lang niet meer gespeeld maar met FM 14 was het vaak Luis Cavanda.quote:Op maandag 5 juni 2017 22:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Is je eerste aankoop dan Gregory van de Wiel?
Huntelaar scoorde wel echt bizar veel onder hemquote:Op maandag 5 juni 2017 21:01 schreef Caland het volgende:
http://nos.nl/artikel/217(...)-niet-te-bellen.html
Balen jongons.
quote:Op maandag 5 juni 2017 21:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Brom is een Ajacied maar dat kun jij niet weten want toen zat je nog bij je vader in zijn balzak Hans.
Wel lollig maar het slaat natuurlijk kut op Dirk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |