Dat kan. Maar 4-4-2 wordt onterecht gezien als anti-voetbal. Maar 4-4-2 kan ook heel aanvallend zijn.quote:Op maandag 5 juni 2017 18:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat kan zijn, maar alles wat ik die wedstrijd zag had ik ook in de League Two kunnen zien qua spelopvatting
Zo bedoelde ik het ook niet per sequote:Op maandag 5 juni 2017 18:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat kan. Maar 4-4-2 wordt onterecht gezien als anti-voetbal. Maar 4-4-2 kan ook heel aanvallend zijn.
De veldbezetting is dan wel gewoon matigerquote:Op maandag 5 juni 2017 18:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat kan. Maar 4-4-2 wordt onterecht gezien als anti-voetbal. Maar 4-4-2 kan ook heel aanvallend zijn.
Hoeft niet.quote:Op maandag 5 juni 2017 18:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De veldbezetting is dan wel gewoon matiger
Die heeft idd genoeg ervaring en heeft zich bewezen als hoofdcoachquote:Op maandag 5 juni 2017 18:50 schreef j0rdiiii het volgende:
Tuchel (komt toch niet) dus doe dan maar Keizer.
Caland kan daar vast leuke grapjes over maken dan.quote:Op maandag 5 juni 2017 18:51 schreef Scrummie het volgende:
Ik wil ook wel een Duitser aan het werk zien bij jullie. Om 1 of andere reden heb ik nou niet het idee dat dat gaat werken namelijk.
Tuchel heeft nota bene zijn carriére daaraan te danken. Die werd ook willekeurig zonder ervaring voor de groep geslingerd bij Mainz.quote:Op maandag 5 juni 2017 18:51 schreef Syntix het volgende:
[..]
Die heeft idd genoeg ervaring en heeft zich bewezen als hoofdcoach
Niet alleen Calandquote:Op maandag 5 juni 2017 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Caland kan daar vast leuke grapjes over maken dan.
Er zit wel een verschil qua druk bij Mainz of bij Ajax waar je nu kampioen moet worden.quote:Op maandag 5 juni 2017 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tuchel heeft nota bene zijn carriére daaraan te danken. Die werd ook willekeurig zonder ervaring voor de groep geslingerd bij Mainz.
Mainz is dan ook een grote (moeilijke) club met heel veel stromingen die niet allemaal hetzelfde willenquote:Op maandag 5 juni 2017 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tuchel heeft nota bene zijn carriére daaraan te danken. Die werd ook willekeurig zonder ervaring voor de groep geslingerd bij Mainz.
Keizer bakte er niks van bij Cambuur, Hansiequote:Op maandag 5 juni 2017 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
@JR, Frank de Boer, Zinedine Zidane, Josep Guardiola.
Moet ik nog even doorgaan? Gewoon een kulargument.
Kijk wat voor materiaal Zidane en Guardiola hadden. Frank was gewoon toeval en het voetbal was niet om aan te zien.quote:Op maandag 5 juni 2017 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Alledrie die al grote spelers waren die dus gewend waren met druk.quote:Op maandag 5 juni 2017 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Zelfde geldt voor Veltman in iets mindere mate in die zin dat ze dezelfde taken uitvoerenquote:Op maandag 5 juni 2017 19:04 schreef Zocalo het volgende:
Ben wel benieuwd wat voor vervolg het Sinkgraven project nu gaat krijgen, als Bosz weg gaat.
Hopelijk niets. Net zoals project Veltman.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:04 schreef Zocalo het volgende:
Ben wel benieuwd wat voor vervolg het Sinkgraven project nu gaat krijgen, als Bosz weg gaat.
Is niet rullevant. Bij Ajax gaan ze ook beginnen met het koppelsysteem, ze zoeken nu een assistent die complementair is aan Keizer.quote:Op maandag 5 juni 2017 18:51 schreef Syntix het volgende:
[..]
Die heeft idd genoeg ervaring en heeft zich bewezen als hoofdcoach
Veltman zie ik sowieso wel vertrekken eigenlijkquote:Op maandag 5 juni 2017 19:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor Veltman in iets mindere mate in die zin dat ze dezelfde taken uitvoeren
Scheelt een hoop gekanker hierquote:Op maandag 5 juni 2017 19:06 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Veltman zie ik sowieso wel vertrekken eigenlijk
Tete ook.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:06 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Veltman zie ik sowieso wel vertrekken eigenlijk
Bij een onervaren trainer kan ik me dat wel voorstellen, al lijkt me Spijkerman ook al wel prima om het gebrek aan ervaring op te vullen.quote:Op maandag 5 juni 2017 19:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Is niet rullevant. Bij Ajax gaan ze ook beginnen met het koppelsysteem, ze zoeken nu een assistent die complementair is aan Keizer.
quote:Op maandag 5 juni 2017 18:16 schreef Divje het volgende:
Toch wel mooi al die beteuterde neusjes die een maand geleden nog dachten dat ze gouden jaren tegemoet gaan. Bosz weg, belangrijkste spelers weg, nieuwe kutcoach, miskopen en grote talenten met een seizoensdip en jullie worden vrolijk derde volgend seizoen.
Joeloeloe
quote:Op maandag 5 juni 2017 18:41 schreef Divje het volgende:
HAHA
oke. klaas neemt het straks overgegroet
En weer onder jullie eindigen? Lijkt me nietquote:Op maandag 5 juni 2017 18:16 schreef Divje het volgende:
Toch wel mooi al die beteuterde neusjes die een maand geleden nog dachten dat ze gouden jaren tegemoet gaan. Bosz weg, belangrijkste spelers weg, nieuwe kutcoach, miskopen en grote talenten met een seizoensdip en jullie worden vrolijk derde volgend seizoen.
Joeloeloe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |