Want kampioen worden met betonvoetbal is kut en dan telt het eigenlijk niet?quote:Op maandag 5 juni 2017 18:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee we worden wel kampioen. Maar de vraag is met wat voor voetbal.
Het telt niet is overdreven, maar ik krijg er geen hard plassertje van neequote:Op maandag 5 juni 2017 18:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Want kampioen worden met betonvoetbal is kut en dan telt het eigenlijk niet?
Voor mij wel ja.quote:Op maandag 5 juni 2017 18:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Want kampioen worden met betonvoetbal is kut en dan telt het eigenlijk niet?
Dat zal me worst wezen. Hihi.quote:Op maandag 5 juni 2017 18:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het telt niet is overdreven, maar ik krijg er geen hard plassertje van nee
quote:
Verschillende mensen, verschillende opvattingen.quote:
Nee goed, daar kan ik wel inkomen. Maar om dan te gaan zeiken omdat je niet het Barça voetbal speelt..quote:Op maandag 5 juni 2017 18:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verschillende mensen, verschillende opvattingen.
Ik hou van de romantiek in de sport, niet het saaie zakelijke gedoe om wat zilverwerk op te halen.
Al is het maar de intentie. Je gaat toch goddomme geen 4-4-2 hoge ballen spelen bij Roda uitquote:Op maandag 5 juni 2017 18:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee goed, daar kan ik wel inkomen. Maar om dan te gaan zeiken omdat je niet het Barça voetbal speelt..
Elke club behalve degradatiekandidaten verdient dan een fluitconcert, true.quote:Op maandag 5 juni 2017 18:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Al is het maar de intentie. Je gaat toch goddomme geen 4-4-2 hoge ballen spelen bij Roda uit
Die wedstrijd vergeet ik echt nooit meer denk ik
4-4-2 in een ruit is ook Crijffquote:Op maandag 5 juni 2017 18:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Al is het maar de intentie. Je gaat toch goddomme geen 4-4-2 hoge ballen spelen bij Roda uit
Die wedstrijd vergeet ik echt nooit meer denk ik
Dat kan zijn, maar alles wat ik die wedstrijd zag had ik ook in de League Two kunnen zien qua spelopvattingquote:
Het hoeft ook geen Barça voetbal te zijn, deden we afgelopen seizoen ook niet. Als het maar de intentie heeft om aan te vallen en goals te maken en voor geen enkele tegenstander bang zijn. Het gevoel wat dat oproept daar kan geen beker tegenop.quote:Op maandag 5 juni 2017 18:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee goed, daar kan ik wel inkomen. Maar om dan te gaan zeiken omdat je niet het Barça voetbal speelt..
Dat kan. Maar 4-4-2 wordt onterecht gezien als anti-voetbal. Maar 4-4-2 kan ook heel aanvallend zijn.quote:Op maandag 5 juni 2017 18:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat kan zijn, maar alles wat ik die wedstrijd zag had ik ook in de League Two kunnen zien qua spelopvatting
Zo bedoelde ik het ook niet per sequote:Op maandag 5 juni 2017 18:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat kan. Maar 4-4-2 wordt onterecht gezien als anti-voetbal. Maar 4-4-2 kan ook heel aanvallend zijn.
De veldbezetting is dan wel gewoon matigerquote:Op maandag 5 juni 2017 18:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat kan. Maar 4-4-2 wordt onterecht gezien als anti-voetbal. Maar 4-4-2 kan ook heel aanvallend zijn.
Hoeft niet.quote:Op maandag 5 juni 2017 18:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De veldbezetting is dan wel gewoon matiger
Die heeft idd genoeg ervaring en heeft zich bewezen als hoofdcoachquote:Op maandag 5 juni 2017 18:50 schreef j0rdiiii het volgende:
Tuchel (komt toch niet) dus doe dan maar Keizer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |