Dat geldt voor Savannah ook.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:22 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Bij Romy, ja. Maar dat zij door misdrijf om het leven is gekomen, is ook bekend.
Leuk voor je.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Luister, als jij hier meld dat iets mogelijk is, terwijl je niet verder komt dan "ooit ergens gelezen" ga ik toch ernstig twijfelen over hoe serieus ik elke post van je moet nemen.
Dan kunnen de PVV tokkies weer opgelucht ademhalen en ziejewel roepen.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
En wat wordt daarmee bereikt dan?
Geen. Gewoon voor mezelf.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
welke relevantie heeft die vraag?
Verbeter de wereld, begin bij jezelf. Als je normaal zou reageren zou ik het wel voor je opzoeken.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]![]()
Kan je ook gewoon normaal reageren?
Man man man.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)s-als-1329885-a89266quote:Op maandag 5 juni 2017 17:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Luister, als jij hier meld dat iets mogelijk is, terwijl je niet verder komt dan "ooit ergens gelezen" ga ik toch ernstig twijfelen over hoe serieus ik elke post van je moet nemen.
Hierboven had je het nog over medeplichtigheid. Inmiddels al weer gebackpeddeld naar 'ergens van'.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:22 schreef agter het volgende:
[..]
Dat ze ergens van worden verdacht?
Wat denk je zelf..
quote:Op maandag 5 juni 2017 17:25 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Verbeter de wereld, begin bij jezelf. Als je normaal zou reageren zou ik het wel voor je opzoeken.
Dankjewelquote:Op maandag 5 juni 2017 17:25 schreef electronique het volgende:
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)s-als-1329885-a89266
quote:Op maandag 5 juni 2017 17:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Overal. Je bent écht heel vervelend bezig.
de telefoon is niet meer te volgen als je SIMkaart er uit is en je batterij ... anders ben je altijd te achterhalen ...quote:Op maandag 5 juni 2017 17:20 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
NEEN! Er draait altijd een kleine accu mee.
Die 2 jongens kunnen er best wat mee te maken hebben, maar zijn naar mijn idee niet de hoofddaders.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:26 schreef klaasweetalles het volgende:
Toch is het echt zwaar verdacht dat er 2 moorden plaatsvinden in een relatief klein gebied binnen een week met 2 meisjes van 14
Hoeveel toeval kan er zijn.
Het is heel vreemd.
Dit bestaat gewoon niet
Het is gewoon een onbekende die toegeslagen heeft.
We zitten gewoon fout.
Ik reageerde op iemand anders die beweerde dat hij werd verdacht van medeplichtigheid. Dat is dus niet zo. Er is niet gespecificeerd waar hij van wordt verdacht.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:23 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Daar had je het niet over, jij beweerde dat ze nog nergens van verdacht werden, maar op nu.nl staat dat hij wordt verdacht van betrokkenheid bij haar dood.. Het doet er niet toe of dat strafbaar is of niet, dat specificeerde je ook niet, je zei dat hij nog nergens van verdacht werd, en dat klopt dan dus niet, als we nu.nl mogen geloven.
Heb je het zelf ook gelezen? Want daarin staat dus precies het tegenovergestelde van wat NikonLover zegt.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:25 schreef electronique het volgende:
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)s-als-1329885-a89266
Met de huidig bekende feiten lijkt het erop dat het 2 losse zaken zijn.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:26 schreef klaasweetalles het volgende:
Toch is het echt zwaar verdacht dat er 2 moorden plaatsvinden in een relatief klein gebied binnen een week met 2 meisjes van 14
Hoeveel toeval kan er zijn.
Het is heel vreemd.
Dit bestaat gewoon niet
Het is gewoon een onbekende die toegeslagen heeft.
We zitten gewoon fout.
Bron?quote:Op maandag 5 juni 2017 17:27 schreef RAVW het volgende:
[..]
de telefoon is niet meer te volgen als je SIMkaart er uit is en je batterij ... anders ben je altijd te achterhalen ...
bij het uitstaan kan hij nog wat door geven
Dat bericht dat die jongen uit Lunteren is vrijgelaten is al ontkracht door de politie, maar bij PowNed zijn het zo'n stel randdebielen dat ze zo'n bericht kennelijk niet rectificeren.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:26 schreef saxohans het volgende:
Op dit moment is er voor de zaak Savannah een verdachte jongen van zestien jaar oud uit Den Bosch, meldt Omroep Gelderland. Volgens de politie ziet het er bij de twee meisjes naar uit het dat om twee op zichzelf staande zaken gaat. Er was een jongen van veertien opgepakt uit Lunteren, maar hij is inmiddels weer vrijgelaten omdat de politie toch geen verband met Romy's dood zag.
Bron: pow nieuws
twitter:PolitieUtrecht twitterde op maandag 05-06-2017 om 15:55:07Deze informatie klopt niet, de verdachte is in verzekering gesteld en zit vast. https://t.co/hL4R0OWrwM via @POWNED reageer retweet
Tenzij je zo slim bent om dat eruit te halen ben je als dader bijna altijd te volgen. Ook als slachtoffer trouwens.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:27 schreef RAVW het volgende:
[..]
de telefoon is niet meer te volgen als je SIMkaart er uit is en je batterij ... anders ben je altijd te achterhalen ...
bij het uitstaan kan hij nog wat door geven
Niet waar.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:29 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Tenzij je zo slim bent om dat eruit te halen ben je als dader bijna altijd te volgen. Ook als slachtoffer trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |