Dat denk ik dus ook.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:28 schreef Infection het volgende:
[..]
Die 2 jongens kunnen er best wat mee te maken hebben, maar zijn naar mijn idee niet de hoofddaders.
Dat is al ontkent door de politie Utrechtquote:Op maandag 5 juni 2017 17:26 schreef saxohans het volgende:
Op dit moment is er voor de zaak Savannah een verdachte jongen van zestien jaar oud uit Den Bosch, meldt Omroep Gelderland. Volgens de politie ziet het er bij de twee meisjes naar uit het dat om twee op zichzelf staande zaken gaat. Er was een jongen van veertien opgepakt uit Lunteren, maar hij is inmiddels weer vrijgelaten omdat de politie toch geen verband met Romy's dood zag.
Bron: pow nieuws
Dat is het geval volgens de politie. Met mijn boerenverstand zijn de overeenkomsten te groot voor twee aparte misdrijven.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:28 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Met de huidig bekende feiten lijkt het erop dat het 2 losse zaken zijn.
En volgens mij hebben ze wel altijd de mond vol over andere media die nepnieuws zouden verspreiden.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat bericht dat die jongen uit Lunteren is vrijgelaten is al ontkracht door de politie, maar bij PowNed zijn het zo'n stel randdebielen dat ze zo'n bericht kennelijk niet rectificeren.twitter:PolitieUtrecht twitterde op maandag 05-06-2017 om 15:55:07Deze informatie klopt niet, de verdachte is in verzekering gesteld en zit vast. https://t.co/hL4R0OWrwM via @POWNED reageer retweet
Ja. En ik zie Fox-IT staan. Betrouwbaar bedrijf die o.a. ook voor de NL overheid werkt.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb je het zelf ook gelezen? Want daarin staat dus precies het tegenovergestelde van wat NikonLover zegt.
Gast echt, Powned is geen nieuws site maar een roddelrubriek voor doorgesnoven pubers.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:26 schreef saxohans het volgende:
Op dit moment is er voor de zaak Savannah een verdachte jongen van zestien jaar oud uit Den Bosch, meldt Omroep Gelderland. Volgens de politie ziet het er bij de twee meisjes naar uit het dat om twee op zichzelf staande zaken gaat. Er was een jongen van veertien opgepakt uit Lunteren, maar hij is inmiddels weer vrijgelaten omdat de politie toch geen verband met Romy's dood zag.
Bron: pow nieuws
Klaas is nogal een mongool, niet op in gaan.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
Geen. Gewoon voor mezelf.
De manier waarop jij dingen zeker lijkt te weten stoort me.
Dus ik vind het zielig voor de mensen in je omgeving die met jou in gesprek moeten.
Partner/kind/leerkracht
Dan zitten er toch zeker vingerafdrukken op die fiets, zoek ik het register de passende erbij, mits deze een legitimatie bewijs had.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:19 schreef RAVW het volgende:
[..]
misschien wilde hij wel verder fietsen maar dacht in eens laat ik deze fiets maar dumpen voor het geval iemand me herkent op deze fiets , en is toen pas verder gegaan met de bus
dan moet je wel een telefoon hebben war de batterij er uit kan :-) en dat zijn er niet veel meerquote:Op maandag 5 juni 2017 17:29 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Tenzij je zo slim bent om dat eruit te halen ben je als dader bijna altijd te volgen. Ook als slachtoffer trouwens.
Nou, dan lees je toch ook dat wat NikonLover zegt niet waar is?quote:Op maandag 5 juni 2017 17:32 schreef electronique het volgende:
[..]
Ja. En ik zie Fox-IT staan. Betrouwbaar bedrijf die o.a. ook voor de NL overheid werkt.
Telegraaf, niet teveel van verwachten. Clickbait has it.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat bericht dat die jongen uit Lunteren is vrijgelaten is al ontkracht door de politie, maar bij PowNed zijn het zo'n stel randdebielen dat ze zo'n bericht kennelijk niet rectificeren.twitter:PolitieUtrecht twitterde op maandag 05-06-2017 om 15:55:07Deze informatie klopt niet, de verdachte is in verzekering gesteld en zit vast. https://t.co/hL4R0OWrwM via @POWNED reageer retweet
Blijkbaar is er dan nog een IMEI nummer te volgen, die dan weer op te vragen is bij een provider. zie artikel.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:29 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Tenzij je zo slim bent om dat eruit te halen ben je als dader bijna altijd te volgen. Ook als slachtoffer trouwens.
En op de kaart:quote:"Dag mam, tot straks, met het eten ben ik thuis!" Dat waren de woorden waarmee Savannah rond 15.00 haar huis aan de Meerkoet verliet,
Ik dacht dat het zelfs kan ik als prive persoon kan als ik het nr weet iemand volgen waar die zich bevinden doet?quote:Op maandag 5 juni 2017 17:35 schreef electronique het volgende:
[..]
Blijkbaar is er dan nog een IMEI nummer te volgen, die dan weer op te vragen is bij een provider. zie artikel.
Overigens is het wel zo dat als haar telefoon nu teruggevonden wordt, dat men kan zien wat de locaties geweest zijn. Bij een iphone kun je naar settings -> privacy -> location services -> system services gaan en dan zie je op welke locaties je geweest bentGeloof dat dit bij de zaak van Dasja Graafsma is gebruikt.
Doe niet zo interessant.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:37 schreef Resistor het volgende:
Huisnummers even weggehaald, die zijn niet relevant. Ik weet ze wel, maar ik ga ze niet posten.
Bunschoten is een dorp, en in een dorp kent men elkaar. Jongere zusje kwam bij de buurkinderen van mijn ouders spelen.quote:
En ik heb een collega in Spakenburg wonen die ze ook kent, so fucking what.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:41 schreef Resistor het volgende:
[..]
Bunschoten is een dorp, en in een dorp kent men elkaar. Jongere zusje kwam bij de buurkinderen van mijn ouders spelen.
Alleen als dat aan staat (iPhone).quote:Op maandag 5 juni 2017 17:35 schreef electronique het volgende:
[..]
Blijkbaar is er dan nog een IMEI nummer te volgen, die dan weer op te vragen is bij een provider. zie artikel.
Overigens is het wel zo dat als haar telefoon nu teruggevonden wordt, dat men kan zien wat de locaties geweest zijn. Bij een iphone kun je naar settings -> privacy -> location services -> system services gaan en dan zie je op welke locaties je geweest bentGeloof dat dit bij de zaak van Dasja Graafsma is gebruikt.
Nee.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:38 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het zelfs kan ik als prive persoon kan als ik het nr weet iemand volgen waar die zich bevinden doet?
Tsjongejonge, heb je al gevraagd of je die buurkinderen even mocht aanraken?quote:Op maandag 5 juni 2017 17:41 schreef Resistor het volgende:
[..]
Bunschoten is een dorp, en in een dorp kent men elkaar. Jongere zusje kwam bij de buurkinderen van mijn ouders spelen.
?quote:Op maandag 5 juni 2017 17:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Hmm..dus dader heeft haar omgebracht en is daarna op haar fiets richting bushalte gefietst..fiets netjes op slot en op de bus richting station
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |