Ben ik ook heel bang voor ja dat deze zaak heel lang gaat duren dat het opgelost wordt.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:17 schreef klaasweetalles het volgende:
Deze zaak is over 5 jaar nog niet opgelost.
We zoeken gewoon iemand met een auto.
Punt uit.
En bij voorkeur met een getinte huid.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:17 schreef klaasweetalles het volgende:
Punt uit.
Iemand met een auto? Dat ben ikquote:Op maandag 5 juni 2017 17:17 schreef klaasweetalles het volgende:
Punt uit.
Dat zij of hij heel vaak auto heeft gereden en kennis over het verkeer. Maar hij of zij is speciaal voor opgeleid om mensen leren auto te rijden.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
En onder begeleiding van een onervaren rijinstructeur mag niet? Hoe moet die dan ooit ervaring opdoen?
Het kan zelfs zo zijn dat ze een natuurlijke dood is gestorven en dat de jongen daar van is geschrokken. Of heb ik gemist dat het ook bij S. een misdrijf was?quote:Op maandag 5 juni 2017 17:15 schreef agter het volgende:
[..]
Idd
Die jongen uit Den Bosch is gewoon met het OV gekomen.
Ergens afgesproken. Het liep uit de hand. Meisje dood. We weten ook niet hoe lang ze al overleden is.
Jongen in paniek. Hij zelf (of met meer) het lijk kwijt zien te raken. En hij is zelf op haar fiets naar het busstation gefietst.
Weet ik niet zeker hoorquote:Op maandag 5 juni 2017 17:18 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Mooi stuk techniek! Met zo'n ding is zowel dader als slachtoffer traceerbaar, ook achteraf.
misschien wilde hij wel verder fietsen maar dacht in eens laat ik deze fiets maar dumpen voor het geval iemand me herkent op deze fiets , en is toen pas verder gegaan met de busquote:Op maandag 5 juni 2017 17:17 schreef Infection het volgende:
[..]
Waarom zou hij helemaal naar Hoogland fietsen dan? Er is nog geen 200 meter van het plaats delict een bushalte. De bushalte in Hoogland is wel dik 5km. En tussen het plaats delict en Hoogland vind je nog eens een stuk of 4 bushaltes.
Ja, in films wel ja.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:19 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Weet ik niet zeker hoorMaar dacht ooit eens gelezen hebben dat er altijd een signaal is.
Jawel. Dat is wel gezegd.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:13 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Er is helemaal niets gezegd over waar ze van worden verdacht, fantast.
Maar als iemand (dader of slachtoffer) met een bus is gegaan kunnen ze dat toch wel terugzien op camerabeelden uit de bus?quote:Op maandag 5 juni 2017 17:17 schreef Infection het volgende:
[..]
Waarom zou hij helemaal naar Hoogland fietsen dan? Er is nog geen 200 meter van het plaats delict een bushalte. De bushalte in Hoogland is wel dik 5km. En tussen het plaats delict en Hoogland vind je nog eens een stuk of 4 bushaltes.
Daar worden ze van verdacht, dus is er wel degelijk iets waar ze van worden verdacht. Jij zegt net dat daar helemaal niets over gezegd werd.quote:
Nee. Is nog niet bekend gemaakt.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:19 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Het kan zelfs zo zijn dat ze een natuurlijke dood is gestorven en dat de jongen daar van is geschrokken. Of heb ik gemist dat het ook bij S. een misdrijf was?
Quote.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:19 schreef agter het volgende:
[..]
Jawel. Dat is wel gezegd.
Vanochtend in het nieuws.
Wellicht met de gedachte dat de fiets minder snel gevonden zou worden?quote:Op maandag 5 juni 2017 17:17 schreef Infection het volgende:
[..]
NEEN! Er draait altijd een kleine accu mee.quote:
Lever nou eens één nuttige bijdrage. Wat een bagger.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:18 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
En bij voorkeur met een getinte huid.
Ik weet niet hoe goed hij de omgeving kent.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:17 schreef Infection het volgende:
[..]
Betrokkenheid bij dood is geen strafbaar feit.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:20 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Daar worden ze van verdacht, dus is er wel degelijk iets waar ze van worden verdacht. Jij zegt net dat daar helemaal niets over gezegd werd.
quote:
quote:In het onderzoek naar de dood van de 14-jarige Romy uit Hoevelaken is in de nacht van 4 op 5 juni een 14-jarige jongen uit de gemeente Ede aangehouden. Hij wordt verdacht van betrokkenheid bij haar dood. Romy werd vrijdagmiddag 2 juni aan het Emelaarsepad in Achterveld in het water gevonden. Het onderzoek naar de omstandigheden en toedracht is in volle gang. De verdachte zit vast en wordt vandaag verhoord. De familie van Romy is hierover geïnformeerd.
Ook in het andere onderzoek, naar de dood van de 14-jarige Savannah uit Bunschoten die op zondagochtend 4 juni is aangetroffen in het water bij het industrieterrein De Kronkels in Bunschoten, is afgelopen nacht een verdachte aangehouden. Het gaat om een 16-jarige jongen uit gemeente Den Bosch. Ook dit onderzoek is nog in volle gang. De familie van Savannah is hierover geïnformeerd.
Nogmaals; bron?quote:Op maandag 5 juni 2017 17:20 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
NEEN! Er draait altijd een kleine accu mee.
En wat wordt daarmee bereikt dan?quote:Op maandag 5 juni 2017 17:18 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
En bij voorkeur met een getinte huid.
Weet ik veel? Ooit ergens gelezen? Quest ofzo. Gebruik google als je het zo graag wilt weten.quote:
Bij Romy, ja. Maar dat zij door misdrijf om het leven is gekomen, is ook bekend.quote:
Heb jij kinderen?quote:Op maandag 5 juni 2017 17:17 schreef klaasweetalles het volgende:
Punt uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |