Interpunctie. Gebruik het.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:14 schreef klaasweetalles het volgende:
Iemand van zestien heeft geen auto
de vraag is hoe de verdachte op die locatie is terecht gekomen
trein bus? makkelijk te achterhalen lijkt me. Of was hij daar helemaal niet?
WAT IS ZIJN ALIBI?
allemaal belangrijke vragen.......
Ja.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:14 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wow. Ook als telefoon helemaal uit is?
Geen idee, en jij ook niet, jij doet echter alsof je al precies weet wat ze wel of niet weten....quote:Op maandag 5 juni 2017 17:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hij is gewoon verdachte
De vraag is wat die jongen vrijdag gedaan heeft.
was hij op die locatie?
Iddquote:
Het staat niet vast dat het moord is.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:13 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Een moord plegen is ook illegaal voor de wet. En toch gebeurd het.
"Betrokkenheid bij haar dood". Tenminste, dat staat er bij de verdachte van de dood van Romy.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:13 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Er is helemaal niets gezegd over waar ze van worden verdacht, fantast.
denk dat we allemaal autorijden voordat we een rijbewijs hebben .......quote:Op maandag 5 juni 2017 17:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat 95% van de bevolking ook daadwerkelijk niet auto rijd als je nog geen rijbewijs hebt.
Waarom zou hij helemaal naar Hoogland fietsen dan? Er is nog geen 200 meter van het plaats delict een bushalte. De bushalte in Hoogland is wel dik 5km. En tussen het plaats delict en Hoogland vind je nog eens een stuk of 4 bushaltes.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:15 schreef agter het volgende:
[..]
Idd
Die jongen uit Den Bosch is gewoon met het OV gekomen.
Ergens afgesproken. Het liep uit de hand. Meisje dood. We weten ook niet hoe lang ze al overleden is.
Jongen in paniek. Hij zelf (of met meer) het lijk kwijt zien te raken. En hij is zelf op haar fiets naar het busstation gefietst.
Ja, die jaren 80. Daar leven we niet meer he.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:16 schreef RAVW het volgende:
[..]
denk dat we allemaal autorijden voordat we een rijbewijs hebben .......
hoe wilde je anders in een auto gaan lessen ...
maar goed in de jaren 80 gebeurden het wel veel vaker , vele gingen pas hun rijbewijs halen nadat ze gepakt waren, of dat ze door een vriendin / vader worden toch in eens volwassen worden
Precies.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:16 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
"Betrokkenheid bij haar dood". Tenminste, dat staat er bij de verdachte van de dood van Romy.
En onder begeleiding van een onervaren rijinstructeur mag niet? Hoe moet die dan ooit ervaring opdoen?quote:Op maandag 5 juni 2017 17:15 schreef Ven1972 het volgende:
Mensen die 17,5 jaar zijn kunnen alsnog deelnemen aan rijlessen die hij of zij moet behalen voor om rijbewijs te halen onder begeleiding van een ervaren rijinstructeur.
Ok rechercheur.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:17 schreef klaasweetalles het volgende:
Deze zaak is over 5 jaar nog niet opgelost.
We zoeken gewoon iemand met een auto.
Punt uit.
Ben ik ook heel bang voor ja dat deze zaak heel lang gaat duren dat het opgelost wordt.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:17 schreef klaasweetalles het volgende:
Punt uit.
En bij voorkeur met een getinte huid.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:17 schreef klaasweetalles het volgende:
Punt uit.
Iemand met een auto? Dat ben ikquote:Op maandag 5 juni 2017 17:17 schreef klaasweetalles het volgende:
Punt uit.
Dat zij of hij heel vaak auto heeft gereden en kennis over het verkeer. Maar hij of zij is speciaal voor opgeleid om mensen leren auto te rijden.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
En onder begeleiding van een onervaren rijinstructeur mag niet? Hoe moet die dan ooit ervaring opdoen?
Het kan zelfs zo zijn dat ze een natuurlijke dood is gestorven en dat de jongen daar van is geschrokken. Of heb ik gemist dat het ook bij S. een misdrijf was?quote:Op maandag 5 juni 2017 17:15 schreef agter het volgende:
[..]
Idd
Die jongen uit Den Bosch is gewoon met het OV gekomen.
Ergens afgesproken. Het liep uit de hand. Meisje dood. We weten ook niet hoe lang ze al overleden is.
Jongen in paniek. Hij zelf (of met meer) het lijk kwijt zien te raken. En hij is zelf op haar fiets naar het busstation gefietst.
Weet ik niet zeker hoorquote:Op maandag 5 juni 2017 17:18 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Mooi stuk techniek! Met zo'n ding is zowel dader als slachtoffer traceerbaar, ook achteraf.
misschien wilde hij wel verder fietsen maar dacht in eens laat ik deze fiets maar dumpen voor het geval iemand me herkent op deze fiets , en is toen pas verder gegaan met de busquote:Op maandag 5 juni 2017 17:17 schreef Infection het volgende:
[..]
Waarom zou hij helemaal naar Hoogland fietsen dan? Er is nog geen 200 meter van het plaats delict een bushalte. De bushalte in Hoogland is wel dik 5km. En tussen het plaats delict en Hoogland vind je nog eens een stuk of 4 bushaltes.
Ja, in films wel ja.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:19 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Weet ik niet zeker hoorMaar dacht ooit eens gelezen hebben dat er altijd een signaal is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |