quote:Laatste update: 5-6-2017 11:49
Twee tieners aangehouden in onderzoeken dood Savannah en Romy
Burgemeester Bunschoten: twee minderjarigen aangehouden in zaken Savannah en Romy
In de twee onderzoeken naar de dood van de twee 14-jarige meisjes uit Hoevelaken en Bunschoten heeft de politie vannacht twee aanhoudingen verricht. Het zijn jongens van 14 en 16 jaar oud. Beide meisjes zijn door een misdrijf om het leven gekomen.
De politie zegt dat het ernaar uitziet dat het gaat om twee op zichzelf staande zaken: "Op basis van de bevindingen uit de onderzoeken tot nu toe, lijkt het er niet op dat er een verband is tussen beide feiten." De politie heeft twee rechercheteams geformeerd, die "waar nodig" informatie zullen delen.
Industrieterrein
De 14-jarige Savannah uit Bunschoten werd zondag gevonden in het water bij een industrieterrein in Bunschoten. Zij werd sinds donderdag vermist. In haar zaak is een jongen van 16 uit de gemeente Den Bosch opgepakt.
Het lichaam van de 14-jarige Romy uit Hoevelaken werd vrijdagmiddag gevonden in het water in Achterveld. In die zaak is een jongen van 14 uit Lunteren opgepakt op verdenking van betrokkenheid bij haar dood.
Burgemeester Melis van de Groep van Bunschoten zegt in een reactie dat er lange tijd nog hoop was dat Savannah nog zou leven. Er waren volgens hem aanwijzingen dat het meisje zich schuilhield op een adres met de nu opgepakte verdachte, aldus de burgemeester. De politie baseerde zich hierbij op spullen die in het ouderlijk huis van Savannah lagen.
Van de Groep deed eerder een oproep aan ouders met kinderen om extra alert te zijn. Die oproep blijft voorlopig van kracht, zei hij.
De directeur van de school waar Savannah naartoe ging, zegt in een korte verklaring dat bij iedereen het verdriet intens is. "We kunnen dit niet bevatten." De school is vandaag opengesteld en er is een stilteruimte ingericht om het meisje te herdenken.
Ook zijn hulpverleners ingezet voor nazorg. "Savannah was een rustige, lieve en vrolijke leerling die mooie cijfers haalde en goede inzet toonde. Ze genoot van het contact met vriendinnen en hield van gezelligheid, we zullen haar erg missen."
http://nos.nl/artikel/217(...)avannah-en-romy.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijdlijn vanaf donderdag 1 juniquote:Donderdag 1 juni
Rond 15.00 uur wordt Savannah voor het laatst gezien.
's Avonds wordt ze als vermist opgegeven. Dan plaatst haar moeder ook een opsporingsbericht op Facebook dat massaal wordt gedeeld.
Vrijdag 2 juni:
In de middag wordt Savannah's fiets gevonden in Hoogland bij een bushalte.
Een meisje uit Hoevelaken, Romy, komt die dag niet terug uit school. Rond 17:00 uur vindt een voorbijganger haar lichaam in een sloot in Achterveld. Dat ligt op een kleine 20 kilometer van Bunschoten. Zij is door een misdrijf om het leven gekomen.
Zaterdag 3 juni:
Van Savannah ontbreekt nog ieder spoor. De politie voert geen grote zoekacties uit.
Zondag 4 juni:
's Middags vindt een voorbijganger het lichaam van Savannah in een water bij industrieterrein De Kronkels in Bunschoten.
Laat in de avond roept de burgemeester van Bunschoten inwoners van zijn gemeente op om extra alert te zijn op hun kinderen.
Maandag 5 juni:
Bunschoten en Hoevelaken zijn in rouw. Vlaggen hangen halfstok en er worden kaarsjes gebrand. In de kerk en op school zijn er bijeenkomsten.
Even voor het middaguur maakte de politie bekend dat er in beide zaken aanhoudingen zijn verricht: een 16-jarige jongen uit Den Bosch is opgepakt in de zaak van Savannah, een 14-jarige uit Ede wordt in verband gebracht met de dood van Romy
Topic over Romy: NWS / Politie vindt lichaam van omgebrachte Romy (14) in AchterveldOp maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Ja dan nog zijn sporen op het internet...quote:Op maandag 5 juni 2017 16:43 schreef agter het volgende:
[..]
Mogelijkheid:
Niet het meisje maar de jongen heeft die fiets daar neergezet.
De jongen is op die fiets terug gereden naar de bus. Het meisje was toen al dood.
Daar hoeft een telefoon niet voor aan te staan.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja dan nog zijn sporen op het internet...
zou die echt zo dom geweest zijn.....
de vraag is dan of zijn telefoon aanstond en wat geregistrreerd heeft bij een zendmast in de buurt van de sloot of park waar ze gevonden is.
hoe bedoel je...quote:Op maandag 5 juni 2017 16:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar hoeft een telefoon niet voor aan te staan.
Bel 112quote:
De telefoon van Savannah stond ook uit.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar hoeft een telefoon niet voor aan te staan.
Heb je recent niet genoeg voor je kiezen gehad met je "ontmaskering" op FOK!?quote:Op maandag 5 juni 2017 16:37 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ik weet het zelf ook niet, maar kan altijd zo zijn, maar we zullen het nooit te komen weten.
Dit.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je recent niet genoeg voor je kiezen gehad met je "ontmaskering" op FOK!?
Doe dan gewoon even niet, je oeverloze en van seksuele frutratie gelardeerde gelul is echt niet op z'n plek hier.
Sterker nog; als je het flink wat aandacht geeft ben je volgens sommigen zo verdachte.
Je bedoelt namelijk dat hij zijn internetgeschiedenis niet gewist vanuit zijn privacyoverwegingen, in een browser die hij gebruikt heeft. Telefoon kan overal te traceren zowel een vindplaats wordt gevonden door een IP-adres van deze toestel, via zendmast.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja dan nog zijn sporen op het internet...
zou die echt zo dom geweest zijn.....
de vraag is dan of zijn telefoon aanstond en wat geregistrreerd heeft bij een zendmast in de buurt van de sloot of park waar ze gevonden is.
Maar ik wil hier op reageren, dat ik heel serieus meen wat ik allemaal zeg. Ik geef ook niet wat aandacht of zoiets. Echter praat ik hier in deze topic niet over seks of neuken, dat past hier ook niet. Zowel heb ik vroeger heel vaak politieseries gekeken op televisie zoals Baantjer, Derrick, Bureau Kruislaan, Maastricht Flikken en Rotterdam Flikken.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je recent niet genoeg voor je kiezen gehad met je "ontmaskering" op FOK!?
Doe dan gewoon even niet, je oeverloze en van seksuele frutratie gelardeerde gelul is echt niet op z'n plek hier.
Sterker nog; als je het flink wat aandacht geeft ben je volgens sommigen zo verdachte.
quote:Op maandag 5 juni 2017 16:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja, even wat afleiding toch, hebben we wel verdiend.
Wie zegt dat hij is uitgezet? Jongeren spelen nogal vaak met hun telefoontjes dus die is in een paar uur tijd leegquote:Op maandag 5 juni 2017 16:53 schreef Boca_Raton het volgende:
Waarom zou Savannah haar foon hebben uitgezet? Ik zou eerder denken dat de dader dat gedaan heeft.
Als ik vrijwillig weg zou lopen naar iemand en niet gevonden zou willen worden zou ik mijn telefoon ook even uitzetten.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:53 schreef Boca_Raton het volgende:
Waarom zou Savannah haar foon hebben uitgezet? Ik zou eerder denken dat de dader dat gedaan heeft.
Batterij leeg of telefoon kapot door waterschade.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
De telefoon van Savannah stond ook uit.
Als een uitstaande telefoon zo makkelijk te traceren is, dan was ze wellicht eerder al gevonden.
quote:Op maandag 5 juni 2017 16:53 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Maar ik wil hier op reageren, dat ik heel serieus meen wat ik allemaal zeg. Ik geef ook niet wat aandacht of zoiets. Echter praat ik hier in deze topic niet over seks of neuken, dat past hier ook niet. Zowel heb ik vroeger heel vaak politieseries gekeken op televisie zoals Baantjer, Derrick, Bureau Kruislaan, Maastricht Flikken en Rotterdam Flikken.
Alleen dat ze van de buitenkant het sporenonderzoek naar haar lichaam toewerkte.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:53 schreef Kyran het volgende:
[..]![]()
Heeft de politie ooit toegegeven dat het sporenonderzoek langs de snelweg een onderdeel was van dit onderzoek? Of was dat iets totaal anders?
Klopt, spelletjes doen, veel twitteren en facebooken op mobiel, daar is een accu echt heel gevoelig voor.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:53 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij is uitgezet? Jongeren spelen nogal vaak met hun telefoontjes dus die is in een paar uur tijd leeg
Degene die in het vorige topic sprak over dat 'Savannah met de dader zal hebben geneukt in een busje' was jij niet maar je andere persoonlijkheid? Gast, je spoort niet. Donder op.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:53 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Maar ik wil hier op reageren, dat ik heel serieus meen wat ik allemaal zeg. Ik geef ook niet wat aandacht of zoiets. Echter praat ik hier in deze topic niet over seks of neuken, dat past hier ook niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rechts van het hek liggen al behoorlijk wat bloemen.
Hart van Nederland stond er ook nog (rechts in beeld), ben er maar achterlangs door het gras gefietst voor ik met me hoofd op TV sta![]()
Die moeder was toch dezelfde middag al ongerust? Of ben ik nou gek. Dat was al na een uur of drie of zo dat ze alarm sloeg.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Batterij leeg of telefoon kapot door waterschade.
Het gaat helemaal niet om de telefoon van het slachtoffer maar van de dader....quote:Op maandag 5 juni 2017 16:53 schreef Boca_Raton het volgende:
moet je aan Klaas vragen, die weet alles.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:54 schreef klaasweetalles het volgende:
Wat ik me ook afvraag is dat fietsen vanaf die sloot naar die bushalte wel mogelijk via een normale route?
Ze ging in de middag weg naar een groepje klasgenootjes om wat voor school te doen, ze zei " ben met eten weer thuis mam" en vervolgens kwam ze dus niet thuis.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:56 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Die moeder was toch dezelfde middag al ongerust? Of ben ik nou gek. Dat was al na een uur of drie of zo dat ze alarm sloeg.
klinkt nu achteraf als "ik ga stiekem naar mn vriendje toe".quote:Op maandag 5 juni 2017 16:57 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ze ging in de middag weg naar een groepje klasgenootjes om wat voor school te doen, ze zei " ben met eten weer thuis mam" en vervolgens kwam ze dus niet thuis.
Volgens google maps wel, loopt geen fietspad langs de N-weg volgens mij.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:57 schreef Handleiding het volgende:
[..]
moet je aan Klaas vragen, die weet alles.
Jij zegt net... daar hoeft de telefoon niet voor uit te staan.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Batterij leeg of telefoon kapot door waterschade.
Is dat groepje klasgenootjes al gecheckt of ze er wel echt is geweest?quote:Op maandag 5 juni 2017 16:57 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ze ging in de middag weg naar een groepje klasgenootjes om wat voor school te doen, ze zei " ben met eten weer thuis mam" en vervolgens kwam ze dus niet thuis.
Heb ik ook weleens gedaan ja.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:58 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
klinkt nu achteraf als "ik ga stiekem naar mn vriendje toe".
Verklaard een hoop in ieder geval.
nee tuurlijk niet politie is niet zo slim hequote:Op maandag 5 juni 2017 16:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is dat groepje klasgenootjes al gecheckt of ze er wel echt is geweest?
Oké, snap ik.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het gaat helemaal niet om de telefoon van het slachtoffer maar van de dader....
of zijn telefoon signalen rond het slootje hebben afgegeven naar zendmasten.....
Nee, shit, goede tip, bel 112.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet politie is niet zo slim he
Dat is heel vaak voorkomend zin wat andere jonge meiden ook tegen hun moeder of vader zeggen, zowel met andere reden ook dat de ouders gerust zijn dat jonge meiden nog in goede handen zijn van haar vriendinnen. Jonge meiden of jongens kunnen ook keigoed liegen tegen de ouders wat ze ook zeggen.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:57 schreef houdjemond het volgende:
[..]
als er geen fietspad is dan is het toch niet mogelijk....quote:Op maandag 5 juni 2017 16:58 schreef Kyran het volgende:
[..]
Volgens google maps wel, loopt geen fietspad langs de N-weg volgens mij.
bedankt Klaas.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:58 schreef Kyran het volgende:
[..]
Volgens google maps wel, loopt geen fietspad langs de N-weg volgens mij.
Mijn moeder had een extra antenne voor leugens hoor.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:00 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Dat is heel vaak voorkomend zin wat andere jonge meiden ook tegen hun moeder of vader zeggen, zowel met andere reden ook dat de ouders gerust zijn dat jonge meiden nog in goede handen zijn van haar vriendinnen. Jonge meiden of jongens kunnen ook keigoed liegen tegen de ouders wat ze ook zeggen.
Dat topic is gewist, maar het lijkt me op alle fronten verstandig dat Ven1972 zijn interesse in deze zaak niet op internet gaat ventileren.quote:
Volgens Ven1972 een gangbangquote:Op maandag 5 juni 2017 17:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mijn moeder had een extra antenne voor leugens hoor.
Maar kan best een smoesje zijn geweest inderdaad.
Wie zegt dat dat niet gedaan is? De politie heeft alleen niet vrijgegeven waar het laatste signaal vandaan is gekomen, en daardoor kan je niet zeggen op welk moment de telefoon is leeggeraakt of beschadigd is.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jij zegt net... daar hoeft de telefoon niet voor uit te staan.
Dat geldt dus voor de telefoon van de dader maar ook voor de telefoon van Savannah.
Beiden zijn volgens jou dus te traceren.
Waarom is dat bij savanah dan niet gedaan?
Okayquote:Op maandag 5 juni 2017 17:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat topic is gewist, maar het lijkt me op alle fronten verstandig dat Ven1972 zijn interesse in deze zaak niet op internet gaat ventileren.
En dit is ook gelijk het laatste wat ik er over zeg, wat mij betreft mag een mod een FA inschakelen om Ven1972 te adviseren hier niet te posten.
Jammer!quote:Op maandag 5 juni 2017 17:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat topic is gewist, maar het lijkt me op alle fronten verstandig dat Ven1972 zijn interesse in deze zaak niet op internet gaat ventileren.
En dit is ook gelijk het laatste wat ik er over zeg, wat mij betreft mag een mod een FA inschakelen om Ven1972 te adviseren hier niet te posten.
Ik ben wel eens de vriend geweest waarmee werd afgesproken.quote:
Niemand zegt dat.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat niet gedaan is? De politie heeft alleen niet vrijgegeven waar het laatste signaal vandaan is gekomen, en daardoor kan je niet zeggen op welk moment de telefoon is leeggeraakt of beschadigd is.
Nee, ik denk niet dat de politie daar aan heeft gedacht...quote:Op maandag 5 juni 2017 16:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is dat groepje klasgenootjes al gecheckt of ze er wel echt is geweest?
Sorry hoor ik volg het ook niet 24/7quote:Op maandag 5 juni 2017 17:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat de politie daar aan heeft gedacht...
Ja joh, de politie pakt zomaar at random 16-jarige jongens die 80 km verderop wonen op om te verhoren ivm haar dood.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:06 schreef klaasweetalles het volgende:
Het is nog steeds niet bewezen dat ze echt die jongen ontmoet heeft
ze hebben alleen sporen gevonden op internet.
was die jongen echt op die locatie uiteindelijk?
Hoe is die politie dan erachter gekomen...door telefoonsignalen?
Ik ga er zo langzamerhand vanuit dat die goser er geen klote mee te maken heeft en dat iemand met een auto waarschijnlijk dat meisje opgepikt heeft...waarschijnlijk gedwongen in de auto gekregen heeft
Die fiets is uiteindelijk gewoon bij die bushalte geplaats. Geen enkele buschauffeur heeft waarschijnlijk het meisje gezien. enzovoorts enzovoorts....
de afstand tussen fiets en vindplaats is te groot. lijkt me sterk dat iemand terugfiets en dan die fiets bij de bushalte terug plaats. t
iedereen zit op het verkeerde spoor, het is gewoon een onbekende van het meisje
zo ik ga eten.
Bel de tiplijn.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:06 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik ga er zo langzamerhand vanuit dat die goser er geen klote mee te maken heeft en dat iemand met een auto waarschijnlijk dat meisje opgepikt heeft...waarschijnlijk gedwongen in de auto gekregen heeft
Die fiets is uiteindelijk gewoon bij die bushalte geplaats. Geen enkele buschauffeur heeft waarschijnlijk het meisje gezien. enzovoorts enzovoorts....
de afstand tussen fiets en vindplaats is te groot. lijkt me sterk dat iemand terugfiets en dan die fiets bij de bushalte terug plaats. t
zo ik ga eten.
Denk ik het ook ja. Maar een 16-jarige jongen kan nog geen auto besturen zodat hij nog geen rijbewijs heeft. Dus mogelijk heeft een 16-jarige jongen niet gedaan om Savannah om het leven te geraken. Ik denk dat het een pedofiel heeft gedaan, dus meerderjarige man.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:06 schreef klaasweetalles het volgende:
zo ik ga eten.
Met het opvragen van telefoongegevens krijg je geen adresgegevens, wel een regio waarschijnlijk.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Niemand zegt dat.
Ik vraag me enkel af, dat wanneer het écht zo makkelijk zou zijn, ze Savanah (haar telefoon) al eerder hadden gevonden.
Ik kon op mijn 16e uitstekend autorijden zonder rijbewijs.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:10 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Denk ik het ook ja. Maar een 16-jarige jongen kan nog geen auto besturen zodat hij nog geen rijbewijs heeft. Dus mogelijk heeft een 16-jarige jongen niet gedaan om Savannah om het leven te geraken. Ik denk dat het een pedofiel heeft gedaan, dus meerderjarige man.
locatie dichtstbijzijnde zendmast toch?quote:Op maandag 5 juni 2017 17:10 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Met het opvragen van telefoongegevens krijg je geen adresgegevens, wel een regio waarschijnlijk.
Dat was wel illegaal voor de wet dat je auto reed of niet?quote:Op maandag 5 juni 2017 17:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik kon op mijn 16e uitstekend autorijden zonder rijbewijs.
Hij is gewoon verdachtequote:Op maandag 5 juni 2017 17:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja joh, de politie pakt zomaar at random 16-jarige jongens die 80 km verderop wonen op om te verhoren ivm haar dood.
Dat denk ik ook ja.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:11 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
locatie dichtstbijzijnde zendmast toch?
Nope. Maar ik weerleg alleen even je stelling dat een 16 jarige zonder rijbewijs geen auto kan besturen.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:11 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Dat was wel illegaal voor de wet dat je auto reed of niet?
ik vraag me ook altijd af waarom mensen dat maar blijven denken dat je als je 16 ben geen auto kan rijden omdat je geen rijbewijs heb.......quote:Op maandag 5 juni 2017 17:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik kon op mijn 16e uitstekend autorijden zonder rijbewijs.
nee locatiebepaling op basis van signaalsterkte vanaf 3 masten, kan tot op enkele tientallen meters nauwkeurigquote:Op maandag 5 juni 2017 17:11 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Een moord plegen is ook illegaal voor de wet. En toch gebeurd het.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:11 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Dat was wel illegaal voor de wet dat je auto reed of niet?
De dichtsbijzijnde masten ja, je bent er afhankelijk van het gebied op zeker 3 aangemeld.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:11 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Er is helemaal niets gezegd over waar ze van worden verdacht, fantast.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:08 schreef agter het volgende:
Ze zijn beiden nog 'verdacht van medeplichtigheid'. Dus er kunnen meer mensen bij betrokken zijn.
Omdat 95% van de bevolking ook daadwerkelijk niet auto rijd als je nog geen rijbewijs hebt.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:13 schreef RAVW het volgende:
[..]
ik vraag me ook altijd af waarom mensen dat maar blijven denken dat je als je 16 ben geen auto kan rijden omdat je geen rijbewijs heb.......
een auto rijd op benzine of diesel of gas niet op een rijbewijs
Wow. Ook als telefoon helemaal uit is?quote:Op maandag 5 juni 2017 17:13 schreef Tiemie het volgende:
[..]
nee locatiebepaling op basis van signaalsterkte vanaf 3 masten, kan tot op enkele tientallen meters nauwkeurig
Interpunctie. Gebruik het.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:14 schreef klaasweetalles het volgende:
Iemand van zestien heeft geen auto
de vraag is hoe de verdachte op die locatie is terecht gekomen
trein bus? makkelijk te achterhalen lijkt me. Of was hij daar helemaal niet?
WAT IS ZIJN ALIBI?
allemaal belangrijke vragen.......
Ja.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:14 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wow. Ook als telefoon helemaal uit is?
Geen idee, en jij ook niet, jij doet echter alsof je al precies weet wat ze wel of niet weten....quote:Op maandag 5 juni 2017 17:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hij is gewoon verdachte
De vraag is wat die jongen vrijdag gedaan heeft.
was hij op die locatie?
Iddquote:
Het staat niet vast dat het moord is.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:13 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Een moord plegen is ook illegaal voor de wet. En toch gebeurd het.
"Betrokkenheid bij haar dood". Tenminste, dat staat er bij de verdachte van de dood van Romy.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:13 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Er is helemaal niets gezegd over waar ze van worden verdacht, fantast.
denk dat we allemaal autorijden voordat we een rijbewijs hebben .......quote:Op maandag 5 juni 2017 17:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat 95% van de bevolking ook daadwerkelijk niet auto rijd als je nog geen rijbewijs hebt.
Waarom zou hij helemaal naar Hoogland fietsen dan? Er is nog geen 200 meter van het plaats delict een bushalte. De bushalte in Hoogland is wel dik 5km. En tussen het plaats delict en Hoogland vind je nog eens een stuk of 4 bushaltes.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:15 schreef agter het volgende:
[..]
Idd
Die jongen uit Den Bosch is gewoon met het OV gekomen.
Ergens afgesproken. Het liep uit de hand. Meisje dood. We weten ook niet hoe lang ze al overleden is.
Jongen in paniek. Hij zelf (of met meer) het lijk kwijt zien te raken. En hij is zelf op haar fiets naar het busstation gefietst.
Ja, die jaren 80. Daar leven we niet meer he.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:16 schreef RAVW het volgende:
[..]
denk dat we allemaal autorijden voordat we een rijbewijs hebben .......
hoe wilde je anders in een auto gaan lessen ...
maar goed in de jaren 80 gebeurden het wel veel vaker , vele gingen pas hun rijbewijs halen nadat ze gepakt waren, of dat ze door een vriendin / vader worden toch in eens volwassen worden
Precies.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:16 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
"Betrokkenheid bij haar dood". Tenminste, dat staat er bij de verdachte van de dood van Romy.
En onder begeleiding van een onervaren rijinstructeur mag niet? Hoe moet die dan ooit ervaring opdoen?quote:Op maandag 5 juni 2017 17:15 schreef Ven1972 het volgende:
Mensen die 17,5 jaar zijn kunnen alsnog deelnemen aan rijlessen die hij of zij moet behalen voor om rijbewijs te halen onder begeleiding van een ervaren rijinstructeur.
Ok rechercheur.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:17 schreef klaasweetalles het volgende:
Deze zaak is over 5 jaar nog niet opgelost.
We zoeken gewoon iemand met een auto.
Punt uit.
Ben ik ook heel bang voor ja dat deze zaak heel lang gaat duren dat het opgelost wordt.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:17 schreef klaasweetalles het volgende:
Punt uit.
En bij voorkeur met een getinte huid.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:17 schreef klaasweetalles het volgende:
Punt uit.
Iemand met een auto? Dat ben ikquote:Op maandag 5 juni 2017 17:17 schreef klaasweetalles het volgende:
Punt uit.
Dat zij of hij heel vaak auto heeft gereden en kennis over het verkeer. Maar hij of zij is speciaal voor opgeleid om mensen leren auto te rijden.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
En onder begeleiding van een onervaren rijinstructeur mag niet? Hoe moet die dan ooit ervaring opdoen?
Het kan zelfs zo zijn dat ze een natuurlijke dood is gestorven en dat de jongen daar van is geschrokken. Of heb ik gemist dat het ook bij S. een misdrijf was?quote:Op maandag 5 juni 2017 17:15 schreef agter het volgende:
[..]
Idd
Die jongen uit Den Bosch is gewoon met het OV gekomen.
Ergens afgesproken. Het liep uit de hand. Meisje dood. We weten ook niet hoe lang ze al overleden is.
Jongen in paniek. Hij zelf (of met meer) het lijk kwijt zien te raken. En hij is zelf op haar fiets naar het busstation gefietst.
Weet ik niet zeker hoorquote:Op maandag 5 juni 2017 17:18 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Mooi stuk techniek! Met zo'n ding is zowel dader als slachtoffer traceerbaar, ook achteraf.
misschien wilde hij wel verder fietsen maar dacht in eens laat ik deze fiets maar dumpen voor het geval iemand me herkent op deze fiets , en is toen pas verder gegaan met de busquote:Op maandag 5 juni 2017 17:17 schreef Infection het volgende:
[..]
Waarom zou hij helemaal naar Hoogland fietsen dan? Er is nog geen 200 meter van het plaats delict een bushalte. De bushalte in Hoogland is wel dik 5km. En tussen het plaats delict en Hoogland vind je nog eens een stuk of 4 bushaltes.
Ja, in films wel ja.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:19 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Weet ik niet zeker hoorMaar dacht ooit eens gelezen hebben dat er altijd een signaal is.
Jawel. Dat is wel gezegd.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:13 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Er is helemaal niets gezegd over waar ze van worden verdacht, fantast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |