chrome?quote:Op maandag 5 juni 2017 18:09 schreef Doublepain het volgende:
wtf, ik keek net even wat op google over Naingolan, krijg ik ineens een aanbeveling van Twitter om hem te volgen..
Enge dingen
Makreelquote:Op maandag 5 juni 2017 18:05 schreef KingRoland het volgende:
Wat ga je eten dan? beetje jammer dat bepaalde users hier geheimzinnig doen over hun eten
Ik ga macaroni eten.quote:Op maandag 5 juni 2017 18:05 schreef KingRoland het volgende:
Wat ga je eten dan? beetje jammer dat bepaalde users hier geheimzinnig doen over hun eten
Bedankt Hans.quote:
Gedaanquote:Op maandag 5 juni 2017 18:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt Hans.
VBL / Cheick Tioté overleden op training
Reageer dan even in het topic, ik open hem niet voor niks.
Apart dat Tong dat topic niet heeft geopend. Gelukkig heeft hij daar ervaring mee gezien Johan Cruijff.quote:Op maandag 5 juni 2017 18:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt Hans.
Gedaan.quote:Op maandag 5 juni 2017 18:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt Hans.
Deze dag kan de geschiedenis in als meest verschrikkelijke dag van juni 2017.quote:Op maandag 5 juni 2017 18:17 schreef napoleonfour het volgende:
Alsof het niet ergens kon vandaag ook dit nog:
Henny Huisman heeft arm verbrijzeld
party. Hard.quote:Op maandag 5 juni 2017 18:17 schreef napoleonfour het volgende:
ergens kon?quote:Op maandag 5 juni 2017 18:17 schreef napoleonfour het volgende:
erger.quote:
Begrijpelijk. Sterkte man. Ik weet wat Henny voor je heeft betekend.quote:Op maandag 5 juni 2017 18:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
erger.
Sorry, ik ben gewoon helemaal van slag.
Oh ja, als je zelf niet perfect bent mag je anderen helemaal niet meer helpenquote:Op maandag 5 juni 2017 18:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je anderen steeds verbetert, maak zelf dan ook geen fouten svp.
Jawel hoor mijn grote vriend. Maar in dit geval is het een beetje als een dictator die een andere dictator wijst op gebrek aan persvrijheidquote:Op maandag 5 juni 2017 18:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, als je zelf niet perfect bent mag je anderen helemaal niet meer helpenWat een slappe instelling zeg.
Mee eens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |