Nee, vorig jaar februari. Toen nagenoeg iedereen die meeliep werd opgepaktquote:Op maandag 5 juni 2017 16:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is alweer 5 jaar geleden of zoiets?
Terecht wel.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, vorig jaar februari. Toen nagenoeg iedereen die meeliep werd opgepakt
Drie keer 'die' staat lelijk in één zin.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen die protestmars met die verhuisdozen was werden die dingen verkocht.
Korfballers humor.quote:
Als jij ooit met je 'columns' verder komt dan het plaatselijke sufferdje mag je me gaan verbeteren oke?quote:Op maandag 5 juni 2017 16:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Drie keer 'die' staat lelijk in één zin.
Een losstaande smiley ook naar het schijntquote:Op maandag 5 juni 2017 16:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Drie keer 'die' staat lelijk in één zin.
Ben al verder gekomen. Als ik het post ben ik weer arrogant.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Als jij ooit met je 'columns' verder komt dan het plaatselijke sufferdje mag je me gaan verbeteren oke?
O ja, dat was nogal overdreven toen.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, vorig jaar februari. Toen nagenoeg iedereen die meeliep werd opgepakt
los staande.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een losstaande smiley ook naar het schijnt
Kun je even stoppen met demoniseren?quote:Op maandag 5 juni 2017 16:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Als jij ooit met je 'columns' verder komt dan het plaatselijke sufferdje mag je me gaan verbeteren oke?
Je kwam ooit in Lingo toch?quote:Op maandag 5 juni 2017 16:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben al verder gekomen. Als ik het post ben ik weer arrogant.
Tong schijnt zelfs een overbuurman te hebben.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun je even stoppen met demoniseren?
Tong is dankzij zijn berichten in de Zaltbommelse schoolkrant een grootheid geworden.
Dat schijnt niemand minder te zijn dan Patrik Paauwe.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Tong schijnt zelfs een overbuurman te hebben.
Gewoon een slotje op alle onzintopics en klaar ben je.quote:
Nee, in je moeder.quote:
Ondanks.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun je even stoppen met demoniseren?
Tong is dankzij zijn berichten in de Zaltbommelse schoolkrant een grootheid geworden.
Het moet niet veel gekker worden.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Tong schijnt zelfs een overbuurman te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |