HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 5 juni 2017 15:54 schreef Doublepain het volgende:
Voor de mensen met mobiel:
Op dinsdag 30 mei 2017 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Real Madrid de finale wint, is het niet dankzij Ronaldo in deze wedstrijd. Thank me later.
Ronaldo 20', 64'
Geen idee, maar waarom hij als zondebok en verschrikking van de club wordt gezien ontgaat mij ook volledig. Kennelijk is het saai zonder schulden en enkel miskopenquote:Op maandag 5 juni 2017 15:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Weet je waarom hij eigenlijk weggaat, ik denk het nieuwe stadion?
Eindelijk eens een goede finale van die jongen.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:54 schreef Doublepain het volgende:
Als Real Madrid de finale wint, is het niet dankzij Ronaldo in deze wedstrijd. Thank me later.
Ronaldo 20', 64'
O ja, ik waarschuwde hem nogquote:Op maandag 5 juni 2017 15:54 schreef Doublepain het volgende:
Ronaldo 20', 64'
Vond je hem Motm?quote:Op maandag 5 juni 2017 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eindelijk eens een goede finale van die jongen.
quote:Op maandag 5 juni 2017 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat met die schulden heeft hij allemaal wel goed gedaan, alleen dat nieuwe stadion was nogal een amateuristisch gepruts wat ik ervan heb meegekregen.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee, maar waarom hij als zondebok en verschrikking van de club wordt gezien ontgaat mij ook volledig. Kennelijk is het saai zonder schulden en enkel miskopen
Er zijn voorspellingen die je kan wagen, maar dit kon echt niet hequote:Op maandag 5 juni 2017 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jawel, jouw karakter.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:53 schreef onlogisch het volgende:
Er lijkt me niets kutter dan dat. Mobiel fokken
Om het zeker te weten moeten we dit maar eens aan de altijd objectieve JanCees voorleggen.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Er zijn voorspellingen die je kan wagen, maar dit kon echt niet he
Ja eens, voor Real Madrid gerelateerde zaken moet je bij JC zijn, als hij er niet is kan je altijd mij nog DMenquote:Op maandag 5 juni 2017 15:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Om het zeker te weten moeten we dit maar eens aan de altijd objectieve JanCees voorleggen.
Hiermee heb je onze vriendschap definitief om zeep geholpen. Chapeau!quote:Op maandag 5 juni 2017 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is zelfs geen diss maar een juiste constatering.
Zijn vorige finales in Europa waren ook niet al te bijzonder. Daarbij; Juventus is ook geen misselijk team schijnt.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Er zijn voorspellingen die je kan wagen, maar dit kon echt niet he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |