Ik vind het wel een vreemde gang van zaken, je kan mij niet vertellen dat echt alleen de interesse van BvB speetquote:Op maandag 5 juni 2017 14:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Volgens al die successupporters in dat topic wel. "hueee ik ga niet meer kijken volgend seizoen"
Heb je wel eens de neiging gehad om 2 weken lang gedragen sokken te kopen van de rokende Marlboro-man?quote:Op maandag 5 juni 2017 14:54 schreef Dakterras het volgende:
[..]
Die angsten heb ik ook wel eens ja. Maar goed, tot op me 24ste geen angsten gehad van homo of aseksueel.
Iets met Bergkampquote:Op maandag 5 juni 2017 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het wel een vreemde gang van zaken, je kan mij niet vertellen dat echt alleen de interesse van BvB speet
speetquote:Op maandag 5 juni 2017 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het wel een vreemde gang van zaken, je kan mij niet vertellen dat echt alleen de interesse van BvB speet
quote:Op maandag 5 juni 2017 14:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je wel eens de neiging gehad om 2 weken lang gedragen sokken te kopen van de rokende Marlboro-man?
Dat was een jaar later, dat hij naar gron ging. Als niet 2.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:54 schreef GGMM het volgende:
Bij Smoofie moet ik altijd denken aan die tiradie die hij hield dat Ajax Maduro niet haalde.
Die ging toen uiteindelijk naar Groningen.
Daar bakte hij er NIETS van.
Heel veel meer geld en aardig wat te besteden aan spelers denk ik, anders zou ik het ook niet weten.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 juni 2017 14:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En van den Brom dan naar Ajax.Brom hebben we al een keer gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is goed Smoofie.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat was een jaar later, dat hij naar gron ging. Als niet 2.
quote:
Dat is anders een prima test, Doublepain kan dit beamen.quote:
Die gaat niet eens mee naar uitwedstrijden in het buitenland.quote:
Bedoel meer het moment, Ajax dat blijkbaar niet de poot stijf houdt. Tuurlijk is het een geweldige kans maar dit gaat wel erg makkelijk en snel.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heel veel meer geld en aardig wat te besteden aan spelers denk ik, anders zou ik het ook niet weten.
Er gaan geruchten dat hij niet zo goed ligt bij de directie ofzo toch.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedoel meer het moment, Ajax dat blijkbaar niet de poot stijf houdt. Tuurlijk is het een geweldige kans maar dit gaat wel erg makkelijk en snel.
A, oké.. Nou, stop de persen dan maar, hè?quote:Op maandag 5 juni 2017 15:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
M'n oom zegt dat bosz zo goed als weg is.
Ajax is voor een trainer natuurlijk ook wel een kutclub, zelfs nog moeilijker dan Feyenoord met al die mensen op de achtergrond die een mening hebben gok ik zo.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat hij niet zo goed ligt bij de directie ofzo toch.
Dat zei Perez, dus dan moet het haast wel waar zijn.
Zeker, dat vind ik ook.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedoel meer het moment, Ajax dat blijkbaar niet de poot stijf houdt. Tuurlijk is het een geweldige kans maar dit gaat wel erg makkelijk en snel.
De Boer is dan ook een kind van de club en werd achter elkaar kampioen. Dat vereenvoudigt het wel daar. Verder eens met je.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ajax is voor een trainer natuurlijk ook wel een kutclub, zelfs nog moeilijker dan Feyenoord met al die mensen op de achtergrond die een mening hebben gok ik zo.
Enige die daar perfect mee om kon gaan was De Boer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |