Ga jij lekker verder in de chat na je kritiek op de mods. Laat je de mond snoeren en kom nu stoer doen.quote:
Je bent zelf Nivo Spartaquote:Op maandag 5 juni 2017 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij geziet ervan, zie zijn Nivo Sparta nog wat topic
quote:
Rustig aan Tong, denk aan je hartquote:Op maandag 5 juni 2017 16:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga jij lekker verder in de chat na je kritiek op de mods. Laat je de mond snoeren en kom nu stoer doen.
Kan je niet gewoon weer in HOOLS gaan posten of kotsen ze je daar ook al uitquote:Op maandag 5 juni 2017 16:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga jij lekker verder in de chat na je kritiek op de mods. Laat je de mond snoeren en kom nu stoer doen.
Ik niet. Ik heb medelijden met de nitwits. De stoeren. De gezamenlijke aanvallers. Die in de Feedback pas komen aandrijven op hun houten vlotten als ik de spaanders uit het vuur heb gehaald. En de verdronken koe achteraf in de kont kijken.quote:
Een toppa welke jij leest op je tella.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:32 schreef Doublepain het volgende:
Die Herman toch, 54 en druk maken om een toppa
quote:Op maandag 5 juni 2017 16:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het ontbreekt bij die man aan zelfreflectie. En niet te zuinig ook.
Samen met je mamaquote:Op maandag 5 juni 2017 16:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een toppa welke jij leest op je tella.
Zo is het leven in de volksbuurt.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mooi man net een wijf moeilijk vals keihard meezingen met Hazes in de auto. Kan gewoon, geen schaamte.
Was het niet bij toeval die dochter van hem?quote:Op maandag 5 juni 2017 16:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mooi man net een wijf moeilijk vals keihard meezingen met Hazes in de auto. Kan gewoon, geen schaamte.
Geef eens voorbeelden.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kijk gewoon eens naar wat er allemaal gesloten wordt
Leuk toch.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |