Ik zou het niet weten waar ik was.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:17 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Iedereen op FOK! is verdacht. Waar was jij? Vrijdagmiddag rond klokslag 3 uur?
me huisquote:Op maandag 5 juni 2017 16:16 schreef Infection het volgende:
Ben ik even blij dat er politiebewaking vlakbij me huis is. Je weet maar nooit met al die FOK!kers
Lekker relevant wel.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:19 schreef Caland het volgende:
[..]
me huis
Beter belt er zo wat spellingspolitie aan.
Dan vraag je je ook af waarom de "vinder" daar wandelde....quote:Op maandag 5 juni 2017 15:41 schreef Infection het volgende:
[..]
Romantisch bij het water? Het is een vervuild industrieslootje achter een paar bedrijven.
Met of zonder huis door zoekings bevel?quote:Op maandag 5 juni 2017 16:19 schreef Caland het volgende:
[..]
me huis
Ik denk dat het iemand was die zijn / haar hond aan het uitlaten was. Mensen lopen vaak via het parkje langs het slootje.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dan vraag je je ook af waarom de "vinder" daar wandelde....
En die meldt zich dan niet maar laat de geruchten machine dat dan via Twitter doen?quote:Op maandag 5 juni 2017 16:06 schreef Stupidisco het volgende:
[speculatie alert]Zou in theorie natuurlijk kunnen, gezien het tankstation (toch @infection ?) wat er vlakbij is, maar er zullen wel veel van dit soort speculaties rondgaan de komende dagen.twitter:HoogendijkKees twitterde op maandag 05-06-2017 om 15:49:29Een omstander die zaterdagnacht tankte vlakbij de plek waar het gebeurde zag een jongeman met kofferbak open. #Bunschoten #Savannah reageer retweet
Volgens mij liep technische recherche helemaal in het begin (o.a. met de hond) aan zijkant/linkerkant van de sloot via dat pad (waar op de eerdere foto van PD die gepost is hierboven door Infection). Lijkt er dus ook op dat ze aan die kant (van de sloot) gevonden is.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Daar achter is een parkje, dat ze daar is gedumpt (als dat is zo is) lijkt me waarschijnlijker.
niet gezien....maar wat een vreemde plekquote:
Achja, typt wat lekkerder.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:19 schreef Caland het volgende:
[..]
me huis
Kan uiteraard gewoon contact hebben gehad met de Politie. Staat nergens dat hij/zij dat niet heeft gehad toch?quote:Op maandag 5 juni 2017 16:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
En die meldt zich dan niet maar laat de geruchten machine dat dan via Twitter doen?
Sloten heb je overal..quote:Op maandag 5 juni 2017 16:23 schreef klaasweetalles het volgende:
was toch een paar jaar geleden toch ook zo zaak dat 2 kids in zo een slootje waren gedumpt...
ik vraag me af hoe komt die persoon erbij om hier na toe te gaan
dan moet je de omgeving goed kennen of gewoon de eerste de beste sloot maar nemen....
Het slootje is vanaf de openbare weg ook niet heel erg zichtbaar, je rijdt er al snel langs heen en mist het dan. Het lijkt wel alsof de dader de omgeving kent in ieder geval.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:23 schreef klaasweetalles het volgende:
was toch een paar jaar geleden toch ook zo zaak dat 2 kids in zo een slootje waren gedumpt...
ik vraag me af hoe komt die persoon erbij om hier na toe te gaan
dan moet je de omgeving goed kennen of gewoon de eerste de beste sloot maar nemen....
De sexueel gefrustreerde buurman staat dus hoog op het lijstje.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:24 schreef Infection het volgende:
[..]
Het slootje is vanaf de openbare weg ook niet heel erg zichtbaar, je rijdt er al snel langs heen en mist het dan. Het lijkt wel alsof de dader de omgeving kent in ieder geval.
Nee, ik zag later ook dat die tweet van een verslaggever was.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:24 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Kan uiteraard gewoon contact hebben gehad met de Politie. Staat nergens dat hij/zij dat niet heeft gehad toch?
Ik begin inderdaad wel buurtbewoners te verdenken.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De sexueel gefrustreerde buurman staat dus hoog op het lijstje.
Ik zag de foto pas na mijn commentaar. Ja, dat zou goed kunnen ja.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:20 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik denk dat het iemand was die zijn / haar hond aan het uitlaten was. Mensen lopen vaak via het parkje langs het slootje.
Het "nieuws" van PowNed dat die jongen uit Lunteren zou zijn vrijgelaten klopte iig al niet, er zit in beide zaken dus nog iemand vast voor verhoor.quote:
twitter:PolitieUtrecht twitterde op maandag 05-06-2017 om 15:55:07Deze informatie klopt niet, de verdachte is in verzekering gesteld en zit vast. https://t.co/hL4R0OWrwM via @POWNED reageer retweet
PowNed ... sensatiezoekers ten top.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het "nieuws" van PowNed dat die jongen uit Lunteren zou zijn vrijgelaten klopte iig al niet, er zit in beide zaken dus nog iemand vast voor verhoor.twitter:PolitieUtrecht twitterde op maandag 05-06-2017 om 15:55:07Deze informatie klopt niet, de verdachte is in verzekering gesteld en zit vast. https://t.co/hL4R0OWrwM via @POWNED reageer retweet
Powned is sowieso geen nieuwssite.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het "nieuws" van PowNed dat die jongen uit Lunteren zou zijn vrijgelaten klopte iig al niet, er zit in beide zaken dus nog iemand vast voor verhoor.twitter:PolitieUtrecht twitterde op maandag 05-06-2017 om 15:55:07Deze informatie klopt niet, de verdachte is in verzekering gesteld en zit vast. https://t.co/hL4R0OWrwM via @POWNED reageer retweet
Ja dat zou best wel kunnen. maar die verdachte was mogelijk al een tijdje verliefd op Savannah, vermoed ik.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:34 schreef klaasweetalles het volgende:
Je vraagt je af waarom de persoon in kwestie uiteindelijk besloot haar te vermoorden.
Die verdachte schijnt contact met haar gehad te hebben via internet. Dat zou die toch ook moeten weren dat hij verdacht zou kunnen worden door allerlei sporen op internet en foon.
Ik sluit niet uit dat ze gewoon op het verkeerde spoor zitten en een nog onbekend persoon er mee te maken zou kunnen hebben.
Wtf. Waarom zeg je dit als je het niet weet.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:35 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ja dat zou best wel kunnen. maar die verdachte was mogelijk al een tijdje verliefd op Savannah, vermoed ik.
Dit soort shit post hij in ieder topic waar het om (dode/ vermiste) tienermeisjes gaat. Kwal.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wtf. Waarom zeg je dit als je het niet weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |