Daar achter is een parkje, dat ze daar is gedumpt (als dat is zo is) lijkt me waarschijnlijker.quote:
mee eensquote:Op maandag 5 juni 2017 16:13 schreef Kyran het volgende:
Persoonlijk denk ik niet dat iemand bijna een stad/dorp in gaat rijden om een lijk te dumpen. Ik kan met 2 minuten op Google Maps kijken 10 betere plekken aanwijzen. Als je dan toch een auto hebt ga je denk ik echt niet naar zo'n plek toe.
quote:Op maandag 5 juni 2017 16:13 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ik heb zijn huis ook al gevonden, haha.
quote:Op maandag 5 juni 2017 16:13 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ik heb zijn huis ook al gevonden, haha.
Dan zal deze water in haar longen hebben denk ik.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:14 schreef ondeugend het volgende:
Ze kan ook in het water om het leven gebracht zijn.
quote:Op maandag 5 juni 2017 16:16 schreef Infection het volgende:
Ben ik even blij dat er politiebewaking vlakbij me huis is. Je weet maar nooit met al die FOK!kers
Ben jij een verdacht persoon dan?quote:Op maandag 5 juni 2017 16:16 schreef Infection het volgende:
Ben ik even blij dat er politiebewaking vlakbij me huis is. Je weet maar nooit met al die FOK!kers
ach maak je geen zorgen die komen toch nooit buitenquote:Op maandag 5 juni 2017 16:16 schreef Infection het volgende:
Het is die tweedequote:Op maandag 5 juni 2017 15:57 schreef Infection het volgende:
[..]
Dit is de locatie van de fiets als het goed is.
https://www.google.nl/map(...)2,207m/data=!3m1!1e3
Edit: Deze zou het trouwens ook kunnen zijn aangezien er gezegd werd 'ter hoogte van de golfbaan' https://www.google.nl/maps/@52.19229,5.3679157,253m/data=!3m1!1e3
De blauwe bus-icoontjes zijn waar de bushaltes zich bevinden.
Nee, maar ik heb wel eens meningsverschillen gehad met FOK!kers. En aangezien dit het rioolputje van het internet is...quote:
Doe de foto's in een spoiler. Voor je het weer belanden ze ook op fb/twitter.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:17 schreef Infection het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel eens meningsverschillen gehad met FOK!kers. En aangezien dit het rioolputje van het internet is...
Ik zou het niet weten waar ik was.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:17 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Iedereen op FOK! is verdacht. Waar was jij? Vrijdagmiddag rond klokslag 3 uur?
me huisquote:Op maandag 5 juni 2017 16:16 schreef Infection het volgende:
Lekker relevant wel.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:19 schreef Caland het volgende:
[..]
me huis
Beter belt er zo wat spellingspolitie aan.
Dan vraag je je ook af waarom de "vinder" daar wandelde....quote:Op maandag 5 juni 2017 15:41 schreef Infection het volgende:
[..]
Romantisch bij het water? Het is een vervuild industrieslootje achter een paar bedrijven.
Met of zonder huis door zoekings bevel?quote:Op maandag 5 juni 2017 16:19 schreef Caland het volgende:
[..]
me huis
Beter belt er zo wat spellingspolitie aan.
Ik denk dat het iemand was die zijn / haar hond aan het uitlaten was. Mensen lopen vaak via het parkje langs het slootje.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dan vraag je je ook af waarom de "vinder" daar wandelde....
En die meldt zich dan niet maar laat de geruchten machine dat dan via Twitter doen?quote:Op maandag 5 juni 2017 16:06 schreef Stupidisco het volgende:
[speculatie alert]Zou in theorie natuurlijk kunnen, gezien het tankstation (toch @infection ?) wat er vlakbij is, maar er zullen wel veel van dit soort speculaties rondgaan de komende dagen.twitter:HoogendijkKees twitterde op maandag 05-06-2017 om 15:49:29Een omstander die zaterdagnacht tankte vlakbij de plek waar het gebeurde zag een jongeman met kofferbak open. #Bunschoten #Savannah reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |