Ik had al een vermoeden dat je een headset gebruiktequote:
Theo Thee sowieso...quote:Op maandag 5 juni 2017 15:47 schreef knokkels het volgende:
Ik weet nu al twee DJ's die er nu niet zijn die instant fan worden
En Smeltende ook wel volgens mijquote:
Niet?quote:
had per ongeluk de verkeerde smiley aangekliktquote:
quote:Op maandag 5 juni 2017 15:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
had per ongeluk de verkeerde smiley aangeklikt
quote:Op maandag 5 juni 2017 15:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
had per ongeluk de verkeerde smiley aangeklikt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De audioengineer is vergeten de lage tonen omhoog te schuivenquote:
Echt welquote:Op maandag 5 juni 2017 15:55 schreef knokkels het volgende:
waaaaaaaaaaay doooooooooown on the oceaaaaaaaaaaaaan
ik doe dat zelden eigenlijk. Heb nog teveel wat ik wil laten horen.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:58 schreef anotherRandomdude het volgende:
Voor de volgende keer wil ook best verzoekjes draaien, alleen deze show nog even niet
Goedkope headsets hebben doorgaans ook goedkope mics...quote:Op maandag 5 juni 2017 15:57 schreef peaceman het volgende:
* gaat ook een headset bestellen, maar begint met een goedkopere voor het geval ik het niks vind.
Live gezienquote:Op maandag 5 juni 2017 15:58 schreef anotherRandomdude het volgende:
Voor de volgende keer wil ook best verzoekjes draaien, alleen deze show nog even niet
in theorie had knokkels je stalker kunnen zijn, waar je alleen niets van merkte...quote:Op maandag 5 juni 2017 16:03 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Dat had ik wel begrepen hoor
Nou, zo stil is knokkels niet... dat bewijst zijn open mic keer op keerquote:Op maandag 5 juni 2017 16:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
in theorie had knokkels je stalker kunnen zijn, waar je alleen niets van merkte...
whehehe.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:03 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Dat had ik wel begrepen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |