Arm luchtalarm... discriminatie!quote:Op maandag 5 juni 2017 16:05 schreef Diaan73 het volgende:
Ik las hier iets over geen lucht alarm vandaag...
http://m.rtvoost.nl/nieuw(...)daag-geen-luchtalarm
Zo Stealthy ben ik nouquote:Op maandag 5 juni 2017 16:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
in theorie had knokkels je stalker kunnen zijn, waar je alleen niets van merkte...
tenzij hij nog geen koffie op heeft...quote:Op maandag 5 juni 2017 16:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nou, zo stil is knokkels niet... dat bewijst zijn open mic keer op keer
Dus die merk je wel als ie je stalkt
Ja maar dan slaapt hij...quote:Op maandag 5 juni 2017 16:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
tenzij hij nog geen koffie op heeft...
misschien doet ie wel aan slaapwandelen. Lijkt me echt iets voor hem..quote:
Vandaag heb ik geen open mic night gehadquote:Op maandag 5 juni 2017 16:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nou, zo stil is knokkels niet... dat bewijst zijn open mic keer op keer
Dus die merk je wel als ie je stalkt
En ik maar denken hoe ik aan dat gebroken been kom, en die kom uit de kaak.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
misschien doet ie wel aan slaapwandelen. Lijkt me echt iets voor hem..
Daar heb je wel gelijk inquote:Op maandag 5 juni 2017 16:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
misschien doet ie wel aan slaapwandelen. Lijkt me echt iets voor hem..
lijkt me dat je koffiespiegel aan de lage kant is momenteel...quote:
In ONZ is bijzonder ontstemd gereageerd.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:05 schreef Diaan73 het volgende:
Ik las hier iets over geen lucht alarm vandaag...
http://m.rtvoost.nl/nieuw(...)daag-geen-luchtalarm
quote:Op maandag 5 juni 2017 16:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In ONZ is bijzonder ontstemd gereageerd.
Ik heb nog maar 1 kan koffie opquote:Op maandag 5 juni 2017 16:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
lijkt me dat je koffiespiegel aan de lage kant is momenteel...
waar? In je eigen bed?quote:Op maandag 5 juni 2017 16:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 1 kan koffie op![]()
Maar ik werd ook om 6 uur wakker
Ja, deze keer maar eens niet op de bankquote:
quote:The results for the WMA file in the frequency analysis were quite good. Like the ACC file, the leveling of the WMA seemed to have a high fidelity to the original track. It had, however, a curiously low frequency cutoff at around 14 kHz, well within the range of human hearing.
bedankt voor de muziek trouwensquote:
Bedankt, zal er voor de volgende keer op letten, en hopelijk het kunnen verbeteren.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:28 schreef Elfletterig het volgende:
Geslaagde testuitzending, aRdAlleen even kijken naar het basgeluid bij sommige mp3's.
Ik denk dat je het eea opnieuw moet rippen, grabben dan wel encodenquote:Op maandag 5 juni 2017 16:28 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Bedankt, zal er voor de volgende keer op letten, en hopelijk het kunnen verbeteren.
Laatste 10 minuten ben ik toch niet aanwezig om zelf wat klaar te zetten.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:31 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
En spreek ik het nog verkeerd uit , sorry PaRo
Dank voor de deuntjesquote:Op maandag 5 juni 2017 16:32 schreef anotherRandomdude het volgende:
Maar ben er nu ook vandoor, veel luisterplezier allemaal! (En waarschijnlijk tot later)
psychedelisch welquote:
Bust a move.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:12 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft nog maar een bak koffie ingeschonken
Ik ook, maar ik prbeer wel up to date te blijven.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:15 schreef Elfletterig het volgende:
Die hiphop van vroeger trek ik een stuk beter dan de huidige, eerlijk gezegd.
Snap ik. Probeer ik ook, wat popmuziek betreft. Dat betekent: veel hitparademeuk negeren en zelf op onderzoek uitgaan.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik prbeer wel up to date te blijven.
Oeiquote:Op maandag 5 juni 2017 17:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
om een of andere manier verwar ik iets met iets.
* knokkels just stands therequote:
There's no school like old schoolquote:Op maandag 5 juni 2017 17:15 schreef Elfletterig het volgende:
Die hiphop van vroeger trek ik een stuk beter dan de huidige, eerlijk gezegd.
wait. what?quote:
If knokkels brabbelt onzin tijdens zijn shows then kill microphone?quote:
Wat zal het dan een heerlijk stille show zijnquote:Op maandag 5 juni 2017 17:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
If knokkels brabbelt onzin tijdens zijn shows then kill microphone?
Lil Wayne, this is how it's donequote:
a big fat doobiequote:
Een wasje?quote:
Ik ben zowaar bijquote:
Ik las het. En ze schijnen niks met elkaar te maken te hebben. Bizar toeval..quote:Op maandag 5 juni 2017 18:16 schreef knokkels het volgende:
Die twee meisjes die vermoord gevonden zijn ... Ze hebben 2 jongens opgepakt14 en 16 jaar
een toeval van omstandigheden oid.quote:Op maandag 5 juni 2017 18:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik las het. En ze schijnen niks met elkaar te maken te hebben. Bizar toeval..
Vind het zo maar vreemd.quote:Op maandag 5 juni 2017 18:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 juni 2017 18:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zo dichtbij, zelfde tijdsperiode. Dat is best opmerkelijk. Twee personen van nagenoeg dezelfde leeftijd die op nagenoeg hetzelfde moment het idee kregen voor een moord.quote:
weebee, likeminded misterquote:Op maandag 5 juni 2017 18:26 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig moest even opnieuw opstarten, maar is terug
Dank voor de deuntjes PaRoquote:
Ik heb net een kilo lamsshoarma gehaaldquote:
quote:Op maandag 5 juni 2017 18:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoog tijd om hier eens mee te openen.
brabanconne?quote:Op maandag 5 juni 2017 18:39 schreef Elfletterig het volgende:
Aangezien het de 81e uitzending is en een Belgische vriend van me net een nieuw nummer uit heeft, laat de volgende track zich raden
Nieuwe track van Belgische vriend genaamd 81?quote:Op maandag 5 juni 2017 18:39 schreef Elfletterig het volgende:
Aangezien het de 81e uitzending is en een Belgische vriend van me net een nieuw nummer uit heeft, laat de volgende track zich raden
quote:
Bijna goedquote:Op maandag 5 juni 2017 18:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nieuwe track van Belgische vriend genaamd 81?
quote:
Klinkt lekkerquote:
Ik vind het ook wel een oké liedje. Beetje kort, helaas. Het is een bescheiden hitje in de Vlaamse dancecharts inmiddels.quote:
tofquote:Op maandag 5 juni 2017 18:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een oké liedje. Beetje kort, helaas. Het is een bescheiden hitje in de Vlaamse dancecharts inmiddels.
Oei....quote:Op maandag 5 juni 2017 18:47 schreef tailfox het volgende:
uwh guys henkelientje wilt dat ik naar een foodtruck festival ga.
blijkbaar te slecht gekookt
quote:Op maandag 5 juni 2017 18:47 schreef tailfox het volgende:
uwh guys henkelientje wilt dat ik naar een foodtruck festival ga.
blijkbaar te slecht gekookt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |